Tα υβριδικά Hyundai Nexo και Sonata σημειώνουν ρεκόρ ταχύτητας
06.11.2019
16:30
Δυο ειδικά μετασκευασμένα υβριδικά Hyundai Nexo και Sonata σημείωσαν το ρεκόρ ταχύτητας σε αντίστοιχες κατηγορίες υβριδικών αυτοκινήτων.
Η προσπάθεια για τα δύο ρεκόρ έγινε στις 25 Σεπτεμβρίου στην γνωστή αλυκή Salt Flats στο Bonneville των ΗΠΑ όπου πολύ συχνά γίνονται αντίστοιχες ενέργειες. Τα δύο αυτοκίνητα που συμμετείχαν είχαν αρκετές επεμβάσεις προκειμένου να είναι καλύτερα προετοιμασμένα για τη δοκιμασία.
Το Nexo στόχευσε στην καταγραφή ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο με κυψέλες υδρογόνου και έφθασε τα 170.848 χλμ./ώρα. Οι επεμβάσεις που είχε ήταν πολύ λίγες καθώς ουσιαστικά τοποθετήθηκε ένα κάλυμμα στη μάσκα και ένα αντίστοιχο κάλυμμα στο πάτωμα κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα για βελτίωση της ροής του αέρα. Βέβαια στο εσωτερικό το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που περιελάμβανε μεταξύ άλλων roll cage και σύστημα πυρόσβεσης.
Αντίθετα το υβριδικό Sonata επιχείρησε την καταγραφή ρεκόρ ταχύτητας για υβριδικό όχημα με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα φθάνοντας τελικά τα 265.009 χλμ./ώρα. Ωστόσο για να επιτευχθεί αυτή η επίδοση ήταν απαραίτητη η συνολική αναβάθμιση του μοντέλου παραγωγής με αρκετές επεμβάσεις. Έτσι σημαντικές βελτιώσεις έγιναν στο κινητήρα ενώ χρησιμοποιήθηκε και αγωνιστική βενζίνη. Επιπλέον το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με αμορτισέρ και ελατήρια της KW καθώς και με αναβαθμισμένα φρένα ενώ για την βελτίωση της αεροδυναμικής τοποθετήθηκαν ειδικές ζάντες και ελαστικά της Goodyear εξελιγμένα για τέτοιες δοκιμασίες ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα τοποθετήθηκε ειδικό σπόϊλερ για μείωση της ροής αέρας κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και φυσικά προστέθηκε όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας.
Οι δύο επιδόσεις που σημειώθηκαν βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία επίσημης αναγνώρισης ενώ τα αυτοκίνητα θα φιλοξενηθούν στο περίπτερο της Hyundai στην προσεχή έκθεση SEMA.
Το Nexo στόχευσε στην καταγραφή ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο με κυψέλες υδρογόνου και έφθασε τα 170.848 χλμ./ώρα. Οι επεμβάσεις που είχε ήταν πολύ λίγες καθώς ουσιαστικά τοποθετήθηκε ένα κάλυμμα στη μάσκα και ένα αντίστοιχο κάλυμμα στο πάτωμα κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα για βελτίωση της ροής του αέρα. Βέβαια στο εσωτερικό το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας που περιελάμβανε μεταξύ άλλων roll cage και σύστημα πυρόσβεσης.
Αντίθετα το υβριδικό Sonata επιχείρησε την καταγραφή ρεκόρ ταχύτητας για υβριδικό όχημα με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα φθάνοντας τελικά τα 265.009 χλμ./ώρα. Ωστόσο για να επιτευχθεί αυτή η επίδοση ήταν απαραίτητη η συνολική αναβάθμιση του μοντέλου παραγωγής με αρκετές επεμβάσεις. Έτσι σημαντικές βελτιώσεις έγιναν στο κινητήρα ενώ χρησιμοποιήθηκε και αγωνιστική βενζίνη. Επιπλέον το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με αμορτισέρ και ελατήρια της KW καθώς και με αναβαθμισμένα φρένα ενώ για την βελτίωση της αεροδυναμικής τοποθετήθηκαν ειδικές ζάντες και ελαστικά της Goodyear εξελιγμένα για τέτοιες δοκιμασίες ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα τοποθετήθηκε ειδικό σπόϊλερ για μείωση της ροής αέρας κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και φυσικά προστέθηκε όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας.
Οι δύο επιδόσεις που σημειώθηκαν βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία επίσημης αναγνώρισης ενώ τα αυτοκίνητα θα φιλοξενηθούν στο περίπτερο της Hyundai στην προσεχή έκθεση SEMA.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr