Test: Subaru Levorg με σύστημα EyeSight
03.10.2017
11:33
Οδηγήσαμε τις προηγούμενες μέρες επί Ελληνικού εδάφους το Subaru Levorg εξοπλισμένο με το σύστημα EyeSight.
Είχαμε έτσι την ευκαιρία να θυμηθούμε ξανά το πόσο καλό είναι το Levorg αλλά και ν’ αξιολογήσουμε το προηγμένο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας της Ιαπωνικής φίρμας.
Μελετώντας μια μεγάλη έρευνα του ADAC όσον αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας μας είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το πόσο καλά τα είχε πάει το Subaru Outback με το εν λόγω σύστημα. Εδώ μπορείτε να δείτε και μόνοι σας τη βαθμολογία του Eyesight από τον ADAC.
Το Levorg είναι το Sports Tourer της Subaru. Έχει απέναντί του οχήματα όπως η Mercedes CLA Shooting Brake, το Volvo V60, το Audi A4 Allroad. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.7m που φορά έναν ολοκαίνουργιο boxer υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6lt/170PS με ροπή 25.5kgm από τις 2.400rpm ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων. Με βάρος στα 1570kg, μόνιμη τετρακίνηση (60/40 σε κανονικές συνθήκες που μπορεί να γίνει έως 99/1 εμπρός/πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά) με δυο διαφορικά και πολύδισκο συμπλέκτη στο ρόλο του κεντρικού, το Levorg είναι σαφώς ένα καθαρόαιμο Subaru.
Μελετώντας μια μεγάλη έρευνα του ADAC όσον αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας μας είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το πόσο καλά τα είχε πάει το Subaru Outback με το εν λόγω σύστημα. Εδώ μπορείτε να δείτε και μόνοι σας τη βαθμολογία του Eyesight από τον ADAC.
Το Levorg είναι το Sports Tourer της Subaru. Έχει απέναντί του οχήματα όπως η Mercedes CLA Shooting Brake, το Volvo V60, το Audi A4 Allroad. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.7m που φορά έναν ολοκαίνουργιο boxer υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6lt/170PS με ροπή 25.5kgm από τις 2.400rpm ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων. Με βάρος στα 1570kg, μόνιμη τετρακίνηση (60/40 σε κανονικές συνθήκες που μπορεί να γίνει έως 99/1 εμπρός/πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά) με δυο διαφορικά και πολύδισκο συμπλέκτη στο ρόλο του κεντρικού, το Levorg είναι σαφώς ένα καθαρόαιμο Subaru.
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε το Eye Sight. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που προστατεύουν πριν συμβεί το ατύχημα και συντελούν στην αποφυγή του. Το EyeSight μπορεί να ελαχιστοποιήσει τη ζημιά της σύγκρουσης ή να την αποτρέψει αξιοποιώντας τις 3 κάμερες ευρείας γωνίας, τα ηλεκτρονικά του κινητήρα, την μετάδοση κίνησης και τα φρένα. Ειδικότερα το EyeSight λειτουργεί όπως το ανθρώπινο μάτι ανιχνεύοντας αντικείμενα σε 3D. Εκτός από τα άλλα αυτοκίνητα, το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει επίσης πεζούς και ποδηλάτες και να προσδιορίσει με ακρίβεια την απόστασή τους, το σχήμα τους και την ταχύτητα που κινούνται. Το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς σε μία πληθώρα περιπτώσεων συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης της ζημιάς από τη σύγκρουση ή εάν είναι δυνατόν, να αποτρέψει τη σύγκρουση, μειώνοντας την κόπωση σε παρατεταμένους χρόνους οδήγησης, ή να σταματήσει τη λανθασμένη επιτάχυνση εάν πατηθούν τα λάθος πεντάλ.
Ταξιδεύοντας στον αυτοκινητόδρομο με το Levorg είχαμε την ευκαιρία εκτός από την ποιότητα κύλισης να αξιολογήσουμε και την προσαρμοζόμενη διατήρηση ταχύτητας. (Adaptive Cruise Control). Ενεργοποιώντας αυτό το σύστημα σε συνεργασία με το EyeSight το Levorg το παραμένει σε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα αυξομειώνοντας αυτόματα την ταχύτητα.
Παραλάβαμε το Subaru Levorg από τις εγκαταστάσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Κηφισίας. Το Levorg ξεκινά από τα 36.900 ευρώ.
Το σύστημα είναι επίσης εξαιρετικά βολικό σε μποτιλιάρισμα. Στο ταξίδι συνεπικουρεί και το Lane Departure Warning που προειδοποιεί τον οδηγό με δυο κίτρινες ενδείξεις στο παρμπρίζ και προειδοποιητικούς ήχους για ακούσια αλλαγή λωρίδας. Επιπλέον μέσω του Lead Vehicle Start Alert το EyeSight βοηθά να συμβαδίσεις με τη ροή της κυκλοφορίας. Το Pre-collision Braking System & Pre-collision Braking Assist φρενάρει αυτόματα για να μειώσει τη ζημιά της σύγκρουσης ή για να αποτρέψει μία σύγκρουση όπου είναι δυνατό. Τέλος το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε και Pilot Assist που αναλάμβανε να οδηγήσει. Προϋπόθεση να έχεις τα χέρια στο τιμόνι. Η λειτουργία του ήταν τόσο καλή και ακριβής όσο και οι διαγραμμίσεις στον αυτοκινητόδρομο.
Έχοντας δοκιμάσει στο σύνολό τους τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας των μεγάλων κατασκευαστών (Audi, Mercedes, BMW, Volvo) μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι το EyeSight είναι εφάμιλλο και πιθανόν έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα: Την απλότητα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr