GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!
GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!
Ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε και στις δυο περιόδους τον ταχύτερο χρόνο, στο ίδιο δέκατο ο Χάμιλτον.
Με τη θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 26 βαθμούς Κελσίου ξεκίνησαν σήμερα οι ελεύθερες δοκιμές του Βρετανικού GP. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μεσαία, μαλακή, πολύ μαλακή. Οι μισοί οδηγοί δοκίμασαν την πολύ μαλακή γόμα οι άλλοι μισοί όχι, την άφησαν για το FP2. Ανάμεσά τους οι Μπότας και Χάμιλτον που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους με τη μαλακή γόμα. Στη Ferrari αξιολόγησαν τη μέση και την πολύ μαλακή γόμα και άφησαν προφανώς για το FP2 την αξιολόγηση της μαλακής γόμας που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα.
Ο Φέτελ αξιολόγησε σήμερα στο FP1 αυτή την ασπίδα προστασίας που σχεδίασε η FIA.
Ο Φέτελ αξιολόγησε σήμερα στο FP1 αυτή την ασπίδα προστασίας που σχεδίασε η FIA.
Ο Μπότας ήταν ταχύτερος όλων με το Χάμιλτον ν' ακολουθεί στο ίδιο δέκατο. Αμφότεροι ήταν ταχύτεροι από τον περσινό χρόνο της pole (1:29.287) Οι Red Bull ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω και οι Ferrari 1 δευτερόλεπτο πίσω. Ο Φέτελ δοκίμασε και ένα νέο σύστημα προστασίας την "ασπίδα". Ο Γερμανός είχε και μια εντυπωσιακή στιγμή στην Μπέκετς όπου έχασε με πολλά χιλιόμετρα το πίσω μέρος της Ferrari.
Ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο της SF70H στην Μπέκετς.
Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Το ξεκίνημα του FP2 βρήκε όλους τους οδηγούς με τις πιο μαλακές γόμες της Pirelli. Στο FP2 οι Mercedes παρέμειναν ταχύτερες όλων με το Μπότας να δείχνει το δρόμο στο Χάμιλτον. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο οδηγούς της Mercedes είναι ελάχιστη θα έλεγε κανείς όσο η διαφορά ανάμεσα στο Nammos και τον προσομοιωτή στο Μπράκλεϊ. Βέβαια πρέπει να τονιστεί ότι ο ταχύτερος γύρος του Χάμιλτον ήρθε με τη μαλακή γόμα τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή. Ο Βρετανός δεν είχε ανέφελο απόγευμα καθώς σε ένα σημείο χτύπησε την W08 δυνατά στα κερμπ.
O Φερστάπεν χτύπησε την αεροτομή του στη Williams του Μάσα. Μένει να δούμε αν οι αγωνοδίκες που εξετάζουν το συμβάν θα επιβάλλουν κάποια ποινή.
Ο Μπότας μαζί με τον Κβίατ ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα στο FP2. Αλγεινές εντυπώσεις προκάλεσε η επιθετικότητα του Φερστάπεν που στριμώχτηκε από την εσωτερική στη στροφή 16, την τελευταία πριν την κοντή ευθεία εκκίνησης τερματισμού και έσπασε την αεροτομή του πάνω στο πίσω μέρος της Williams του Μάσα. Ο νεαρός Ολλανδός θα μπορούσε να είναι πιο συγκρατημένος στις ελεύθερες δοκιμές.
Φυσιολογικά οι Ferrari ανέβηκαν και πλησίασαν τις Mercedes σε χρόνους. Oι Red Bull βρέθηκαν στην 5η και 6η θέση της κατάταξης. Η ομαδοποίηση στις πρώτες 6 θέσεις δείχνει πως σε μια πίστα όπως το Σίλβερστον τον πρώτο λόγο τον έχει το μονοθέσιο και ειδικότερα η αεροδυναμική του απόδοση.
Συνολικά οι χρόνοι στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο της SF70H στην Μπέκετς.
Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Το ξεκίνημα του FP2 βρήκε όλους τους οδηγούς με τις πιο μαλακές γόμες της Pirelli. Στο FP2 οι Mercedes παρέμειναν ταχύτερες όλων με το Μπότας να δείχνει το δρόμο στο Χάμιλτον. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο οδηγούς της Mercedes είναι ελάχιστη θα έλεγε κανείς όσο η διαφορά ανάμεσα στο Nammos και τον προσομοιωτή στο Μπράκλεϊ. Βέβαια πρέπει να τονιστεί ότι ο ταχύτερος γύρος του Χάμιλτον ήρθε με τη μαλακή γόμα τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή. Ο Βρετανός δεν είχε ανέφελο απόγευμα καθώς σε ένα σημείο χτύπησε την W08 δυνατά στα κερμπ.
O Φερστάπεν χτύπησε την αεροτομή του στη Williams του Μάσα. Μένει να δούμε αν οι αγωνοδίκες που εξετάζουν το συμβάν θα επιβάλλουν κάποια ποινή.
Ο Μπότας μαζί με τον Κβίατ ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα στο FP2. Αλγεινές εντυπώσεις προκάλεσε η επιθετικότητα του Φερστάπεν που στριμώχτηκε από την εσωτερική στη στροφή 16, την τελευταία πριν την κοντή ευθεία εκκίνησης τερματισμού και έσπασε την αεροτομή του πάνω στο πίσω μέρος της Williams του Μάσα. Ο νεαρός Ολλανδός θα μπορούσε να είναι πιο συγκρατημένος στις ελεύθερες δοκιμές.
Φυσιολογικά οι Ferrari ανέβηκαν και πλησίασαν τις Mercedes σε χρόνους. Oι Red Bull βρέθηκαν στην 5η και 6η θέση της κατάταξης. Η ομαδοποίηση στις πρώτες 6 θέσεις δείχνει πως σε μια πίστα όπως το Σίλβερστον τον πρώτο λόγο τον έχει το μονοθέσιο και ειδικότερα η αεροδυναμική του απόδοση.
Συνολικά οι χρόνοι στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα