Η VW βραβεύεται για τις καινοτομίες της

Ο τίτλος “Most Innovative Volume Brand” ανήκει στην VW, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το CAM. Η εταιρεία τιμήθηκε με δύο ακόμα διακρίσεις, ως η πιο καινοτόμος μάρκα στις κατηγορίες “Interface & Connectivity” και “Autonomous Driving & Safety”.

Σύμφωνα με έρευνα του Center of Automotive Management, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων PricewaterhouseCoopers, η Volkswagen επικράτησε και την φετινή χρονιά ως η πιο προηγμένη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Επί σειρά ετών, η έρευνα AutomotiveINNOVATIONS αναγνωρίζει μελλοντικές τάσεις και προφίλ καινοτομίας διαφορετικών μαρκών αυτοκινήτων, κρίνοντας από τις προηγμένες τεχνολογίες τους. Η επίσημη ετυμηγορία της κριτικής επιτροπής για το φετινό νικητή ήταν: «Με
60 ανεξάρτητες καινοτομίες, η Volkswagen
είναι μακράν η πιο καινοτόμος μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που μέτρησαν στο αποτέλεσμα ήταν το Trailer Assist,
που διατίθεται για το Golf και το
Tiguan για πρώτη φορά, και είναι παγκόσμια καινοτομία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.  Για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία διατίθεται “διαισθητικός” έλεγχος λειτουργιών μέσω χειρονομιών για τα συστήματα infotainment του ανανεωμένου Golf, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης. Πρόσθετες καινοτομίες, όπως η εφαρμογή Doorbird, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να συνδέεται με το σύστημα θυροτηλεόρασης στο σπίτι, συνετέλεσαν στην επιτυχία της Volkswagen σε αυτή την κατηγορία".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr