Στην ατζέντα της Porsche η υβριδική 911
29.11.2019
19:00
Η Porsche, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, αναμένεται να λανσάρει μία υβριδική έκδοση της αγαπημένης μας 911.
Η μόδα της ηλεκτροκίνησης φαίνεται πως έχει δώσει μεγάλες προσδοκίες στη φίρμα της Στουτγάρδης, καθώς μετά την Taycan, οι υπεύθυνοι προϊοντικής γκάμας ετοιμάζουν την αντίστοιχη Cross Turismo έκδοση, μία μηδενικών ρύπων Macan, ενώ εν ευθέτω χρόνο θα λανσαριστούν και οι ηλεκτροκίνητες Boxster και Cayman. Εκτός όμως των παραπάνω, υπάρχει και η πιθανότητα στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας να μπει και η «εικονική» 911.
Τις όποιες φήμες σχετικά με την υβριδοποίηση της 911 επιβεβαιώνει το αφεντικό της Porsche, Oliver Blume, σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Top Gear, ο οποίος ανέφερε τα πλάνα της εταιρείας για την επόμενη δεκαετία. Ο Blume τόνισε πως η υβριδική διάταξη που θα επιλεγεί για να τοποθετηθεί στην 911 θα ενισχύει τις επιδόσεις, κάνοντάς την το ισχυρότερο μοντέλο της γκάμας, δεν θα χρησιμοποιεί τεχνολογία plug-in, με τον ηλεκτροκινητήρα να δίνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Πάνω σε αυτό, ο υπεύθυνος εξέλιξης August Achleitner ανέφερε ότι η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι περιορισμένη, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με το οποίο θα εφοδιάζεται, δεν χρειάζεται καμία τροποποίηση, καθώς έχει κατασκευαστεί εξ αρχής για να μπορεί να διαχειρίζεται ροπή πάνω από 800 Nm.
Σε ότι αφορά την ισχύ, εάν θεωρήσουμε ότι το θερμικό σύνολο της υβριδικής 911 θα βασίζεται ουσιαστικά στο αντίστοιχο της Turbo, είναι πολύ πιθανό να ξεπερνά τους 700 PS. Επίσης, για τη βελτίωση της κατανομής ανάμεσα στους δύο άξονες (που στην περίπτωση της Carrera S είναι 39:61) η κόμπακτ διαστάσεων μπαταρία θα είναι τοποθετημένη εμπρός και χαμηλά, με σκοπό να μειωθεί περεταίρω το κέντρο βάρους. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως πότε θα παρουσιαστεί η υβριδική 911, αν και δημοσιεύματα αναφέρουν ότι τα πλάνα της Porsche επικεντρώνονται μέσα στο 2022.
Τις όποιες φήμες σχετικά με την υβριδοποίηση της 911 επιβεβαιώνει το αφεντικό της Porsche, Oliver Blume, σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Top Gear, ο οποίος ανέφερε τα πλάνα της εταιρείας για την επόμενη δεκαετία. Ο Blume τόνισε πως η υβριδική διάταξη που θα επιλεγεί για να τοποθετηθεί στην 911 θα ενισχύει τις επιδόσεις, κάνοντάς την το ισχυρότερο μοντέλο της γκάμας, δεν θα χρησιμοποιεί τεχνολογία plug-in, με τον ηλεκτροκινητήρα να δίνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Πάνω σε αυτό, ο υπεύθυνος εξέλιξης August Achleitner ανέφερε ότι η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι περιορισμένη, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με το οποίο θα εφοδιάζεται, δεν χρειάζεται καμία τροποποίηση, καθώς έχει κατασκευαστεί εξ αρχής για να μπορεί να διαχειρίζεται ροπή πάνω από 800 Nm.
Σε ότι αφορά την ισχύ, εάν θεωρήσουμε ότι το θερμικό σύνολο της υβριδικής 911 θα βασίζεται ουσιαστικά στο αντίστοιχο της Turbo, είναι πολύ πιθανό να ξεπερνά τους 700 PS. Επίσης, για τη βελτίωση της κατανομής ανάμεσα στους δύο άξονες (που στην περίπτωση της Carrera S είναι 39:61) η κόμπακτ διαστάσεων μπαταρία θα είναι τοποθετημένη εμπρός και χαμηλά, με σκοπό να μειωθεί περεταίρω το κέντρο βάρους. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως πότε θα παρουσιαστεί η υβριδική 911, αν και δημοσιεύματα αναφέρουν ότι τα πλάνα της Porsche επικεντρώνονται μέσα στο 2022.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr