Είναι 100% φυτικά, χωρίς συντηρητικά και απίστευτα νόστιμα, ανήκουν στην Plant’d οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ, και θα μας κάνουν όλους γευσιτέριαν!
Στην τελική ευθεία το νέο Nissan Juke
Το νέο Nissan Juke ετοιμάζεται πυρετωδώς. Εμφανίστηκε με λιγότερο καμουφλάζ και έτσι έχουμε κάποια παραπάνω στοιχεία για την τελική του μορφή και τις αισθητικές επιλογές.
Το Nissan Juke έχει μπεις το πάνθεον των αυτοκινήτων με τον τολμηρό σχεδιασμό. Η Ιαπωνική εταιρεία όπως φαίνεται θα επιμείνει με το μοντέλο παρουσιάζοντας και τη δεύτερη γενιά του, με σημαντικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά να παραμένουν και στο νέο, θέλοντας προφανώς να διατηρήσει την κεκτημένη ταχύτητα στο κοινό που δίνει ιδιαίτερη σημασία στον έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα. Το γεγονός πως το Juke σημειώνει πολύ καλή πορεία στις αγορές εκτός ΗΠΑ όπου διατίθεται, δίνει πόντους πίστης στην Nissan που θα συνεχίσει να επενδύει πάνω στη διαφορετικότητα. Έχοντας μια πολύ καλή πλατφόρμα για την εξέλιξη του μοντέλου και αρκετά δυνατά χαρακτηριστικά με τα οποία θα το εφοδιάσει όπως είναι οι κινητήρες, η Nissan, ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του Juke και εμείς περιμένουμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα. Μέχρι τότε, έχουμε τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες με το αυτοκίνητο καμουφλαρισμένο κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης στο δρόμο. Από τις τελευταίες εικόνες, όπου το καμουφλάζ είναι λιγότερο, προκύπτουν κάποια σημαντικά στοιχεία που έχουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον. Η διαμόρφωση του μπροστινού τμήματος για παράδειγμα, ακολουθεί πιστά τη συνταγή που είδαμε στην πρώτη γενιά του μοντέλου, με το έντονο «V» να κυριαρχεί στο κέντρο της μάσκας αλλά και τα φώτα να έχουν την ίδια τοποθέτηση (με στρογγυλά στοιχεία χαμηλά και παραλληλόγραμμα πιο πάνω) όπου λογικά τα LED’s θα έχουν τον πρώτο λόγο.
Αυτά αναφορικά με την τοποθέτησή τους στο μπροστινό μέρος, αφού σε ότι έχει να κάνει με τα μεγέθη, μάλλον έχουμε ένα μικρό «συμμάζεμα». Τα στρογγυλά στοιχεία είναι σαφώς μικρότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα της πρώτης γενιάς του μοντέλου, ενώ και τα στενά παραλληλόγραμμα πιο πάνω, έχουν κλίση προς τα μέσα και πιο διακριτικό ρόλο στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Τελείως νέας σχεδίασης είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα, που και την αισθητική προσέγγιση των αντίστοιχων της πρώτης γενιάς φαίνεται να εγκαταλείπει η Nissan για το νέο Juke που την ίδια στιγμή, ενσωματώνει ένα «τρικ»- αυτό της επέκτασης των φώτων και στην πόρτα του χώρου των αποσκευών- προκειμένου να κάνει το μοντέλο να φαίνεται μεγαλύτερο σε πλάτος.
Από το πλάι, το μοντέλο δείχνει τις μικρές του διαφορές που θα κάνουν αισθητά αλλαγμένη τη συνολική εικόνα. Μια τέτοια είναι και η τοποθέτηση των εξωτερικών καθρεπτών πιο χαμηλά στις πόρτες από ότι ήταν στην πρώτη γενιά του μοντέλου. Όπως φαίνεται από τις πρώτες αυτές φωτογραφίες, η διαμόρφωση του πίσω μέρους θέλει και πάλι τις χειρολαβές των πίσω θυρών να έχουν παραμείνει τοποθετημένες ψηλά στις πίσω κολώνες του αμαξώματος- αν και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν άρεσε σε πολλούς.
Το νέο Juke αναμένεται να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του νέου Renault Clio, κάτι που σημαίνει πως θα προσφέρεται με κινητήρες turbo 1,0 και 1,3 λίτρων βενζίνης αλλά και με τον diesel των 1,5 λίτρων. Στις ακριβότερες εκδόσεις του μοντέλου, τόσο το αυτόματο κιβώτιο όσο και η τετρακίνηση θα είναι στοιχεία του εξοπλισμού. Στην ατζέντα της εξέλιξης του μοντέλου, βρίσκεται και η παρουσίαση μιας υβριδικής έκδοσης, με ένα 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων που θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες 9,8 kWh. Με τα δεδομένα αυτά, η υβριδική εκδοχή του μοντέλου θα έχει τη δυνατότητα να κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτρική ενέργεια, για απόσταση που θα φτάνει με πλήρη φόρτιση τα 32 χιλιόμετρα. Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του νέου Juke αν και φαίνεται απίθανο για τη Nissan να μείνει «έξω από το χορό» που έχουν ξεκινήσει οι ανταγωνιστές στην κατηγορία. Το μοντέλο θα παράγεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ και αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως πριν το τέλος του έτους, για να αρχίσει να παράγεται και να διατίθεται στις αρχές του 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr