Ηλεκτρικό πισωκίνητο αγωνιστικό από τη Hyundai
12.09.2019
17:30
Η Hyundai επενδύει στο ηλεκτρικό μέλλον των αγώνων παρουσιάζοντας το νέο Veloster N ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό μοντέλο της που έχει προετοιμαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του νέου θεσμού αγώνων ταχύτητας ETRC.
Το Veloster N ETCR αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της Hyundai Motorsport και εξελίχθηκε εξ’όλοκλήρου στη Γερμανία όπου και αποτελεί την έδρα του αγωνιστικού τμήματος. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό που πληροί τις προδιαγραφές του νεοσύστατου θεσμού αγώνων ταχύτητας ETCR που θα ξεκινήσει το 2020.
Αν και βάση αποτέλεσε το Veloster N, η ηλεκτρική αγωνιστική εκδοχή του είναι κάτι ριζικά διαφορετικό σε μηχανολογικό επίπεδο. Σαφώς λοιπόν το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αγωνιστικού μοντέλου είναι οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που μάλιστα είναι τοποθετημένοι στο κέντρο του αμαξώματος και τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς. Πρόκειται για μια διάταξη που υιοθετείται για πρώτη φορά από την Hyundai Motorsport.
Η εξέλιξη του αυτοκινήτου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2018 και η πρώτη δοκιμή στο δρόμο έγινε μόλις τον περασμένο Αύγουστο. Το πλήρες πρόγραμμα δοκιμών θα ξεκινήσει μέσα στον μήνα ενώ στόχος είναι η ολοκλήρωση δύο Veloster N ETCR πριν την έναρξη του πρωταθλήματος ETCR. Σαφώς και πολύτιμη για τη συνέχεια θα αποδειχθεί η εμπειρία που έχει αποκτήσει η Hyundai από την επιτυχή συμμετοχή της στο πρωτάθλημα Τουρισμού TCR με τα i30 N και Veloster N.
Από τα λίγα που αποκάλυψε η Hyundai σχετικά με τις προδιαγραφές του Veloster N ETCR θα σημειώσουμε την μπαταρία των 65kWh και το συνολικό βάρος 1.700 κιλών ενώ υπολογίζεται πως η απόδοση θα πρέπει να πλησιάζει τους 700 ίππους, όσους δηλαδή έχει και το Cupra e-Racer που θα αγωνίζεται στο αντίστοιχο πρωτάθλημα.
Αν και βάση αποτέλεσε το Veloster N, η ηλεκτρική αγωνιστική εκδοχή του είναι κάτι ριζικά διαφορετικό σε μηχανολογικό επίπεδο. Σαφώς λοιπόν το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου αγωνιστικού μοντέλου είναι οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που μάλιστα είναι τοποθετημένοι στο κέντρο του αμαξώματος και τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς. Πρόκειται για μια διάταξη που υιοθετείται για πρώτη φορά από την Hyundai Motorsport.
Η εξέλιξη του αυτοκινήτου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2018 και η πρώτη δοκιμή στο δρόμο έγινε μόλις τον περασμένο Αύγουστο. Το πλήρες πρόγραμμα δοκιμών θα ξεκινήσει μέσα στον μήνα ενώ στόχος είναι η ολοκλήρωση δύο Veloster N ETCR πριν την έναρξη του πρωταθλήματος ETCR. Σαφώς και πολύτιμη για τη συνέχεια θα αποδειχθεί η εμπειρία που έχει αποκτήσει η Hyundai από την επιτυχή συμμετοχή της στο πρωτάθλημα Τουρισμού TCR με τα i30 N και Veloster N.
Από τα λίγα που αποκάλυψε η Hyundai σχετικά με τις προδιαγραφές του Veloster N ETCR θα σημειώσουμε την μπαταρία των 65kWh και το συνολικό βάρος 1.700 κιλών ενώ υπολογίζεται πως η απόδοση θα πρέπει να πλησιάζει τους 700 ίππους, όσους δηλαδή έχει και το Cupra e-Racer που θα αγωνίζεται στο αντίστοιχο πρωτάθλημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr