Ετοιμάζεται η ηλεκτρική Porsche Macan
16.10.2019
10:00
H Porsche είναι έτοιμη να λανσάρει την ηλεκτρική Macan, τόσο σε εκδόσεις Turbo, όσο και σε Turbo S.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε βρετανικό Μέσο, ο υπεύθυνος της γκάμας των SUV της γερμανικής φίρμας, Julian Baumann τόνισε πως η ηλεκτροκίνητη Macan θα πωλείται παράλληλα με τις υπόλοιπες εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των υποψηφίων αγοραστών. Βάση για την κατασκευή της νέας Macan θα αποτελέσει η πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), που αποτελεί εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας J1 που εφοδιάζει την τετραθέσια Taycan.
Το στοίχημα των μηχανικών της Porsche έγκειται στο να καταφέρουν να βελτιώσουν την αεροδυναμική του αμαξώματος, να μειώσουν το βάρος των μπαταριών, όπως και όλα όσα σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση. Αλλά ο Baumann τονίζει, ότι παρά την υιοθέτηση μίας νέας πλατφόρμας, η ηλεκτρική Macan θα διατηρήσει το σπορ DNA της προκατόχου της. Επίσης, επιβεβαίωσε ότι η πιο δυνατή εκ των εκδόσεων, η Turbo S θα αποδίδει κοντά στους 700 ίππους, με τη ροπή να ξεπερνά τα 1.000 Nm. Όπως και στην Taycan, θα υπάρχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα σε κάθε άξονα, που θα προσφέρουν ένα σύστημα «έξυπνης» τετρακίνησης. Το στέλεχος της Porsche προβλέπει επίσης πως η εταιρεία εξελίσσει την τεχνολογία μπαταριών ξηρού τύπου (solid-state) που θα μπουν σε παραγωγή τα επόμενα 5-7 χρόνια.
Το στοίχημα των μηχανικών της Porsche έγκειται στο να καταφέρουν να βελτιώσουν την αεροδυναμική του αμαξώματος, να μειώσουν το βάρος των μπαταριών, όπως και όλα όσα σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση. Αλλά ο Baumann τονίζει, ότι παρά την υιοθέτηση μίας νέας πλατφόρμας, η ηλεκτρική Macan θα διατηρήσει το σπορ DNA της προκατόχου της. Επίσης, επιβεβαίωσε ότι η πιο δυνατή εκ των εκδόσεων, η Turbo S θα αποδίδει κοντά στους 700 ίππους, με τη ροπή να ξεπερνά τα 1.000 Nm. Όπως και στην Taycan, θα υπάρχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα σε κάθε άξονα, που θα προσφέρουν ένα σύστημα «έξυπνης» τετρακίνησης. Το στέλεχος της Porsche προβλέπει επίσης πως η εταιρεία εξελίσσει την τεχνολογία μπαταριών ξηρού τύπου (solid-state) που θα μπουν σε παραγωγή τα επόμενα 5-7 χρόνια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr