Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Golf GTI με 400 ίππους στην ετήσια γιορτή των VW
Στο Wörthersee, εκεί που παραδοσιακά κάθε χρόνο παρουσιάζονται πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις αναβαθμισμένων μοντέλων της VW, φέτος την παράσταση κλέβουν δύο αυτοκίνητα.
Στο παρελθόν έχουμε δει αντίστοιχες «προτάσεις» από υποψήφιους εργαζόμενους στη VW να περνούν από το Δ.Σ. και να βρίσκουν το δρόμο τους για την παραγωγή. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τη σχετική πορεία του up! GTI που ξεκίνησε ως πρωτότυπο με την ίδια διαδικασία και εν τέλει έφτασε να διατίθεται στην αγορά, ως η δυναμική εναλλακτική έκδοση του μικρού αυτοκινήτου πόλης της VW. Αν και φέτος η Γερμανική εταιρεία δεν έχει προαναγγείλει κάποιο λανσάρισμα, εδώ οι δύο περιπτώσεις- εναλλακτικές- για το Golf GTI, μοιάζουν πολύ ενδιαφέρουσες.
Το ένα είναι βασισμένο στο 3θυρο αμάξωμα και έχει το πολύ όμορφο όνομα Aurora. Ο κινητήρας της έκδοσης είναι ο γνωστός δίλιτρος βενζίνης που αποδίδει 380 ίππους για την περίσταση και συνδυάζεται με 7άρι DSG. Το χρώμα που έχει επιλεγεί για το αμάξωμα έλκει τις ρίζες του από το χρωματολόγιο της Audi, μια και για να προκύψει αυτό το αποτέλεσμα έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση το Nardo Gray και συνδυάζεται με κάποιες λεπτομέρειες σε ανοιχτό πράσινο αλλά και μαύρα τμήματα. Εκτός της ισχύος του κινητήρα, το GTI Aurora διαθέτει και ένα πανίσχυρο ηχοσύστημα με ηχεία 3.500 watt- κάτι που δεν είναι σπάνιο για αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στο Wörthersee. Δεν έχουμε προς το παρόν εικόνα από το εσωτερικό αλλά οι πληροφορίες κάνουν λόγο για δομική επανασχεδίαση του ταμπλό, προκειμένου να φιλοξενηθούν εκεί κάποιες απαραίτητες για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος αλλά και για το show off του πράγματος, οθόνες.
Το έτερο GTI είναι βασισμένο στην Estate έκδοση αμαξώματος. Εκείνο είναι τετρακίνητο και το κινητήρας του (πάλι ο δίλιτρος turbo βενζίνης) αποδίδει 400 ίππους, όσους και το Golf R400. Όπως και στο Aurora, έτσι και εδώ, η μετάδοση γίνεται μέσω του γνωστού DSG των 7 σχέσεων αλλά στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς καταλήγει και στους τέσσερις τροχούς. Το πλήρες όνομά του είναι VW Golf Estate R 4MOTION FighteR και από τα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει το ότι είναι κατά 6 εκατοστά πιο μεγάλο σε πλάτος από την κανονική έκδοση του Golf Estate. Στην οροφή του FighteR, υπάρχει κάμερα κάλυψης 360 μοιρών για να καταγράψει ένα γρήγορο γύρο στην πίστα του Sachsenring. Και σε αυτή την περίπτωση το χρώμα του αμαξώματος είναι το Nardo Grey, με λεπτομέρειες σε μαύρο και κόκκινο. Φυσικά και στο τουμπανιασμένο Estate υπάρχει δυνατό ηχοσύστημα αλλά περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε τις επόμενες μέρες, μια και η «σύναξη» των GTI όπου παρουσιάζονται τα δύο μοναδικά αυτά δείγματα, μόλις ξεκίνησε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr