Στην Porsche εξετάζουν F1 και Formula E!
18.07.2017
14:05
Τις προηγούμενες μέρες στο Νίρμπουργκρινγκ όπου βρεθήκαμε καλεσμένοι της Porsche για τον 6ωρο αγώνα αντοχής, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με το επιτελείο της αγωνιστικής ομάδας.
Ειδικότερα είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε τους επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Αντρέα Σέιντλ και Φριτς Ένζινγκερ αλλά και τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας (Head of GT Motorsport) Dr. Φράνκ Στέφεν Βάλισερ.
Η συζήτηση ξεκίνησε από την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατά πόσο αυτά που μαθαίνει η Porsche στους αγώνες αντοχής συμμετέχοντας με την 919 Hybrid περνούν στην παραγωγή.
Μάθαμε ότι σε μεγάλο ποσοστό είναι οι ίδιοι μηχανικοί που δουλεύουν τόσο στην αγωνιστική 919Hybrid όσο και στις «συμβατικές» εκδόσεις όπως η 918 Hybrid, η Panamera Hybrid και άλλες υβριδικές εκδόσεις των Cayenne και Macan. Στην Porsche επενδύουν στην υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία για το μέλλον. Το 2018 θα παρουσιαστεί η πρώτη ηλεκτρική Porsche. Ο επικεφαλής μηχανικός Αντρέα Σέιλντ ήταν κατηγορηματικός ότι η εξέλιξη των μπαταριών ιόντων λιθίου είναι το μέλλον στις μπαταρίες ενώ όταν η συζήτηση έφτασε στην οδηγική ευχαρίστηση τόνισε ότι η εξέλιξη των υβριδικών συστημάτων είναι τέτοια που θα προκύψουν νέες προκλήσεις για τον οδηγό: «Δεν υπάρχει αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα που να μπορεί να επιταχύνει όπως η 919Hybrid στην έξοδο της στροφής».
Η συζήτηση ξεκίνησε από την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατά πόσο αυτά που μαθαίνει η Porsche στους αγώνες αντοχής συμμετέχοντας με την 919 Hybrid περνούν στην παραγωγή.
Μάθαμε ότι σε μεγάλο ποσοστό είναι οι ίδιοι μηχανικοί που δουλεύουν τόσο στην αγωνιστική 919Hybrid όσο και στις «συμβατικές» εκδόσεις όπως η 918 Hybrid, η Panamera Hybrid και άλλες υβριδικές εκδόσεις των Cayenne και Macan. Στην Porsche επενδύουν στην υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία για το μέλλον. Το 2018 θα παρουσιαστεί η πρώτη ηλεκτρική Porsche. Ο επικεφαλής μηχανικός Αντρέα Σέιλντ ήταν κατηγορηματικός ότι η εξέλιξη των μπαταριών ιόντων λιθίου είναι το μέλλον στις μπαταρίες ενώ όταν η συζήτηση έφτασε στην οδηγική ευχαρίστηση τόνισε ότι η εξέλιξη των υβριδικών συστημάτων είναι τέτοια που θα προκύψουν νέες προκλήσεις για τον οδηγό: «Δεν υπάρχει αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα που να μπορεί να επιταχύνει όπως η 919Hybrid στην έξοδο της στροφής».
Συζήτηση για το μέλλον στους αγώνες με τους επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Porsche Αντρέα Σέιλντ (αριστ.) και Φρίτζ Ένζινγκερ (δεξιά).
Θυμίζουμε πως η αγωνιστική Porsche κινείται από έναν θερμικό δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V4 απόδοσης 500PS που μεταδίδει την κίνηση πίσω. Διαθέτει επίσης ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 400PS που μεταδίδει την κίνηση μπροστά. Ταυτόχρονα καταναλώνει το μισό (!) καύσιμο απ’ ότι ένα συμβατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που κινείται στον ίδιο ρυθμό.
Το θέμα με το WEC της FIA είναι ότι υπάρχουν μόνο δυο κατασκευαστές που αγωνίζονται στην κορυφαία κατηγορία LMP1 με υβριδικά οχήματα. Μιλάμε για μια μεγάλη επένδυση να συμμετέχεις σε πρωτάθλημα 9 αγώνων με ομάδα 250 ατόμων. Ανάμεσα σ’ αυτούς τους αγώνες το ιστορικό 24ωρο του Μαν που φέτος επίσης κέρδισε η Porsche.
Απ’ όσο μάθαμε από τον δρ. Στέφεν Βάλισερ στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας εξετάζονται αυτή την περίοδο όλες οι λύσεις για το αγωνιστικό μέλλον της Porsche: «Κοιτάξτε σίγουρα θα συνεχίσουμε στην κατηγορία GΤ του WEC. Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις αγωνιστικές 911 υπάρχουν πάνω από 670 σε όλο τον κόσμο που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Είμαστε ίσως ο μόνος κατασκευαστής που έχει κέρδη από τους αγώνες. Τώρα όσον αφορά στην κορυφαία κατηγορία δεν ξέρω. Σίγουρα θα θέλαμε ανταγωνισμό. Κοιτάμε προς την Formula E αλλά και τη Formula 1. Δεν έχω κάτι οριστικό να σας πω. Υπάρχουν αντικρουόμενες τάσεις και απόψεις στο διοικητικό συμβούλιο. Να περιμένετε ανακοινώσεις τέλος Ιουλίου. Μπορεί να έχουμε και πρωτοσέλιδα…».
Από αυτές τις δηλώσεις με το McLaren Porsche ή την εξαγορά της Sauber μπορεί να υπάρχει πολύς δρόμος ή απλά μια ανακοίνωση. Θα μάθουμε σε λίγες μέρες…
Θυμίζουμε πως η αγωνιστική Porsche κινείται από έναν θερμικό δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V4 απόδοσης 500PS που μεταδίδει την κίνηση πίσω. Διαθέτει επίσης ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 400PS που μεταδίδει την κίνηση μπροστά. Ταυτόχρονα καταναλώνει το μισό (!) καύσιμο απ’ ότι ένα συμβατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που κινείται στον ίδιο ρυθμό.
Το θέμα με το WEC της FIA είναι ότι υπάρχουν μόνο δυο κατασκευαστές που αγωνίζονται στην κορυφαία κατηγορία LMP1 με υβριδικά οχήματα. Μιλάμε για μια μεγάλη επένδυση να συμμετέχεις σε πρωτάθλημα 9 αγώνων με ομάδα 250 ατόμων. Ανάμεσα σ’ αυτούς τους αγώνες το ιστορικό 24ωρο του Μαν που φέτος επίσης κέρδισε η Porsche.
Απ’ όσο μάθαμε από τον δρ. Στέφεν Βάλισερ στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας εξετάζονται αυτή την περίοδο όλες οι λύσεις για το αγωνιστικό μέλλον της Porsche: «Κοιτάξτε σίγουρα θα συνεχίσουμε στην κατηγορία GΤ του WEC. Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις αγωνιστικές 911 υπάρχουν πάνω από 670 σε όλο τον κόσμο που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Είμαστε ίσως ο μόνος κατασκευαστής που έχει κέρδη από τους αγώνες. Τώρα όσον αφορά στην κορυφαία κατηγορία δεν ξέρω. Σίγουρα θα θέλαμε ανταγωνισμό. Κοιτάμε προς την Formula E αλλά και τη Formula 1. Δεν έχω κάτι οριστικό να σας πω. Υπάρχουν αντικρουόμενες τάσεις και απόψεις στο διοικητικό συμβούλιο. Να περιμένετε ανακοινώσεις τέλος Ιουλίου. Μπορεί να έχουμε και πρωτοσέλιδα…».
Από αυτές τις δηλώσεις με το McLaren Porsche ή την εξαγορά της Sauber μπορεί να υπάρχει πολύς δρόμος ή απλά μια ανακοίνωση. Θα μάθουμε σε λίγες μέρες…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr