Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback
Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback
Βρισκόμαστε στη Βαλένθια προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τον δημιουργικό οργασμό της Hyundai, η οποία επεκτείνει προσεκτικά τη γκάμα του i30, αυτή τη φορά με το πολλά υποσχόμενο Fastback, ένα σπορτίφ 5θυρο που θα πάει την εταιρία παρακάτω, δανεισμένο συνήθειες Δυτικοευρωπαίων κατασκευαστών.
Προηγήθηκαν τα hatchback, Tourer και το απόλυτο N. Τώρα σειρά έχει κάτι διαφορετικό με μία νέα μορφή στην οποία δεν μας έχει συνηθίσει η κορεάτικη φίρμα. Με κουπέ εικόνα στο πίσω τμήμα, χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 5 mm, υπερυψωμένο σπόιλερ και έντονα στοιχεία στο σχεδιασμό, το κουπέ της Hyundai έρχεται να οδηγήσει τη μάρκα σε νέα μονοπάτια. «Το i30 Fastback θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Είμαστε η πρώτη εταιρία μαζικής παραγωγής που τοποθετεί στην κατηγορία ένα τεχνολογικά προηγμένο 5θυρο κουπέ
Στο πρόσθιο μέρος, οι διαστάσεις της χαρακτηριστικής γρίλιας έχουν μειωθεί ενώ έχει προστεθεί μία οριζόντια γραμμή εισαγωγών αέρα προς τα κάτω, ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας. Σε σχέση με το συμβατικό i30, το ύψος έχει μειωθεί κατά 25 mm, ειδικά πίσω προκειμένου να αναδειχθεί ο κουπέ σχεδιασμός. Πίσω ξεχωρίζει το τονισμένο σπόιλερ.
Στα πιο ουσιαστικά τώρα, μειωμένη είναι κατά 30mm η απόσταση από το έδαφος (μέσω σκληρότερων ελατηρίων στην ανάρτηση), ενώ αυξημένη σε ποσοστό 15% είναι πλέον η ακαμψία του πλαισίου, ώστε να βελτιωθεί τόσο ο χειρισμός στο δρόμο, όσο και η ασφάλεια. Το μήκους 4.455 mm Fastback θα φορά δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες: τον 3κύλινδρο 1.0 T-GDI των 130 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο αλλά και τον 1.4 T-GDI των 140 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παρακαλώ. Σε ότι αφορά στους diesel, συναντάμε τον νέο 1.6 turbodiesel της εταιρίας, με ισχύ 110 και 136 ίππους, ο οποίος δύναται να συνεργαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
», τόνισε με στόμφο ο σχεδιαστής της Hyundai, Thomas Burkle. Στο πρόσθιο μέρος, οι διαστάσεις της χαρακτηριστικής γρίλιας έχουν μειωθεί ενώ έχει προστεθεί μία οριζόντια γραμμή εισαγωγών αέρα προς τα κάτω, ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας. Σε σχέση με το συμβατικό i30, το ύψος έχει μειωθεί κατά 25 mm, ειδικά πίσω προκειμένου να αναδειχθεί ο κουπέ σχεδιασμός. Πίσω ξεχωρίζει το τονισμένο σπόιλερ.
Στα πιο ουσιαστικά τώρα, μειωμένη είναι κατά 30mm η απόσταση από το έδαφος (μέσω σκληρότερων ελατηρίων στην ανάρτηση), ενώ αυξημένη σε ποσοστό 15% είναι πλέον η ακαμψία του πλαισίου, ώστε να βελτιωθεί τόσο ο χειρισμός στο δρόμο, όσο και η ασφάλεια. Το μήκους 4.455 mm Fastback θα φορά δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες: τον 3κύλινδρο 1.0 T-GDI των 130 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο αλλά και τον 1.4 T-GDI των 140 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παρακαλώ. Σε ότι αφορά στους diesel, συναντάμε τον νέο 1.6 turbodiesel της εταιρίας, με ισχύ 110 και 136 ίππους, ο οποίος δύναται να συνεργαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
Στον τομέα της ασφάλειας θα προσφέρει ηχηρές λύσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχουμε και λέμε, Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist. Προαιρετικά θα διατίθεται οθόνη αφής 8 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto, απ’ όπου θα μπορεί κανείς να χειριστεί τα συστήματα infotainment.
Ουσιαστικά με το Fastback η Hyundai επιχειρεί να τοποθετήσει ένα αυτόνομο μοντέλο, το οποίο στρογγυλοκάθεται ανάμεσα στο αμιγώς 5θυρο i30 αλλά και στο wagon. Προφανώς και το κατάφερε, αφού εκτός από την εκκεντρική εξωτερική εικόνα, έχουμε και ένα καλοστημένο ευρύχωρο οικογενειακό, το οποίο είναι σε θέση να σε ικανοποιήσει σε μια πιο απαιτητική διαδρομή από την κλασική.
Στην ισπανική άσφαλτο τώρα, το i30 Fastback έδειξε αξιομνημόνευτη αυτοπεποίθηση για Κορεάτη εκπρόσωπο της κλάσης, ανεβάζοντας μεμιάς τις προσδοκίες όχι μόνο του οδηγού, αλλά πολύ περισσότερο της ίδιας της φίρμας στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, αναθεωρώντας ουσιαστικά όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα γι’ αυτή. Άνετο και ασφαλές, δημιουργήθηκε για να μπει στα ρουθούνια Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Στη χώρα μας αναμένεται τον Μάρτιο. Στις τιμές, γίνεται προσπάθεια αυτές να ξεκινούν κάτω από τα 20.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα