F1: Η νέα Renault RS18!
F1: Η νέα Renault RS18!
Σήμερα παρουσιάστηκε το καινούργιο μονοθέσιο της γαλλικής εταιρείας με κωδικό RS18 που θα χρησιμοποιήσει η Renault Sport Formula One Team στο φετινό πρωτάθλημα.
Η R.S. 18 είναι το τρίτο μονοθέσιο που φτιάχνουν οι Γάλλοι άμα την τελευταία επιστροφή τους ως κατασκευαστές το 2016. Η ομάδα είχε μια θετική εικόνα πέρυσι καθώς κατάφερε να ανέβει από την 9η στην 6η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Παράλληλα στα εργοστάσια – η Renault έχει δυο έδρες σε Βρετανία και Γαλλία – εξελίσσονταν μια μεγάλη, εις βάθος ανανέωση της ομάδας τόσο σε επίπεδο εγκαταστάσεων όσο και έμψυχου δυναμικού.
Παρατηρώντας το μονοθέσιο είναι σαφές ότι φέρει πολύ περισσότερο μαύρο χρώμα από το περσινό. Επίσης προφανώς πρόκειται για στατική παρουσίαση και πιθανόν το κανονικό την ερχόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη να φέρει περισσότερες αεροδυναμικές λεπτομέρειες. Αυτό που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά είναι το πολύ μικρό άνοιγμα των ψυγείων.
Η RS18 φέρει υβριδική μηχανή Renault η οποία αποτελείται από θερμικό υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 1.6lt και δυο ηλεκτροκινητήρες. Η υβριδική μηχανή έχει βελτιωθεί από πέρυσι μέσω δοκιμών στη βάση της ομάδας στο Viry-Châtillon, έτσι ώστε να βελτιστοποιηθεί η απόδοσή της και παράλληλα η αξιοπιστία της. Στόχος η εναρμόνιση με τους τεχνικούς κανονισμούς που φέτος επιτρέπουν τη χρήση 3 θερμικών κινητήρων και δύο ηλεκτροκινητήρων MGU-K ανά χρονιά.
Παρατηρώντας το μονοθέσιο είναι σαφές ότι φέρει πολύ περισσότερο μαύρο χρώμα από το περσινό. Επίσης προφανώς πρόκειται για στατική παρουσίαση και πιθανόν το κανονικό την ερχόμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη να φέρει περισσότερες αεροδυναμικές λεπτομέρειες. Αυτό που εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά είναι το πολύ μικρό άνοιγμα των ψυγείων.
Η RS18 φέρει υβριδική μηχανή Renault η οποία αποτελείται από θερμικό υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 1.6lt και δυο ηλεκτροκινητήρες. Η υβριδική μηχανή έχει βελτιωθεί από πέρυσι μέσω δοκιμών στη βάση της ομάδας στο Viry-Châtillon, έτσι ώστε να βελτιστοποιηθεί η απόδοσή της και παράλληλα η αξιοπιστία της. Στόχος η εναρμόνιση με τους τεχνικούς κανονισμούς που φέτος επιτρέπουν τη χρήση 3 θερμικών κινητήρων και δύο ηλεκτροκινητήρων MGU-K ανά χρονιά.
Η R.S. 18 εξελίχθηκε στο Enstone της Αγγλίας και στο Viry της Γαλλίας. Οι εγκαταστάσεις στο Enstone αναβαθμίστηκαν σημαντικά τα τελευταία χρόνια με αλλαγές στην αεροδυναμική σήραγγα, τα εργαστήρια, τον προσομοιωτή συστημάτων μετάδοσης, αλλά και συνολικά το τμήμα σχεδιασμού. Αυτές οι αλλαγές έχουν αρχίσει ήδη να αποδίδουν.
Οι δύο οδηγοί της ομάδας, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Κάρλος Σάινθ jr θα οδηγήσουν την RS18 στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης την ερχόμενη εβδομάδα. Ο πρόεδρος της Renault Sport, Ζερόμ Στρολ τόνισε: «Αναπτυσσόμαστε, έχουμε δύο ταλαντούχους οδηγούς που διψούν για αποτελέσματα, περισσότερο προσωπικό και η επένδυσή μας δείχνει να αποδίδει αφού μεταφράστηκε σε μια σημαντική άνοδο από την 9η στην 6η θέση πέρυσι.»
Ο επικεφαλής της ομάδας Κύριλλος Αμπιτεμπουλ συμπλήρωσε: «Πέρυσι για 2η χρονιά ενισχύσαμε την ομάδα κάνοντας ακόμα ένα βήμα προς τους μακροπρόθεσμους στόχους που έχουμε θέσει στη Formula 1. Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για την φετινή χρονιά. Ο βασικός μας στόχος είναι να δείξουμε σταθερή βελτίωση σε κάθε επίπεδο και να το αποδείξουμε στην πίστα».
Το πρωτάθλημα ξεκινά στις 25/3 στο Άλμπερτ Πάρκ της Μελβούρνης. Φέτος μετά από χρόνια επιστρέφει στο πρόγραμμα το γαλλικό GP στις 24/6 στο Λε Καστελέ. Είναι σημαντικό για τους Γάλλους να πραγματοποιήσουν μια καλή εμφάνιση εντός έδρας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα