Test: Volvo V40 CC T3 AUTO

Το Volvo V40 Cross Country έχει πλέον στη βάση της γκάμας του ένα «θεμέλιο λίθο». Ένα σύγχρονο βενζινοκινητήρα που ενισχύει το πλήρες πακέτο που προσφέρει.

Πρόσφατα η Volvo
ξεκίνησε μία διπλή επίθεση που αφορούσε τόσο το φαίνεσθαι όσο και την ουσία. Το πρώτο σκέλος αφορά την ανανεωμένη γκάμα μοντέλων, και μάλιστα με μεικτό χαρακτήρα (από cross country μέχρι την υπερπολυτέλεια του S90), ενώ το δεύτερο τη νέα γενιά κινητήρων που ακούν στο όνομα Drive-E. Στην περίπτωση του V40 Cross Country T3, αυτά τα δύο παντρεύονται.

Ο κωδικός T3 χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος για τον 1600άρη κινητήρα της Ford που φορούσαν τα Volvo - αλλά όχι πια. Το νέο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1,5 lt, αποτελεί το μικρό μέλος της οικογένειας Drive-E, το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από τους Σουηδούς. Πιο μικρός αλλά πιο ισχυρός, με την ιπποδύναμη στα 152 άλογα και τη ροπή να ανεβαίνει κι αυτή ανάλογα, συγκεκριμένα στα 25,5 kgm. Αριθμοί που περνώντας από τη θεωρία στην πράξη επιτρέπουν στο V40 CC να κινηθεί πολύ σβέλτα εντός και εκτός πόλης.


 
Η συνεργασία με το νέο αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής είναι σχεδόν υποδειγματική και ευρισκόμενοι πίσω από το τιμόνι είχαμε τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε το γεγονός ότι το μοτέρ τραβούσε από αρκετά χαμηλά (για βενζίνη), διατηρώντας μία γραμμικότητα σε όλο το φάσμα στροφών. Εναρμονισμένο σε αυτό το μοτίβο και το Geartronic κιβώτιο, που παρά τη μακριά κλιμάκωση δεν κρεμούσε. Αυτά δε είναι στοιχεία που προδιαθέτουν για ευχάριστες μετακινήσεις σε εθνικό δίκτυο. Αρωγός στην ξεγνοιασιά της υπόθεσης είναι και η καλή ηχομόνωση ακόμα κι όταν βαραίνει το δεξί πόδι. Σε αυτή την περίπτωση κοιτάς τη σχετική ένδειξη της κατανάλωσης και δεν τρομάζεις, παρότι η εργοστασιακή τιμή των 5,6lt/100 km χρειάζεται δεξί πόδι-πούπουλο για να επιτευχθεί. Επίσης, η συμβολή της ρύθμισης λειτουργίας ECO+, που επιβάλει τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη οικονομία.



Στο εσωτερικό του σουηδικού μοντέλου κυριαρχούν στοιχεία όπως η πολυτέλεια και το σύγχρονο design. Οπως άλλωστε συμβαίνει και με τη γεμάτη τεχνολογική φαρέτρα συστημάτων ασφαλείας, που αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοντέλων της Volvo. Ολα αυτά σε ένα όχημα που στέκει μερικά χιλιοστά ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με το απλό V40 και είναι ντυμένο με προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος που δίνουν πιο cross country χαρακτήρα. Αλλά φυσικά για εμάς, τα παιδιά της πόλης, που όταν μιλάμε για περιπέτεια δεν εννοούμε ότι θα πάρουμε τα βουνά, αλλά ότι θα βγούμε και στους χωματόδρομους.


 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.498 cc Ισχύς: 152 PS/5.000 rpm Ροπή: 25., kgm/1.700 rpm Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,5 sec Τελική ταχύτητα: 210 km/h Μεικτή κατανάλωση: 5,6 l/100 km Εκπομπές CO2: 131 gr/km Τέλη κυκλοφορίας: 157,2 € Βάρος: 1.293 kg Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.370/1.783/1.458 mm Χώρος αποσκευών: 335 lt

Τιμή: Δείτε εδώ τις προσφορές της Volvo για το V40

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr