H Mercedes παρουσιάζει την F1 W09 EQ Power+!
23.02.2018
13:27
Οι πρωταθλητές παρουσίασαν σήμερα στην πίστα του Σίλβερστον το νέο τους μονοθέσιο με το οποίο θα υπερασπιστούν τους τίτλους τους.
Είναι πραγματικότητα πως από τη στιγμή που η F1 πέρασε στην υβριδική εποχή ένα και μόνο όνομα κυριαρχεί, αυτό της Mercedes. Οι ασημί έχουν πάρει τέσσερα σερί πρωταθλήματα κατασκευαστών και τέσσερα σερί πρωταθλήματα οδηγών (Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ). Δικαίως λοιπόν είναι κομβικό το ερώτημα: Ήρθε η ώρα να τους εκθρονίσει κάποιος;
Η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη φυσικά: Ferrari ή/και Red Bull πρέπει να φτιάξουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο και οι ασημί να στραβοπατήσουν. Σήμερα στην παρουσίαση του μονοθεσίου στο Σίλβερστον της νέας W09 EQ Power+ δεν έδειξαν τέτοιες προθέσεις. Καταρχάς στο πλαίσιο «κινηματογραφικού γυρίσματος» έγινε το shakedown από το Βάλτερι Μπότας. Πρόκειται για διαδικασία όπου ο οδηγός χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα (σ.σ: ούτως ή άλλως χρησιμοποιήθηκαν βρόχινα ελαστικά), συμπληρώνει μέχρι 100km ώστε να πάρουν οι μηχανικοί μέσω τηλεμετρίας ενδείξεις για την ομαλή λειτουργία όλων των περιφερειακών συστημάτων του μονοθεσίου.
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ δήλωσε σχετικά: «Είναι πάντα συναρπαστικό όταν παίρνουν σάρκα και οστά τα σχέδια σου». Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον είπε: «Ανυπομονώ να γυρίσω στους αγώνες. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσε: «Είναι σπουδαίο για έναν οδηγό να έχει στα χέρια του, τέτοιο μηχάνημα».
Η απάντηση δεν είναι μονοσήμαντη φυσικά: Ferrari ή/και Red Bull πρέπει να φτιάξουν ανταγωνιστικό μονοθέσιο και οι ασημί να στραβοπατήσουν. Σήμερα στην παρουσίαση του μονοθεσίου στο Σίλβερστον της νέας W09 EQ Power+ δεν έδειξαν τέτοιες προθέσεις. Καταρχάς στο πλαίσιο «κινηματογραφικού γυρίσματος» έγινε το shakedown από το Βάλτερι Μπότας. Πρόκειται για διαδικασία όπου ο οδηγός χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα (σ.σ: ούτως ή άλλως χρησιμοποιήθηκαν βρόχινα ελαστικά), συμπληρώνει μέχρι 100km ώστε να πάρουν οι μηχανικοί μέσω τηλεμετρίας ενδείξεις για την ομαλή λειτουργία όλων των περιφερειακών συστημάτων του μονοθεσίου.
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ δήλωσε σχετικά: «Είναι πάντα συναρπαστικό όταν παίρνουν σάρκα και οστά τα σχέδια σου». Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον είπε: «Ανυπομονώ να γυρίσω στους αγώνες. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Βάλτερι Μπότας συμπλήρωσε: «Είναι σπουδαίο για έναν οδηγό να έχει στα χέρια του, τέτοιο μηχάνημα».
Ο Χάμιλτον ξεκινά την 6η του χρονιά συνεργασίας με τη Mercedes και έχει ήδη 3 τίτλους με τους ασημί και έναν με τη McLaren (2008): «Νιώθω ότι πέρασαν πολύ γρήγορα αυτά τα χρόνια. Θυμάμαι σα να ήταν χτες την πρώτη μου μέρα στο Μπράκλεϊ. Είναι τεράστια εμπειρία να δουλεύεις με την καλύτερη ομάδα, υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τη Mercedes όταν ήμουν 13 ετών. Η ομάδα συνεχίζει να αναπτύσσεται και να ενισχύεται. Θέλω να παραμείνω μέλος της για όσο το δυνατόν περισσότερο».
Απαντώντας σε ερώτηση για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε σχεδιάζοντας την W09 EQ Power+, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον τόνισε: «Το να ισορροπήσω ανάμεσα στη μάχη του περσινού πρωταθλήματος και στις απαιτήσεις της, χωρίς να θυσιάσω μέρος της δυναμικής του φετινού μονοθεσίου. Θα δείξει αν τα κατάφερα σωστά. Επίσης η αξιοπιστία που απαιτείται φέτος στην υβριδική μηχανή αλλά και η ενσωμάτωση του συστήματος Halo ήταν δυο θέματα που επικεντρώσαμε την προσοχή μας».
Η W09 EQ Power+ θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 26/2 δοκιμές εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr