Η νέα BMW Σειρά 1 φιλοξενεί στο «σαλόνι» της μια σειρά επιτυχημένων Αθηναίων

και τους καλεί να εξερευνήσουν μαζί την Ελλάδα και τα Αθηναϊκά δρώμενα

Οι δημιουργικές προσεγγίσεις του BMW Group Hellas που αφορούν την επικοινωνία μοντέλων BMW συνεχίζονται στα Social Media, με το νέο συναρπαστικό concept “Exploring Athens / Exploring Greece”.

Στο νέο εγχείρημα, επιλεγμένοι Influencers και συνεργάτες της εταιρίας, καλούνται να ανακαλύψουν μοναδικούς τόπους και προορισμούς στην Αθήνα και σε ολόκληρη την Ελλάδα με τη νέα BMW Σειρά 1!

Με μοντέρνα σχεδίαση, τεχνολογία ανάρτησης που παρέχει μέγιστη ευελιξία και πρωτοποριακά συστήματα συνδεσιμότητας, όπως ο έξυπνος, ψηφιακός βοηθός BMW Intelligent Personal Assistant, η νέα BMW Σειρά 1 προσφέρει μία προηγμένη μορφή οδηγικής απόλαυσης και δυναμικής υπεροχής BMW σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη ευρυχωρία. Με τους ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel στα 1.500 κυβ. εκ. και με την επιλογή του αυτόματου κιβώτιου διπλού συμπλέκτη -7 σχέσεων, το πολυτελές compact μοντέλο της BMW κάνει τα οδοιπορικά ακόμη πιο άνετα και απολαυστικά.

Μείνετε συντονισμένοι για να ανακαλύψετε την Ελλάδα μαζί με τη νέα BMW Σειρά 1 και τους μοναδικούς της συνοδοιπόρους!


Το BMW Group

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 30 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το οικονομικό έτος 2018, το BMW Group πούλησε πάνω από 2.490.000 αυτοκίνητα και περισσότερες από 165.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2018 ήταν 9,81 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 97,48 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2018, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 134.682 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmw
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr