F1, Άμπου Ντάμπι δοκιμές εξέλιξης: Οι χρόνοι αποκαλύπτουν….
Οι δοκιμές εξέλιξης στην πίστα της Yas Marina όπου όλες οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα ελαστικά της Pirelli για το 2018 ολοκληρώθηκαν προχτές.
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνοι |
Γόμα |
Vettel |
Ferrari |
1m37.551s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Raikkonen |
Ferrari |
1m37.768s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Ricciardo |
Red Bull |
1m38.066s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Bottas |
Mercedes |
1m38.490s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Hamilton |
Mercedes |
1m38.550s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Verstappen |
Red Bull |
1m38.736s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Perez |
Force India |
1m38.818s (Day 2) |
SUPERSOFT 2018 |
Ocon |
Force India |
1m39.148s (Day 2) |
SUPERSOFT 2018 |
Grosjean |
Haas |
1m39.270s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Sainz |
Renault |
1m39.444s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Kubica |
Williams |
1m39.485s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Stroll |
Williams |
1m39.580s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Alonso |
McLaren |
1m39.762s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Vandoorne |
McLaren |
1m39.782s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Hulkenberg |
Renault |
1m39.803s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Magnussen |
Haas |
1m39.810s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Sirotkin |
Williams |
1m39.947s (Day 2) |
SOFT 2018 |
Mazepin |
Force India |
1m39.959s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Leclerc |
Sauber |
1m40.666s (Day 2) |
HYPERSOFT 2018 |
Gelael |
Toro Rosso |
1m41.428s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Ericsson |
Sauber |
1m41.681s (Day 1) |
HYPERSOFT 2018 |
Hartley |
Toro Rosso |
1m43.345s (Day 2) |
SUPERSOFT 2018 |
Gasly |
Toro Rosso |
1m44.827s (Day 2) |
SOFT 2018 |
Ούτως ή άλλως η θερμοκρασία οδοστρώματος έδωσε και μια στρεβλή εικόνα όσον αφορά στους χρόνους του αγώνα, σε συνδυασμό με τη στρατηγική βέβαια. Όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό πίνακα οι ταχύτεροι γύροι αγώνα σημειώθηκαν με την πιο αργή κόκκινη γόμα. Αυτό συνέβη διότι η πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στο τέλος όταν το φορτίο καυσίμου (100kg στην εκκίνηση) είχε μειωθεί κατά πολύ και η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε πέσει ευνοώντας τις επιδόσεις. Απόδειξη πως η πάρα πολύ μαλακή γόμα ήταν πιο γρήγορη αλλά αυτό δε φάνηκε είναι ο χρόνος του Στρολ με τη Williams. O νεαρός Καναδός ήταν ταχύτερος όλων με την πάρα πολύ μαλακή γόμα για ένα και μόνο λόγο, επειδή τη χρησιμοποίησε και πίεση μ’ αυτή στο τέλος.
Απίστευτο και όμως αληθινό η πολύ μαλακή γόμα ήταν σχεδόν 2 sec ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή στον αγώνα του Άμπου Ντάμπι.
Κλείνουμε με τον Κουμπίστα ο οποίος ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από το Στρολ στις δοκιμές εξέλιξης για τη Williams. Αμφότεροι χρησιμοποίησαν την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Η επίδοση αυτή του Πολωνού δεικνύει μέχρι ένα βαθμό τον ισχυρισμό του ότι είναι σε εξαιρετική φυσική κατάσταση. Ο ίδιος είπε ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση σήμερα απ’ ότι την εποχή που αγωνίζονταν για την Renault (2011). Ο Πολωνός εφόσον επιστρέψει θα χρειαστεί να περάσει τις ιατρικές εξετάσεις της FIA για να πάρει ξανά την super license.
Η επόμενη περίοδος δοκιμών εξέλιξης για τη F1 έρχεται στις 26/2/2018 στη Βαρκελώνη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr