F1, Βαρκελώνη 4η μέρα: Ταχύτερος ο Χάμιλτον!
01.03.2018
20:38
Ο Βρετανός πρωταθλητής με τη Mercedes ήταν ταχύτερος όλων στην σημερινή τελευταία μέρα της πρώτης βδομάδας δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Μοντμελό.
Μιας βδομάδας που τα είχε όλα από κακοκαιρία, χιόνι, απρόοπτα, κρύο αλλά και αρκετή δράση. Η σημερινή μέρα ξεκίνησε με τη θερμοκρασία στους 8 βαθμούς Κελσίου ενώ η πίστα ήταν βρεγμένη με αποτέλεσμα οι οδηγοί να είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli.
Ο Χάμιλτον πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με τη μέση γόμα ενώ ο Βαντούρν έφερε την McLaren στη δεύτερη θέση με την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli.
Συνολικά η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει δημιουργήσει πιο μαλακά ελαστικά από πέρυσι. Η φετινή μέση γόμα είναι αντίστοιχη με την περσινή μαλακή. Τα φετινά ελαστικά έρχονται πολύ πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και αυτό φάνηκε αυτές τις μέρες με τις χαμηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος. Επιπλέον οι μηχανικοί της Pirelli για ν’ αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο υπερθέρμανσης και παραμορφώσεων σε υψηλές θερμοκρασίες τους καλοκαιρινούς μήνες έχουν φτιάξει νέους σκελετού με μεγαλύτερη αντίσταση στις θερμικές καταπονήσεις. Επίσης όλες οι γόμες από τη μέση μέχρι την εξαιρετικά μαλακή έχουν χαμηλότερο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας και είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιηθούν».
Σημειώστε ότι στη Βαρκελώνη έχει στρωθεί νέο οδόστρωμα. Όταν λοιπόν βλέπουμε ότι ο Χάμιλτον σημείωσε ταχύτερο χρόνο ημέρας και αυτός επετεύχθη με τη μέση γόμα αυτή είναι αντίστοιχη με τη μαλακή γόμα πέρυσι.
Ο Χάμιλτον πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με τη μέση γόμα ενώ ο Βαντούρν έφερε την McLaren στη δεύτερη θέση με την εξαιρετικά μαλακή γόμα της Pirelli.
Συνολικά η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει δημιουργήσει πιο μαλακά ελαστικά από πέρυσι. Η φετινή μέση γόμα είναι αντίστοιχη με την περσινή μαλακή. Τα φετινά ελαστικά έρχονται πολύ πιο γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και αυτό φάνηκε αυτές τις μέρες με τις χαμηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος. Επιπλέον οι μηχανικοί της Pirelli για ν’ αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο υπερθέρμανσης και παραμορφώσεων σε υψηλές θερμοκρασίες τους καλοκαιρινούς μήνες έχουν φτιάξει νέους σκελετού με μεγαλύτερη αντίσταση στις θερμικές καταπονήσεις. Επίσης όλες οι γόμες από τη μέση μέχρι την εξαιρετικά μαλακή έχουν χαμηλότερο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας και είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιηθούν».
Σημειώστε ότι στη Βαρκελώνη έχει στρωθεί νέο οδόστρωμα. Όταν λοιπόν βλέπουμε ότι ο Χάμιλτον σημείωσε ταχύτερο χρόνο ημέρας και αυτός επετεύχθη με τη μέση γόμα αυτή είναι αντίστοιχη με τη μαλακή γόμα πέρυσι.
Ο Φέτελ πήρε την 3η θέση με την μαλακή γόμα την οποία χρησιμοποίησε κατά κόρον σήμερα. Στη McLaren εντυπωσίασαν συμπληρώνοντας συνολικά 161 γύρους. Σημειώστε πως ένας αγώνας στη Βαρκελώνη διαρκεί 66 γύρους. Ο Γκασλί επίσης με την Toro Rosso Honda συμπλήρωσε μόνος του (!) 147 γύρους. Η μόνη ομάδα που δεν κατάφερε να συμπληρώσει πολλούς γύρους σήμερα ήταν η Red Bull. Ο Φερστάπεν βγήκε για πρώτη φορά μετά το μεσημέρι έκανε 35 γύρους και μετά είχε μια έξοδο στη στροφή 12 ενώ πίεζε για χρόνο. Δεν επέστρεψε στην πίστα.
Οι Sauber απογοητεύουν με το ρυθμό τους.
Οι δοκιμές θα αρχίσουν εκ νέου την ερχόμενη Τρίτη 6/3.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1. Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m19.333s |
- |
69 |
2. Stoffel Vandoorne |
McLaren/Renault |
1m19.854s |
0.521s |
110 |
3. Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m20.241s |
0.908s |
120 |
4. Kevin Magnussen |
Haas/Ferrari |
1m20.317s |
0.984s |
96 |
5. Fernando Alonso |
McLaren/Renault |
1m20.929s |
1.596s |
51 |
6. Carlos Sainz |
Renault |
1m20.940s |
1.607s |
60 |
7. Lance Stroll |
Williams/Mercedes |
1m21.142s |
1.809s |
54 |
8. Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m21.973s |
2.640s |
65 |
9. Max Verstappen |
Red Bull/Renault |
1m22.058s |
2.725s |
35 |
10. Pierre Gasly |
Toro Rosso/Honda |
1m22.134s |
2.801s |
147 |
11. Nico Hulkenberg |
Renault |
1m22.507s |
3.174s |
49 |
12. Valtteri Bottas |
Mercedes |
1m22.789s |
3.456s |
60 |
13. Charles Leclerc |
Sauber/Ferrari |
1m22.808s |
3.475s |
59 |
14. Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m23.825s |
4.492s |
79 |
15. Sergey Sirotkin |
Williams/Mercedes |
1m31.979s |
12.646s |
47 |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr