Ηλεκτρικό και το Range Rover
23.10.2019
10:00
Η JLR βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο, καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να παρουσιάσει μία ηλεκτρική έκδοση του Range Rover.
Η Land Rover, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία, βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης, θέλοντας να «βουλώσει» τις οικονομικές τρύπες του παρελθόντος. Απτό παράδειγμα το λανσάρισμα της νέας γενιάς Defender, ενώ στη συνέχεια οι τεχνικοί της εταιρείας θα επικεντρωθούν στην ηλεκτροκίνηση, έναν τομέα που αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο για το μέλλον της, όντας τμήμα του προγράμματος «Charge and Accelerate».
Το πρώτο μοντέλο που θα ακολουθεί την παραπάνω φιλοσοφία θα είναι το ηλεκτρικό Range Rover, το οποίο φέρει τον κωδικό «Road Rover» και όπως λένε διάφορες φήμες θα επικεντρώνεται στην σπορ οδήγηση, χωρίς βέβαια να του λείπουν οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Όπως ανακοινώνουν οι υπεύθυνοι παραγωγής το συγκεκριμένο μοντέλο θα ανήκει στα μεσαίων διαστάσεων SUV και θα τοποθετείται ανάμεσα στα Evoque και Velar. Σχεδιαστικά θα ξεχωρίζει από την χαμηλή οροφή και το κοντό εμπρός τμήμα, ενώ η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους από το αντίστοιχο Velar. Φυσικά, η κυριότερη αγορά του νέου μοντέλου θα είναι η Κίνα, εκεί όπου οι πωλήσεις των Jaguar Land Rover βρίσκονται σε πτώση. Τα στελέχη του κατασκευαστή ελπίζουν ότι με την βοήθεια της κινεζικής κυβέρνησης, που ωθεί τους κατοίκους για να αγοράσουν ηλεκτρικά μοντέλα, θα αναστρέψει το κλίμα, έχοντας στη φαρέτρα τους τόσο το Range Rover, όσο και την ηλεκτρική έκδοση της νέας Jaguar XJ.
Βασικοί ανταγωνιστές του νέου μοντέλου της JLR, που θα λανσαριστεί πιθανότατα μέσα στο 2021, αναμένεται να είναι η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan και το επερχόμενο Audi E-tron Sportback.
Το πρώτο μοντέλο που θα ακολουθεί την παραπάνω φιλοσοφία θα είναι το ηλεκτρικό Range Rover, το οποίο φέρει τον κωδικό «Road Rover» και όπως λένε διάφορες φήμες θα επικεντρώνεται στην σπορ οδήγηση, χωρίς βέβαια να του λείπουν οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Όπως ανακοινώνουν οι υπεύθυνοι παραγωγής το συγκεκριμένο μοντέλο θα ανήκει στα μεσαίων διαστάσεων SUV και θα τοποθετείται ανάμεσα στα Evoque και Velar. Σχεδιαστικά θα ξεχωρίζει από την χαμηλή οροφή και το κοντό εμπρός τμήμα, ενώ η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους από το αντίστοιχο Velar. Φυσικά, η κυριότερη αγορά του νέου μοντέλου θα είναι η Κίνα, εκεί όπου οι πωλήσεις των Jaguar Land Rover βρίσκονται σε πτώση. Τα στελέχη του κατασκευαστή ελπίζουν ότι με την βοήθεια της κινεζικής κυβέρνησης, που ωθεί τους κατοίκους για να αγοράσουν ηλεκτρικά μοντέλα, θα αναστρέψει το κλίμα, έχοντας στη φαρέτρα τους τόσο το Range Rover, όσο και την ηλεκτρική έκδοση της νέας Jaguar XJ.
Βασικοί ανταγωνιστές του νέου μοντέλου της JLR, που θα λανσαριστεί πιθανότατα μέσα στο 2021, αναμένεται να είναι η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan και το επερχόμενο Audi E-tron Sportback.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr