Από Αθήνα μέχρι Γιάλοβα με το νέο Yaris!
27.08.2017
16:00
Η πανελλήνια παρουσίαση της Toyota για το best seller της Ελληνικής αγοράς, το Yaris, περιείχε πολλές ειδήσεις.
Η συνέντευξη Τύπου δόθηκε στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής. Σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota ξεκινά συνεργασία με τη ΔΟΕ στην κατηγορία “mobility” που δημιουργήθηκε ειδικά γι’ αυτή τη συνεργασία. Στόχος του Άκιο Τογιόντα είναι ένας καλύτερος κόσμος με ανάδειξη του Ολυμπιακού ιδεώδους και στην κινητικότητα. Η Toyota θα επενδύσει ιδιαίτερα σε νέες λύσεις για την διευκόλυνση μετακίνησης των αθλητών με ειδικές ανάγκες. Αντίστοιχα θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ της Toyota Ελλάς και της ΕΟΕ.
Ο πρόεδρος της Toyota Άρης Αραβανής ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας: «Τα επόμενα 10 χρόνια οι αλλαγές στην αυτοκίνηση θα είναι κοσμογονικές, περισσότερες απ’ όσες έγιναν τα προηγούμενα 60 χρόνια». Το άμεσο μέλλον της αυτοκίνησης θα έχει οχήματα προς χρήση, χωρίς κτήση, αυτοκίνητα που συνδέονται μεταξύ τους, που οδηγούν μόνα τους και αυστηρότερο περιβαλλοντολογικό πλαίσιο με προδιαγραφές ρύπων πολύ εξειδικευμένες.
Στην Toyota σχεδιάζουν το μέλλον ποντάροντας στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Το 2021 θα έχουμε το πρώτο ηλεκτρικό Toyota. Το νέο Yaris, το bestseller της ελληνικής αγοράς έχει έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5lt/110PS που λειτουργεί με δυο θερμοδυναμικούς κύκλους Otto και Atkinson. Τον οδηγήσαμε εκτενώς, είναι πολιτισμένος, με κατανάλωση στα 5lt/100km παρά τη χρήση κλιματισμού και αρκετή πίεση στο γκάζι ενώ η λειτουργία του είναι αγχολυτική. Οι Ιάπωνες μηχανικοί συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των δυο θερμοδυναμικών κύκλων για να βελτιώσουν την ποιότητα του μίγματος αέρα βενζίνης και να αυξήσουν έτσι την απόδοση του θερμικού κινητήρα. Η απόδοση 40% για το συγκεκριμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι αριθμός ρεκόρ για την ιστορία της αυτοκίνησης.
Ο πρόεδρος της Toyota Άρης Αραβανής ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας: «Τα επόμενα 10 χρόνια οι αλλαγές στην αυτοκίνηση θα είναι κοσμογονικές, περισσότερες απ’ όσες έγιναν τα προηγούμενα 60 χρόνια». Το άμεσο μέλλον της αυτοκίνησης θα έχει οχήματα προς χρήση, χωρίς κτήση, αυτοκίνητα που συνδέονται μεταξύ τους, που οδηγούν μόνα τους και αυστηρότερο περιβαλλοντολογικό πλαίσιο με προδιαγραφές ρύπων πολύ εξειδικευμένες.
Στην Toyota σχεδιάζουν το μέλλον ποντάροντας στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Το 2021 θα έχουμε το πρώτο ηλεκτρικό Toyota. Το νέο Yaris, το bestseller της ελληνικής αγοράς έχει έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5lt/110PS που λειτουργεί με δυο θερμοδυναμικούς κύκλους Otto και Atkinson. Τον οδηγήσαμε εκτενώς, είναι πολιτισμένος, με κατανάλωση στα 5lt/100km παρά τη χρήση κλιματισμού και αρκετή πίεση στο γκάζι ενώ η λειτουργία του είναι αγχολυτική. Οι Ιάπωνες μηχανικοί συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των δυο θερμοδυναμικών κύκλων για να βελτιώσουν την ποιότητα του μίγματος αέρα βενζίνης και να αυξήσουν έτσι την απόδοση του θερμικού κινητήρα. Η απόδοση 40% για το συγκεκριμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα είναι αριθμός ρεκόρ για την ιστορία της αυτοκίνησης.
Γέμισε Toyota το ιστορικό Λεβίδι στην ορεινή Αρκαδία.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης κινηθήκαμε από Αθήνα προς Πελοπόννησο: Λεβίδι, Γιάλοβα, Αρχαία Ολυμπία, Λινάρια, Λεβίδι, Αθήνα. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε Yaris, CHR, Prius η Toyota έχει 3 καινούργια κορυφαία μοντέλα στη γκάμα της. Στο Λεβίδι μάλιστα σταματήσαμε την 1η μέρα για φαγητό στην πλατεία. Όλοι ενθουσιάστηκαν από τη χαμηλή θερμοκρασία, την ησυχία, το φαγητό. Στο ιστορικό χωριό της Αρκαδίας έβρεχε ενόσω η Αθήνα καίγονταν από τη ζέστη.
Από Λεβίδι μέσω του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Καλαμάτας κατευθυνθήκαμε προς Κυπαρίσσια, περάσαμε από τα Φιλιατρά και το ομοίωμα του Πύργου του Άιφελ και φτάσαμε στον υδροβιότοπο της Γιάλοβας. Ένα σημείο μοναδικής ομορφιάς, από τις πιο ωραίες γωνίες της Ευρώπης.
Το ξέρατε ότι υπάρχει πύργος του Άιφελ στα Φιλιατρά;
Οδηγήσαμε και το υβριδικό Yaris το οποίο έχει φτιαχτεί κυρίως για να κινείται στην πόλη. Εκεί είναι κορυφαίο χάρη στο κιβώτιο CVT αλλά και στον συνδυασμό ηλεκτροκίνησης με θερμικό κινητήρα 1.5lt. Με τη συγκεκριμένη έκδοση θα ταξιδέψετε επίσης με άνεση και ασφάλεια σημειώστε όμως πως όταν χρειαστεί να επιταχύνεται με τέρμα γκάζι η υβριδική μηχανή σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT κάνουν έναν συνεχή θόρυβο που θυμίζει στο χρήστη ότι το υβριδικό Yaris δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοια χρήση. Εδώ έρχεται η έκδοση με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα Atkinson – Otto 1.5lt/110PS η οποία προσφέρεται για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης με το Yaris.
Υπάρχει βέβαια και η πετρελαιοκίνητη έκδοση Yaris 1.4d/90PS όμως από την Toyota λένε με σαφήνεια ότι οι επιλογές βενζίνης, υβριδικής τεχνολογίας είναι οι δικές τους προτάσεις.
Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο από τα γυρίσματα που κάναμε με το νέο Yaris στη Γιάλοβα.
Επιστρέφοντας στην Αθήνα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το νέο Prius 4ης γενιάς. Παρότι το υβριδικό μοντέλο της Toyota δεν έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει αλλά για να σε κινεί απρόσκοπτα και με ελάχιστη κατανάλωση στην πόλη, μας γοήτευσε και στο ταξίδι. Χωρίς να κάνει θόρυβο η μετάδοση ακόμη και με σενάρια τέρμα γκάζι είναι ιδιαίτερα άνετο, με ενδοτική ανάρτηση, ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους και κατανάλωση στα 5lt/100km εκτός πόλης. Γιατί μέσα στην πόλη αρκείται στα μισά!
Η παραλία του Ρωμανού δίπλα στη λιμνοθάλασσα της Γιάλοβας.
Οι τιμές του Yaris ξεκινούν από τις 12.000 ευρώ για την έκδοση των 1.0lt, φτάνουν στις 14.000 για την έκδοση των 1.5lt και ξεπερνούν τις 16.000 για τις υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα Yaris που πωλούνται στην ελληνική αγορά εξοπλίζονται με το ολοκληρωμένο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Safety Sense.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr