Maserati Granturismo

 Η Maserati με την αμέριστη υποστήριξη της Ferrari κατασκεύασε το απόλυτο κυριλέ… αγρίμι των δρόμων. Το ηδονικό για τα μάτια μας αποτέλεσμα οφείλεται στον μετρ του σχεδιασμού Pininfarina, ο οποίος, όπως και να το κάνουμε, ευθύνεται για μερικά από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στον κόσμο.
H Μaserati ήδη καταλαμβάνει μία θέση στην υψηλή κατηγορία που ήδη κατοικοεδρεύουν οι Jaguar XK, ΒΜW 6 και Mercedes CL.
Είναι μεγαλύτερη από την παλιά Coupe, με 4.881mm μήκος (αύξηση 358mm) και μ

 Η Maserati με την αμέριστη υποστήριξη της Ferrari κατασκεύασε το απόλυτο κυριλέ… αγρίμι των δρόμων. Το ηδονικό για τα μάτια μας αποτέλεσμα οφείλεται στον μετρ του σχεδιασμού Pininfarina, ο οποίος, όπως και να το κάνουμε, ευθύνεται για μερικά από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στον κόσμο.

H Μaserati ήδη καταλαμβάνει μία θέση στην υψηλή κατηγορία που ήδη κατοικοεδρεύουν οι Jaguar XK, ΒΜW 6 και Mercedes CL.
Είναι μεγαλύτερη από την παλιά Coupe, με 4.881mm μήκος (αύξηση 358mm) και μεγαλύτερη απ’ όλους τους ανταγωνιστές της, πλην της CL. Έτσι, αντίθετα από την Jaguar ΧΚ που ο θεός να την κάνει 2+2, η νέα Maserati είναι ένα άνετο 4θέσιο.

 
 

Η αύξηση των διαστάσεων αύξησε και το βάρος που πλέον αγγίζει τα 1880Kg. Η αλουμινένια XK της Jaguar είναι πάνω από 200Kg ελαφρύτερη. Ακόμα και η πρησμένη 650i της BMW ζυγίζει 165Kg λιγότερα. Σ’ αυτή την κατηγορία, μόνο η γιγαντιαία CL ζυγίζει παραπάνω, αλλά και πάλι μιλάμε για μία διαφορά της τάξης των μόλις 40Kg, παρότι η Mercedes είναι μακρύτερη, μεγαλύτερη στο εσωτερικό, εξοπλισμένη με περισσότερη τεχνολογία και επιπλέον φέρνει σε δύσκολη θέση την GT στα πρατήρια βενζίνης με 10,3Lt/100km σε αντίθεση με τα 12,4Lt/100km της Maserati.
Στο εσωτερικό της κυριαρχούν τα μπορντό δερμάτινα καθίσματα (δέρμα Poltrona Frau που διακρίνεται για την ανθεκτικότητα), ενώ διαθέτει και διακριτικές ξύλινες επενδύσεις.

   

Στην καρδιά του Gran Turismo υπάρχει o σεβάσμιος V8 4.2 της Ferrari με μέγιστη απόδοση 405 ίππους στις 7.100 rpm και μέγιστη ροπή στρέψης 46,9 kgm στις 4.750 rpm. Σημειώστε ότι το 75% της ροπής επιτυγχάνεται από τις μόλις 2.500 rpm. Οι Ιταλοί τοποθέτησαν (επιτέλους) το σωστό αυτόματο κιβώτιο το 6τάχυτο της ΖF με μετατροπέα ροπής που φιλτράρει την ενέργεια που πηγάζει από την ισχύ του 4.2 V8. Κινητήρας και κιβώτιο βρίσκονται μπροστά, όπως και στην Quattroporte, σε αντίθεση με την παλιά ημιαυτόματη QP Duo Select και την Coupe, που είχαν το κιβώτιο πίσω, μαζί με το διαφορικό. Ακούγεται σαν ένα βήμα πίσω, αλλά η κατανομή της GT βρίσκεται στο εντυπωσιακό 49/51, που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι εντυπωσιακή και στο δρόμο.

Το…όνειρο από αυτό το μήνα βρίσκεται στις εκθέσεις της Maserati. H ιταλική εταιρεία προσδοκά να πουλήσει 7000 αυτοκίνητα, ενώ ο απώτερος στόχος είναι να προσεγγίσουν τις 14.000 πωλήσεις μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Η τιμή της; 114.210 ευρώ στη Μ.Βρετανία. 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:4224cc
ΙΣΧΥΣ:400 PS / 7.100 rpm
ΡΟΠΗ:46,9Kgm/ 4750rpm
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 km/h: 5,2 sec
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ:284 km/h
KIBΩTIO: Αυτόματο 6 σχέσεων
ΒΑΡΟΣ: 1.305 kg
ΕΚΠΟΜΠΕΣ C02:330g/Km

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr