Πιο δυνατό αλλά χωρίς drift-mode και τετραδιεύθυνση το επόμενο VW Golf R
05.06.2019
09:30
Ο διευθυντής του τμήματος υψηλών επιδόσεων R Division της Volkswagen διαβεβαίωσε πως η επόμενη γενιά του Golf R θα είναι έχει μεγαλύτερη ισχύ αλλά δεν θα συνοδεύεται από εξεζητημένα συστήματα στη μετάδοση και την ανάρτηση.
Αν και η πιο διάσημη έκδοση επιδόσεων του Golf είναι το GTI, το κορυφαίο R αποτελεί την απόλυτη έκφραση δυναμισμού και απόδοσης του διάσημου hatchback. Οι άνθρωποι της Volkswagen έχουν αφήσει σαφή μηνύματα πως η επόμενη γενιά του Golf θα έχει μια αρκετά πιπεράτη επίγευση.
Ο άλλοτε υπεύθυνος της Ford Performance και των Focus RS, Jost Capito βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι του R Division, του τμήματος υψηλών επιδόσεων της Volkswagen, και προφανώς πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν πως θα φέρει έναν αντίστοιχο αέρα έντασης και στις γρήγορες εκδόσεις του γερμανού κατασκευαστή. Ωστόσο ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του τόνισε πως η επόμενη γενιά του Golf R θα μπει στα χωράφια των hyper hatch όντας πιο δυνατό αλλά όμως δεν θα μεταλλαχθεί σε χαρακτήρα.
Έτσι για παράδειγμα δεν θα διαθέτει drift-mode όπως το Focus RS που όμως είναι ένα αυτοκίνητο που βάζει πάνω απ’όλα την οδηγική διασκέδαση. Αντίστοιχα δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο σύστημα τετραδιεύθυνσης όπως στο Megane RS καθώς σύμφωνα με τον Capito το μέγεθος του Golf δεν καθιστά απαραίτητο ένα τέτοιο σύστημα ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό οδηγικό αποτέλεσμα.
Πάντως η όγδοη γενιά του Golf αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο οπότε η εξέλιξη του επόμενου Golf R δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα για την ομάδα του Capito που προς το παρόν έχει επικεντρωθεί στις τελευταίες πινελιές του T-Roc R το οποίο θα φέρει την οικογένεια των SUV της Volkswagen στο χώρο των υψηλών επιδόσεων. Είναι μάλιστα πολύ πιθανό αρκετή από την τεχνολογία του T-Roc R να περάσει και στο Golf R. Επιπλέον ο Capito σημείωσε πως η Volkswagen αυτή τη στιγμή εξετάζει και τη προοπτική της εξέλιξης εκδόσεων R και για την οικογένεια των ηλεκτρικών οχημάτων ID.
Ο άλλοτε υπεύθυνος της Ford Performance και των Focus RS, Jost Capito βρίσκεται σήμερα στο τιμόνι του R Division, του τμήματος υψηλών επιδόσεων της Volkswagen, και προφανώς πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν πως θα φέρει έναν αντίστοιχο αέρα έντασης και στις γρήγορες εκδόσεις του γερμανού κατασκευαστή. Ωστόσο ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του τόνισε πως η επόμενη γενιά του Golf R θα μπει στα χωράφια των hyper hatch όντας πιο δυνατό αλλά όμως δεν θα μεταλλαχθεί σε χαρακτήρα.
Έτσι για παράδειγμα δεν θα διαθέτει drift-mode όπως το Focus RS που όμως είναι ένα αυτοκίνητο που βάζει πάνω απ’όλα την οδηγική διασκέδαση. Αντίστοιχα δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο σύστημα τετραδιεύθυνσης όπως στο Megane RS καθώς σύμφωνα με τον Capito το μέγεθος του Golf δεν καθιστά απαραίτητο ένα τέτοιο σύστημα ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό οδηγικό αποτέλεσμα.
Πάντως η όγδοη γενιά του Golf αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο οπότε η εξέλιξη του επόμενου Golf R δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα για την ομάδα του Capito που προς το παρόν έχει επικεντρωθεί στις τελευταίες πινελιές του T-Roc R το οποίο θα φέρει την οικογένεια των SUV της Volkswagen στο χώρο των υψηλών επιδόσεων. Είναι μάλιστα πολύ πιθανό αρκετή από την τεχνολογία του T-Roc R να περάσει και στο Golf R. Επιπλέον ο Capito σημείωσε πως η Volkswagen αυτή τη στιγμή εξετάζει και τη προοπτική της εξέλιξης εκδόσεων R και για την οικογένεια των ηλεκτρικών οχημάτων ID.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr