Χτίζοντας ένα καλύτερο μέλλον με έμφαση στην ισότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη
Όνειρα θερινής νυκτός με το Pagani Huayra Roadster BC
Όνειρα θερινής νυκτός με το Pagani Huayra Roadster BC
Η Pagani εντυπωσιάζει τους πάντες με την παρουσίαση του «καυτού» supercar Huayra Roadster BC, με τις εξωπραγματικές επιδόσεις και τη μοναδική εμφάνιση.
To Pagani Huayra Roadster είναι σίγουρα ένα ξεχωριστό supercar. Πλέον, με την εισαγωγή της έκδοσης BC, δεν είναι απλά ένα Huayra χωρίς μεταλλική οροφή. Σύμφωνα με τον Ιταλό κατασκευαστή, το νέο μοντέλο διαθέτει τον αναβαθμισμένο εξάλιτρο twin-turbo V12 κινητήρα της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει πλέον 802 ίππους (+40 σε σχέση με το Huayra Roadster) και ροπή που ξεπερνά τα 107 kgm από τις 2.000 έως τις 5.900 rpm. Η παραπάνω τιμή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων της Xtrac, το οποίο σύμφωνα με την Pagani είναι κατά 35% πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα διπλοσύμπλεκτα κιβώτια της αγοράς. Και μιας και μιλάμε για βάρος, το Roadster BC χρησιμοποιεί ένα μονοκόκ πλαίσιο, το οποίο έχει κατασκευαστεί από σύνθετα υλικά, όπως μείγμα ανθρακονημάτων και τιτανίου (carbo-titanium HP62 G2 και carbo-triax HP62), κάτι που αυξάνει και την στιβαρότητα, παρά την ανοιχτή οροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το βάρος του Pagani Huayra Roadster BC είναι 1.250 kg, μόλις 32 βαρύτερο από την αντίστοιχη κουπέ έκδοση.
Αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση, με αλουμινένια διπλά ψαλίδια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ εντυπωσιακής σχεδίασης είναι οι σφυρήλατες ζάντες 20 και 21 ιντσών της APP, που συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Pirelli, P Zero Trofeo R και carbon-κεραμικά φρένα της Brembo με εξαπίστονα έμβολα εμπρός και τετραπίστονα πίσω. Όπως και στο κουπέ Huayra BC, έτσι και το Roadster διαθέτει ένα εξελιγμένο body kit, στην πλειοψηφία του από carbon, όπου ξεχωρίζουν τα μεγάλα εμπρός αεροδυναμικά βοηθήματα, τα πλαϊνά skirts και η τεράστια πίσω πτέρυγα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Huayra Roadster BC παράγει 500 kg κάθετης πίεσης στα 280 km/h. Τέλος, να αναφέρουμε ότι θα παραχθούν μόλις 40 κομμάτια, με την τιμή να ξεπερνά τα 3,1 εκατομμύρια ευρώ.
Αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση, με αλουμινένια διπλά ψαλίδια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ εντυπωσιακής σχεδίασης είναι οι σφυρήλατες ζάντες 20 και 21 ιντσών της APP, που συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Pirelli, P Zero Trofeo R και carbon-κεραμικά φρένα της Brembo με εξαπίστονα έμβολα εμπρός και τετραπίστονα πίσω. Όπως και στο κουπέ Huayra BC, έτσι και το Roadster διαθέτει ένα εξελιγμένο body kit, στην πλειοψηφία του από carbon, όπου ξεχωρίζουν τα μεγάλα εμπρός αεροδυναμικά βοηθήματα, τα πλαϊνά skirts και η τεράστια πίσω πτέρυγα. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Huayra Roadster BC παράγει 500 kg κάθετης πίεσης στα 280 km/h. Τέλος, να αναφέρουμε ότι θα παραχθούν μόλις 40 κομμάτια, με την τιμή να ξεπερνά τα 3,1 εκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα