Παρούσα η Bosch στο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας
22.11.2019
00:00
Το πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας, που διεξήχθη στις 18 Νοεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος συμμετείχε ενεργά και η Bosch Ελλάδας.
Η Bosch, ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής της αυτοκινητοβιομηχανίας και με ρόλο ουσιαστικό στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους στο μέλλον, θα είναι προσωποποιημένα, αυτοματοποιημένα, διασυνδεδεμένα και ηλεκτρικά. Όπως δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch Ελλάδας, Ιωάννης Κάπρας «η χρήση του αυτοκινήτου θα γίνεται πλέον για μετακινήσεις από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β, με το αυτοκίνητο να αλλάζει διαρκώς οδηγό και θέση και όχι να είναι σταθμευμένο στο γκαράζ ενός μόνιμου κατόχου. Αυτό δεν θα ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά και για όλα τα οχήματα: δίκυκλα, ποδήλατα κλπ.».
Όσον αφορά τον τομέα της αυτοματοποιημένης κινητικότητας, η βάση είναι η τεχνητή νοημοσύνη. «Αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που κινούνται στους δρόμους είναι ήδη αυτοματοποιημένα έως ένα επίπεδο, υποστηρίζοντας σημαντικά τον οδηγό, ο οποίος όμως έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ο στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον είναι να έχουμε οχήματα στο υψηλότερο επίπεδο 5, δηλαδή πλήρως αυτοματοποιημένα όπου ο οδηγός θα μπαίνει μέσα σαν απλός επιβάτης. Το πόσο σύντομα θα φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που έχουν να κάνουν κυρίως με τις υποδομές και διαχειριστικά θέματα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κος Κάπρας.
Επίσης, στον τομέα της συνδεσιμότητας στα αυτοκίνητα, αναφέρθηκε σαν καλή πρακτική το έργο της αυτόνομης στάθμευσης που υλοποίησε η Βοsch πριν από κάποιους μήνες με την Daimler, στο χώρο στάθμευσης του μουσείου της δεύτερης, στην Στουτγάρδη. Εκεί ένα αυτοματοποιημένο και διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο μπορεί να βρει από μόνο του την κενή θέση στάθμευσης, αλλά και να παρκάρει. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση αισθητήρων τόσο μέσα στα αυτοκίνητα όσο και έξω από αυτά.
Για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ο κος Κάπρας ανέφερε ότι η Bosch δουλεύει αυτή τη στιγμή πάνω σε μια νέα τεχνολογία, αυτή των κυψελών υδρογόνου που εφαρμόζεται σε δοκιμαστικό στάδιο σε φορτηγά. Επιπλέον, επισήμανε ότι η Bosch υπολογίζει πως το 25% της νέας παραγωγής έως το 2030 θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πέραν όμως της τεχνολογίας, η επιδίωξη της Bosch είναι να διαμορφωθεί ένα μοντέλο αστικής κινητικότητας στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση του στρες κατά την οδήγηση, την ελαχιστοποίηση των ρύπων καθώς και την αύξηση της οδηγικής απόλαυσης.
Συμπληρωματικά με την συμμετοχή της στα πάνελ ανταλλαγής καλών πρακτικών, η Bosch παρουσίασε σε ένα διαδραστικό booth στο φουαγιέ της Λυρικής, προϊόντα, υπηρεσίες και λογισμικά στον τομέα του ΙοΤ: Από έξυπνες λύσεις στάθμευσης (PLS) και αυτοματοποιημένα συστήματα κλήσεων έκτακτης ανάγκης για οχήματα (Call4U), μέχρι έξυπνα συστήματα για την γεωργία (FieldMonitoring) και πλατφόρμες ΙοΤ.
Όσον αφορά τον τομέα της αυτοματοποιημένης κινητικότητας, η βάση είναι η τεχνητή νοημοσύνη. «Αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που κινούνται στους δρόμους είναι ήδη αυτοματοποιημένα έως ένα επίπεδο, υποστηρίζοντας σημαντικά τον οδηγό, ο οποίος όμως έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ο στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας για το μέλλον είναι να έχουμε οχήματα στο υψηλότερο επίπεδο 5, δηλαδή πλήρως αυτοματοποιημένα όπου ο οδηγός θα μπαίνει μέσα σαν απλός επιβάτης. Το πόσο σύντομα θα φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που έχουν να κάνουν κυρίως με τις υποδομές και διαχειριστικά θέματα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κος Κάπρας.
Επίσης, στον τομέα της συνδεσιμότητας στα αυτοκίνητα, αναφέρθηκε σαν καλή πρακτική το έργο της αυτόνομης στάθμευσης που υλοποίησε η Βοsch πριν από κάποιους μήνες με την Daimler, στο χώρο στάθμευσης του μουσείου της δεύτερης, στην Στουτγάρδη. Εκεί ένα αυτοματοποιημένο και διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο μπορεί να βρει από μόνο του την κενή θέση στάθμευσης, αλλά και να παρκάρει. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση αισθητήρων τόσο μέσα στα αυτοκίνητα όσο και έξω από αυτά.
Για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ο κος Κάπρας ανέφερε ότι η Bosch δουλεύει αυτή τη στιγμή πάνω σε μια νέα τεχνολογία, αυτή των κυψελών υδρογόνου που εφαρμόζεται σε δοκιμαστικό στάδιο σε φορτηγά. Επιπλέον, επισήμανε ότι η Bosch υπολογίζει πως το 25% της νέας παραγωγής έως το 2030 θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πέραν όμως της τεχνολογίας, η επιδίωξη της Bosch είναι να διαμορφωθεί ένα μοντέλο αστικής κινητικότητας στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση του στρες κατά την οδήγηση, την ελαχιστοποίηση των ρύπων καθώς και την αύξηση της οδηγικής απόλαυσης.
Συμπληρωματικά με την συμμετοχή της στα πάνελ ανταλλαγής καλών πρακτικών, η Bosch παρουσίασε σε ένα διαδραστικό booth στο φουαγιέ της Λυρικής, προϊόντα, υπηρεσίες και λογισμικά στον τομέα του ΙοΤ: Από έξυπνες λύσεις στάθμευσης (PLS) και αυτοματοποιημένα συστήματα κλήσεων έκτακτης ανάγκης για οχήματα (Call4U), μέχρι έξυπνα συστήματα για την γεωργία (FieldMonitoring) και πλατφόρμες ΙοΤ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr