Hyundai iMax N Drift Bus: Για τους λάτρεις του θεάματος
18.10.2019
15:00
Οι τεχνικοί της Hyundai κατασκεύασαν μία ιδιαίτερη έκδοση του μοντέλου H-1, η οποία επικεντρώνεται στην τέχνη της πλαγιολίσθησης.
Όλοι μας γνωρίζουμε το τμήμα «N» της Hyundai, που κατασκευάζει ειδικές εκδόσεις μοντέλων παραγωγής, όπως το i30 και το Veloster. Τώρα, ήρθε η ώρα και για ένα διαφορετικής προσέγγισης μοντέλο, το γνωστό μας πολυμορφικό H-1. Η ιστορία ξεκινά πριν από λίγους μήνες, όταν η Hyundai Γερμανίας, ανέβασε στο διαδίκτυο μία teaser φωτογραφία ενός βελτιωμένου H-1, με αφορμή τον εορτασμό της Πρωταπριλιάς. Στη συνέχεια, η αντίστοιχη αντιπροσωπεία της Αυστραλίας, αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή μία και μοναδική έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου έχοντας τον κωδικό iMax N Drift Bus.
Σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, το iMax N διαφέρει κυρίως στα μηχανικά μέρη. Καταρχήν, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V6 κινητήρας με χωρητικότητα 3,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 402 ίππους και 555 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ δεν λείπει το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το σύστημα πέδησης είναι αναβαθμισμένο με μεγαλύτερα δισκόφρενα, ενώ το «τουμπανιασμένο» βαν φορά σλικ ελαστικά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η κατανομή του βάρους του iMax N Drift Bus, με πλήρες φορτίο είναι 50:50. Το σπορ στοιχείο συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου έχουν τοποθετηθεί εμπρός καθίσματα και τιμόνι N Sport, ενώ οι πίσω θέσεις έχουν επενδυθεί με δερμάτινα και suede υφάσματα. Φυσικά το iMax N Drift Bus δεν θα μπει σε κανονική παραγωγή, αλλά θα συμμετέχει σε αγώνες drift και Time Attack.
Σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, το iMax N διαφέρει κυρίως στα μηχανικά μέρη. Καταρχήν, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V6 κινητήρας με χωρητικότητα 3,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 402 ίππους και 555 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, ενώ δεν λείπει το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το σύστημα πέδησης είναι αναβαθμισμένο με μεγαλύτερα δισκόφρενα, ενώ το «τουμπανιασμένο» βαν φορά σλικ ελαστικά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η κατανομή του βάρους του iMax N Drift Bus, με πλήρες φορτίο είναι 50:50. Το σπορ στοιχείο συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου έχουν τοποθετηθεί εμπρός καθίσματα και τιμόνι N Sport, ενώ οι πίσω θέσεις έχουν επενδυθεί με δερμάτινα και suede υφάσματα. Φυσικά το iMax N Drift Bus δεν θα μπει σε κανονική παραγωγή, αλλά θα συμμετέχει σε αγώνες drift και Time Attack.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr