GP Αζερμπαϊτζάν: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στα ελεύθερα!

Ο Ολλανδός έφερε τη Red Bull στην κορυφή των χρόνων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών που διεξήχθησαν σήμερα στους δρόμους του Μπακού, πρωτεύουσας των Αζέρων. 

Ο 8ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 είναι προγραμματισμένος αυτή την Κυριακή στις 16:00 ώρα Ελλάδος (σ.σ: απευθείας ΕΡΤ, COSMOTE) και ξεκίνησε σήμερα με τους καλύτερους οιωνούς. Οι δυο Red Bull των Φερστάπεν και Ρικιάρντο ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στα 6km διαδρομής.

Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων για το συγκεκριμένο αγώνα
τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μέση, μαλακή, πολύ μαλακή. Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών αρκετοί οδηγοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στην αξιολόγηση των δυο πιο σκληρών γομών, κάποιοι μάλιστα όπως ο Φέτελ δεν έβαλαν καθόλου την πιο γρήγορη πολύ μαλακή γόμα. Ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε τον έλεγχο της Force India και τράκαρε στον τοίχο στη στροφή 8, 20 λεπτά πριν την ολοκλήρωση του 90λεπτου. Αυτό επηρέασε την προσπάθεια των υπολοίπων καθώς η πίστα γέμισε συντρίμμια βγήκε κόκκινη σημαία και χρειάστηκαν 14 λεπτά για να καθαριστεί το σημείο Η διαδρομή που απαρτίζεται από δημόσιους δρόμους πρόσφερε ελάχιστη πρόσφυση παρότι νωρίτερα αγωνίζονταν σ’ αυτή μονοθέσια της κατηγορίας F2.

Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:

Θέση

 Οδηγός

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

VER

1:44.410


19

2

RIC

1:44.880

+0.470s

22

3

VET

1:44.967

+0.557s

20

4

PER

1:45.398

+0.988s

16

5

HAM

1:45.497

+1.087s

16

6

BOT

1:45.737

+1.327s

19

7

OCO

1:45.752

+1.342s

24

8

MAS

1:45.968

+1.558s

25

9

RAI

1:46.000

+1.590s

18

10

KVY

1:46.617

+2.207s

11

11

STR

1:46.649

+2.239s

28

12

MAG

1:46.721

+2.311s

23

13

GRO

1:46.837

+2.427s

22

14

HUL

1:47.217

+2.807s

21

15

VAN

1:47.446

+3.036s

22

16

SAI

1:47.501

+3.091s

13

17

ALO

1:47.551

+3.141s

20

18

PAL

1:48.525

+4.115s

15

19

WEH

1:49.048

+4.638s

19

20

ERI

1:49.937

+5.527s

21




Στο FP2 τα πράγματα άλλαξαν οι χρόνοι κατέβηκαν κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο
και οι Mercedes, Ferrari πλησίασαν τις Red Bull. Μάλιστα ο Μπότας βρέθηκε εμπρός από το Ρικιάρντο, το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως οι τρεις ομάδες βρίσκονταν στο ίδιο δέκατο. Τα προβλήματα πρόσφυσης συνεχίζονταν και σ’ αυτή την περίοδο και αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Πάλμερ να χτυπήσει τη Renault στον τοίχο της στροφής 8. Ούτε ο Φερστάπεν που ήταν και πάλι ταχύτερος όλων απέφυγε το λάθος λίγο πριν το τέλος στα φρένα στο τελείωμα της μεγάλης ευθείας των 2.2km. Ο νεαρός Ολλανδός φρέναρε από τα 350km/h και γλίστρησε όταν άλλαξε πορεία με αποτέλεσμα να ακουμπήσει στις μπαριέρες της στροφής 1 το πίσω μέρος της Red Bull και να υποστεί ζημιές.

Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:

Θέση

 Οδηγός

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

VER

1:43.362

 

36

2

BOT

1:43.462

+0.100s

32

3

RIC

1:43.473

+0.111s

34

4

RAI

1:43.489

+0.127s

35

5

VET

1:43.615

+0.253s

35

6

STR

1:44.113

+0.751s

27

7

PER

1:44.306

+0.944s

34

8

KVY

1:44.321

+0.959s

27

9

OCO

1:44.484

+1.122s

37

10

HAM

1:44.525

+1.163s

23

11

MAS

1:44.609

+1.247s

33

12

ALO

1:45.515

+2.153s

15

13

SAI

1:45.733

+2.371s

34

14

MAG

1:45.831

+2.469s

33

15

HUL

1:46.003

+2.641s

29

16

PAL

1:46.061

+2.699s

17

17

VAN

1:46.174

+2.812s

28

18

WEH

1:47.150

+3.788s

25

19

ERI

1:47.347

+3.985s

25

20

GRO

1:47.722

+4.360s

22

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 16:00 ώρα Ελλάδος.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr