Επιπλέον λεπτομέρειες της BMW i4

Η BMW ετοιμάζεται πυρετωδώς να παρουσιάσει το ηλεκτρικό σεντάν i4, που καλείται να ανταγωνιστεί  το Tesla Model S.

Σύμφωνα με την Βαυαρική φίρμα, το νέο i4, που θα παρουσιαστεί το 2021, θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ τεχνολογίας eDrive, με συνδυαστική απόδοση 390kW (530 ίπποι), ενώ η τοποθετημένη στο πάτωμα συστοιχία μπαταριών έχει χωρητικότητα 80kWh. Το βάρος τους θα είναι μόλις 550 κιλά, ενώ χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία, θα μπορεί να φορτιστεί (έως και 80%) μέσα σε μόλις 35 λεπτά, πάντα σε δίκτυο ταχυφορτιστή 150kW.


Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης για αυτονομία 100 km είναι σχεδόν 6 λεπτά. Όπως έχει ανακοινώσει η BMW, το νέο i4 θα διατίθεται με διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα τη χωρητικότητα των μπαταριών που θα έχουν σαν συνέπεια και τις αντίστοιχες τιμές επιδόσεων και αυτονομίας. Πάντως με την εν λόγω μπαταρία, ο οδηγός θα μπορεί να κινηθεί για αποστάσεις πάνω από 590 km (βάση μετρήσεων WLTP), ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις, για το «0-100 km/h» θα χρειάζεται κοντά στα 4,0 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 200 km/h.




Ο υπεύθυνος της BMW I Division, Robert Irlinger μιλώντας πριν από αρκετούς μήνες σε βρετανικό μέσο ανέφερε: «Ρωτήσαμε τους πελάτες μας σχετικά με την αυτονομία ενός ηλεκτρικού μοντέλου, και η πλειοψηφία απάντησε πως τα 300 km είναι το ελάχιστο αποδεκτό νούμερο. Επίσης, στην εξίσωση βάλαμε και τον ανταγωνισμό των Tesla, Audi και Mercedes, που σημειώνουν αυτονομίες 400 χιλιομέτρων βάση WLTP. Με την πέμπτη γενιά συστημάτων iDrive είμαστε σε θέση να παρέχουμε αυτονομία από 550 έως 700 km, αναλόγως το μοντέλο. Το πρώτο από αυτά είναι το i4».

Ο Irlinger παραδέχθηκε επίσης ότι η BMW θα μπορούσε να προσφέρει το i4 με δυνατότητα επιλογής διαφορετικής χωρητικότητας των μπαταριών, με το αντίστοιχο κόστος: «Αν είναι αλήθεια ότι τα 300 km είναι αρκετά για κάποιους πελάτες μας, τότε θα ήταν ίσως καλό να λανσάρουμε δύο εκδόσεις με διαφορετικές αυτονομίες 300 και 600 χιλομέτρων. Θα πρέπει να εξετάσουμε φυσικά τη ζήτηση, επειδή μέχρι τώρα, αυτό που έχουμε στα χέρια μας είναι ότι οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν πάντα την έκδοση με την αυξημένης χωρητικότητας μπαταρία. Αλλά αν κάποιος κινείται επί το πλείστον σε ένα αστικό περιβάλλον και διαθέτει το δικό του σημείο φόρτισης, τότε η μικρότερη έκδοση σε χαμηλότερη τιμή θα ήταν ιδανική». Το νέο BMW i4 θα κατασκευάζεται επάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, η οποία μπορεί να «φιλοξενήσει» όλων των ειδών τους κινητήρες, βενζίνης, πετρελαίου, plug-in hybrid καθώς και αμιγώς ηλεκτρικούς.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr