Το επαναστατικό σύστημα φόρτισης του Hyundai Sonata Hybrid
07.08.2019
16:00
Η υβριδική έκδοση του νέου Hyundai Sonata διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα για να φορτίζει η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα του.
Οι τεχνικοί της κορεάτικης φίρμας εξέλιξαν ένα μοναδικό σύστημα για να φορτίζει η μπαταρία του τετράθυρου Sonata, το οποίο περιλαμβάνει ηλιακά πάνελ στην οροφή του αμαξώματος. Με τον τρόπο αυτό, η μπαταρία μπορεί να φορτίζει, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται, με την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται να αυξάνει την αυτονομία και παράλληλα να μειώνει κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Σύμφωνα με τη Hyundai, το συγκεκριμένο σύστημα, που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, μπορεί να φορτίζει καθημερινά την μπαταρία σε ποσοστό από 30% έως και 60%, ενώ με έξι ώρες ημερήσιας φόρτισης η αυτονομία του οχήματος μπορεί να αυξηθεί (ετησίως) έως και 1.300 km. Όταν η ηλιακή ενέργεια ενεργοποιεί την επιφάνεια της οροφής, δημιουργούνται ζεύγη ηλεκτρονίων που παράγουν την εν λόγω ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε κανονική τάση και στη συνέχεια αποθηκεύεται στη μπαταρία. «Η τεχνολογία ηλιακών πάνελ αποτελεί ένα καλό παράδειγμα το πως η Hyundai κινείται προς την καθιέρωσης της ως κατασκευαστής καθαρής κινητικότητας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν ενεργά το θέμα των εκπομπών», τονίζει ο Heui Won Yang, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής της μονάδας Tech Body του Hyundai Motor Group.
Το Sonata Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα Smartstream G2.0 GDi HEV (συνολική απόδοση 195 ίπποι), ο οποίος συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά μοντέλα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία Active Shift Control, η οποία ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα για να ευθυγραμμίσει τις ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μειώνοντας το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Τέλος να αναφέρουμε ότι η Hyundai δεν πρόκειται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Sonata Hybrid, καθώς θα διατεθεί μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Σύμφωνα με τη Hyundai, το συγκεκριμένο σύστημα, που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, μπορεί να φορτίζει καθημερινά την μπαταρία σε ποσοστό από 30% έως και 60%, ενώ με έξι ώρες ημερήσιας φόρτισης η αυτονομία του οχήματος μπορεί να αυξηθεί (ετησίως) έως και 1.300 km. Όταν η ηλιακή ενέργεια ενεργοποιεί την επιφάνεια της οροφής, δημιουργούνται ζεύγη ηλεκτρονίων που παράγουν την εν λόγω ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε κανονική τάση και στη συνέχεια αποθηκεύεται στη μπαταρία. «Η τεχνολογία ηλιακών πάνελ αποτελεί ένα καλό παράδειγμα το πως η Hyundai κινείται προς την καθιέρωσης της ως κατασκευαστής καθαρής κινητικότητας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν ενεργά το θέμα των εκπομπών», τονίζει ο Heui Won Yang, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής της μονάδας Tech Body του Hyundai Motor Group.
Το Sonata Hybrid εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα Smartstream G2.0 GDi HEV (συνολική απόδοση 195 ίπποι), ο οποίος συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά μοντέλα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία Active Shift Control, η οποία ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα για να ευθυγραμμίσει τις ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μειώνοντας το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Τέλος να αναφέρουμε ότι η Hyundai δεν πρόκειται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Sonata Hybrid, καθώς θα διατεθεί μόνο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr