Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
To Toyota Mirai γίνεται πισωκίνητο και πιο δυναμικό
To Toyota Mirai γίνεται πισωκίνητο και πιο δυναμικό
Το πρωτότυπο Mirai Concept που παρουσίασε η Toyota αφήνει σαφείς ενδείξεις πως το μέλλον του ηλεκτρικού υδρογονοκίνητου μοντέλου θα είναι αρκετά πιο πικάντικο.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Το οικολογικό και πράσινο προφίλ του Toyota Mirai φαίνεται πως θα αποκτήσει μια σημαντικά πιο ελκυστική και σέξι απόχρωση. Σε αυτό το συμπέρασμα μας οδηγεί το πρωτότυπο Mirai Concept που παρουσιάστηκε πρόσφατα ως μια σχεδόν έτοιμη προς παραγωγή έκδοση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου που αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στα τέλη του 2020.
Η νέα γενιά φέρνει μαζί της μια σημαντική αλλαγή στο σχεδιαστικό ύφος που φανερώνει επιρροές από την αισθητική της Lexus και ενσωματώνει στοιχεία που θυμίζουν κουπέ. Μάλιστα η αλλαγή στην εικόνα συνοδεύεται και από μια ανάλογη μεταβολή του πραγματικού χαρακτήρα καθώς η έως τώρα αδιάφορη μπροσθιοκίνητη πλατφόρμα δίνει στη θέση της σε ένα πιο σπορτίφ πισωκίνητο set-up.
Το νέο Mirai θα βασίζεται λοιπόν στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota με το μέγεθος να πλησιάζει αυτό του Lexus GS. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δοθεί από την Toyota η νέα γενιά θα έχει αυξημένη κατά 30% αυτονομία κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα έχει δυνατότητα να διανύσει περίπου 630 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Αυτή η βελτίωση έχει επιτευχθεί χάρη στην βελτίωση της απόδοσης του συστήματος κυψελών υδρογόνου αλλά και λόγω της αύξησης του χώρου αποθήκευσης υδρογόνου.
Θυμίζουμε πως το Mirai σε αντίθεση με τα κοινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δημιουργεί την ενέργεια που χρειάζεται για την φόρτιση των μπαταριών του μέσω γεννήτριας η οποία τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου εκπέμποντας στο περιβάλλον μόνο καθαρό νερό.
Η νέα γενιά φέρνει μαζί της μια σημαντική αλλαγή στο σχεδιαστικό ύφος που φανερώνει επιρροές από την αισθητική της Lexus και ενσωματώνει στοιχεία που θυμίζουν κουπέ. Μάλιστα η αλλαγή στην εικόνα συνοδεύεται και από μια ανάλογη μεταβολή του πραγματικού χαρακτήρα καθώς η έως τώρα αδιάφορη μπροσθιοκίνητη πλατφόρμα δίνει στη θέση της σε ένα πιο σπορτίφ πισωκίνητο set-up.
Το νέο Mirai θα βασίζεται λοιπόν στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota με το μέγεθος να πλησιάζει αυτό του Lexus GS. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δοθεί από την Toyota η νέα γενιά θα έχει αυξημένη κατά 30% αυτονομία κάτι που σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα έχει δυνατότητα να διανύσει περίπου 630 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Αυτή η βελτίωση έχει επιτευχθεί χάρη στην βελτίωση της απόδοσης του συστήματος κυψελών υδρογόνου αλλά και λόγω της αύξησης του χώρου αποθήκευσης υδρογόνου.
Θυμίζουμε πως το Mirai σε αντίθεση με τα κοινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δημιουργεί την ενέργεια που χρειάζεται για την φόρτιση των μπαταριών του μέσω γεννήτριας η οποία τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου εκπέμποντας στο περιβάλλον μόνο καθαρό νερό.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα