GP Ουγγαρίας: Ταχύτερος ο Ρικιάρντο στις ελεύθερες δοκιμές
GP Ουγγαρίας: Ταχύτερος ο Ρικιάρντο στις ελεύθερες δοκιμές
O Αυστραλός οδηγός με εφάμιλλη επίδοση και στις δυο περιόδους έφερε τον Ταύρο στην κορυφή των χρόνων.
Με θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 28 βαθμούς Κελσίου ξεκίνησαν οι ελεύθερες δοκιμές του Ουγγρικού GP. Στα πάντοκ οι συζητήσεις έδιναν και έπαιρναν για την ακύρωση της συμφωνίας μεταξύ Sauber - Honda. Την ίδια στιγμή η ελβετική ομάδα ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιεί υβριδικές μηχανές Ferrari τα επόμενα χρόνια.
Ο νικητής του GP στο Αζερμπαϊτζάν, Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ταχύτερος όλων στο FP1 αξιοποιώντας την αεροδυναμική απόδοση της αναβαθμισμένης Red Bull. Ο Ρικιάρντο που έχει κερδίσει για λογαριασμό της Αυστριακής ομάδας το 2014 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:18.486. Στο ίδιο δευτερόλεπτο κινήθηκαν και οι υπόλοιποι 5 οδηγοί των κορυφαίων ομάδων. Ο Ρικιάρντο αξιολόγησε τη μαλακή γόμα της Pirelli προτού πετύχει τον ταχύτερο χρόνο του με την πολύ μαλακή. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα κατά κύριο λόγο, είδαν όμως πως δουλεύει και η μέση γόμα. Θεωρητικά και καθότι έχουν μόνο ένα σετ δε θα την ξαναδούμε μέσα στο 3ημερο. Μόνο αν η θερμοκρασία ανέβει τόσο (σ.σ: δεν είναι πολύ πιθανό) που να χρειαστεί στον αγώνα η μέση γόμα. Η πίστα γλιστρούσε και ήταν σκονισμένη. Ο Φέτελ φάνηκε να προβληματίζεται με το κράτημα της Ferrari μάλιστα έχασε τον έλεγχο στη στροφή 9 αλλά απέφυγε το χτύπημα στις μπαριέρες.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Ο νικητής του GP στο Αζερμπαϊτζάν, Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ταχύτερος όλων στο FP1 αξιοποιώντας την αεροδυναμική απόδοση της αναβαθμισμένης Red Bull. Ο Ρικιάρντο που έχει κερδίσει για λογαριασμό της Αυστριακής ομάδας το 2014 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:18.486. Στο ίδιο δευτερόλεπτο κινήθηκαν και οι υπόλοιποι 5 οδηγοί των κορυφαίων ομάδων. Ο Ρικιάρντο αξιολόγησε τη μαλακή γόμα της Pirelli προτού πετύχει τον ταχύτερο χρόνο του με την πολύ μαλακή. Οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα κατά κύριο λόγο, είδαν όμως πως δουλεύει και η μέση γόμα. Θεωρητικά και καθότι έχουν μόνο ένα σετ δε θα την ξαναδούμε μέσα στο 3ημερο. Μόνο αν η θερμοκρασία ανέβει τόσο (σ.σ: δεν είναι πολύ πιθανό) που να χρειαστεί στον αγώνα η μέση γόμα. Η πίστα γλιστρούσε και ήταν σκονισμένη. Ο Φέτελ φάνηκε να προβληματίζεται με το κράτημα της Ferrari μάλιστα έχασε τον έλεγχο στη στροφή 9 αλλά απέφυγε το χτύπημα στις μπαριέρες.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Στο FP2 οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην αξιολόγηση της διάρκειας που έχει η μαλακή γόμα. Προφανώς η στρατηγική των περισσοτέρων στον αγώνα θα είναι η μεγιστοποίηση χρήσης αυτής της γόμας. Ο Χάμιλτον φάνηκε να έχει καλό ρυθμό μάλιστα ο ταχύτερος χρόνος του επετεύχθη μ' αυτή τη γόμα. Ο Ρικιάρντο παρέμεινε ταχύτερος όλων σημειώνοντας εφάμιλλη επίδοση με το FP1. Η διαδικασία διεκόπη δυο φορές λόγω ατυχημάτων. Υπαίτιοι οι Βερλάιν (Sauber) και Πάλμερ (Renault). Για τη Renault θα κάνει δοκιμές αμέσως μετά το Ουγγρικό GP στο Ουγγαρόρινγκ ο Κουμπίτσα. Αν όλα εξελιχθούν ομαλά δεν αποκλείεται να τον δούμε ν' αγωνίζεται στο Βέλγιο στη θέση του Πάλμερ.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από την Cosmote.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα