Η Ferrari SF90 Stradale λίγο πριν την έναρξη παραγωγής
21.10.2019
14:00
Το νέο supercar μοντέλο της Ferrari, η εκπληκτική SF90 Stradale βρίσκεται στα τελευταία στάδια δοκιμών, πριν ξεκινήσει να παράγεται στο εργοστάσιο του Μαρανέλο.
Η κάμερα των απανταχού φίλων της Ferrari και συγκεκριμένα του διαδικτυακού καναλιού Belgian-Motorsport «έπιασε» δύο SF90 Stradale σε δοκιμές εξέλιξης μέσα στην πίστα του Φιοράνο. Αμφότερα φορούσαν την απαραίτητη καμουφλαρισμένη ενδυμασία, ακολουθώντας το πρωτόκολλο, αλλά γεννιόνται διάφορα ερωτηματικά. Όπως για ποιο λόγο η φίρμα από το Μαρανέλο επέλεξε το συγκεκριμένο λουκ, από τη στιγμή που όλοι μας γνωρίζουμε το πώς είναι το νέο supercar; Μήπως κρύβει κάτι;
Παρατηρώντας τα πλάνα καρέ-καρέ, το πρώτο από τα δύο μοντέλα έφερνε διαφορετικές λεπτομέρειες στο πίσω τμήμα του αμαξώματος και πιο συγκεκριμένα μία διακριτική αεροτομή, ένα στοιχείο που λείπει από το δεύτερο. Αυτό μας κάνει να αναρωτιόμαστε εάν η Ferrari έχει στα πλάνα της την δημιουργία μίας ακόμα ισχυρότερης έκδοσης, πέραν της κανονικής. Να αναφέρουμε ότι η SF90 Stradale αποτελεί το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της εταιρείας, όντας το ισχυρότερο και ταχύτερο. Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα της SF90 κρύβεται ένας V8 twin-turbo θερμικός κινητήρας V8, με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και απόδοση 780 ίππων, που συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ 220 ίππων, τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 7,9 kWh. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 1.000 PS, ενώ η ροπή αγγίζει τα 1.200 Nm, χαρίζοντας εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 2,5 δευτερόλεπτα, τελική 340 km/h).
Παρατηρώντας τα πλάνα καρέ-καρέ, το πρώτο από τα δύο μοντέλα έφερνε διαφορετικές λεπτομέρειες στο πίσω τμήμα του αμαξώματος και πιο συγκεκριμένα μία διακριτική αεροτομή, ένα στοιχείο που λείπει από το δεύτερο. Αυτό μας κάνει να αναρωτιόμαστε εάν η Ferrari έχει στα πλάνα της την δημιουργία μίας ακόμα ισχυρότερης έκδοσης, πέραν της κανονικής. Να αναφέρουμε ότι η SF90 Stradale αποτελεί το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της εταιρείας, όντας το ισχυρότερο και ταχύτερο. Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα της SF90 κρύβεται ένας V8 twin-turbo θερμικός κινητήρας V8, με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και απόδοση 780 ίππων, που συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ 220 ίππων, τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 7,9 kWh. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 1.000 PS, ενώ η ροπή αγγίζει τα 1.200 Nm, χαρίζοντας εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 2,5 δευτερόλεπτα, τελική 340 km/h).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr