Το νέο street food concept με την υπογραφή των La Pasteria συνδυάζει την αυθεντική ιταλική φινέτσα με μια μοντέρνα αισθητική και φέρνει επανάσταση στο φαγητό on the go.
Στην Τουρκία το νέο εργοστάσιο της VW
Στην Τουρκία το νέο εργοστάσιο της VW
Όπως είχαμε αναφέρει πριν από λίγες εβδομάδες, σε ρεπορτάζ του newsauto.gr, στα πλάνα της VW υπάρχει η κατασκευή μίας νέας μονάδας συναρμολόγησης αυτοκινήτων στην Τουρκία.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο όμιλος Volkswagen θα κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης διαφόρων μοντέλων στην Τουρκία. Το εποπτικό συμβούλιο της VW επέλεξε μία τοποθεσία για το εργοστάσιο κοντά στην πόλη της Σμύρνης, αντί της Βουλγαρίας. Το εργοστάσιο θα κατασκευάσει αυτοκίνητα της VW, της Skoda και της Seat, όπως τα Karoq και Ateca. Παράλληλα θα διευκολύνει τους περιορισμούς της παραγωγικής ικανότητας στα εργοστάσια της Skoda στην Τσεχία. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, το κράτος του Κατάρ, το οποίο κατέχει το 17% της VW, πίεσε να κατασκευαστεί το εργοστάσιο στην Τουρκία. Ένας εκπρόσωπος του εποπτικού συμβουλίου της Volkswagen δήλωσε στο Reuters ότι τα σχέδια για την εγκατάσταση ενός εργοστασίου στην Τουρκία έχουν ενισχυθεί, αλλά δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί. Ωστόσο σύμφωνα με προηγούμενες αναφορές, το εργοστάσιο θα λειτουργήσει το 2022 ή το 2023 και θα έχει ετήσια δυναμικότητα παραγωγής μέχρι 350.000 μονάδες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε τον περασμένο Μάρτιο ότι η μάρκα την προηγούμενη χρονιά θα μπορούσε να πουλήσει σχεδόν 100.000 περισσότερα αυτοκίνητα, αν ήταν εφικτή η κατασκευή τους. Επίσης τον Απρίλιο, τσέχικη εφημερίδα ανέφερε ότι η Skoda επιλέγει μεταξύ της Βουλγαρίας ή της Τουρκίας για να κατασκευάσει τη νέα μονάδα παραγωγής της. Εν τω μεταξύ η Ελλάδα, που αποτελεί και σημείο κλειδί με την γεωγραφική της θέση μέχρι πρότινος δεν ήταν καν στον επενδυτικό χάρτη των αυτοκινητοβιομηχανιών. Όλοι ελπίζουν κάποια μέρα να επαναλειτουργήσουν τα εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και στην Ελλάδα ώστε να ωφεληθούν οι κατασκευαστές από την γεωγραφική μας θέση αλλά και από το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda, Bernhard Maier, δήλωσε τον περασμένο Μάρτιο ότι η μάρκα την προηγούμενη χρονιά θα μπορούσε να πουλήσει σχεδόν 100.000 περισσότερα αυτοκίνητα, αν ήταν εφικτή η κατασκευή τους. Επίσης τον Απρίλιο, τσέχικη εφημερίδα ανέφερε ότι η Skoda επιλέγει μεταξύ της Βουλγαρίας ή της Τουρκίας για να κατασκευάσει τη νέα μονάδα παραγωγής της. Εν τω μεταξύ η Ελλάδα, που αποτελεί και σημείο κλειδί με την γεωγραφική της θέση μέχρι πρότινος δεν ήταν καν στον επενδυτικό χάρτη των αυτοκινητοβιομηχανιών. Όλοι ελπίζουν κάποια μέρα να επαναλειτουργήσουν τα εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων και στην Ελλάδα ώστε να ωφεληθούν οι κατασκευαστές από την γεωγραφική μας θέση αλλά και από το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα