Το καταιγιστικό Audi e-tron GT
01.04.2020
20:00
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την επίσημη παρουσίαση του ηλεκτρικού Audi e-tron GT και όλα όσα γνωρίζουμε έως σήμερα για το φουτουριστικό Audi μας προετοιμάζουν για κάτι εξαιρετικό.
Συνήθως τα πρωτότυπα που παρουσιάζουν κατά καιρούς οι εταιρίες μας αφήνουν με μια γλυκιά προσμονή για κάτι ιδιαίτερο που όμως τελικά δεν παίρνει ποτέ τον δρόμο της υλοποίησης. Αυτό δεν είναι κάτι που ισχύει με το Audi e-tron GT. Οι πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής ή ακόμα περισσότερο οι φωτογραφίες από τα πρωτότυπα δοκιμών μας κάνουν να πιστεύουμε πως το μοντέλο παραγωγής θα είναι αντίστοιχα εντυπωσιακό με το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί το 2018.
Η εξωτερική εμφάνιση αναμένεται να είναι άκρως επιβλητική και δυναμική χαρίζοντας στο e-tron GT έναν μοναδικό χαρακτήρα. Θα υπάρχει έντονα η αισθητική ενός τετράθυρου κουπέ και ένα αρκετά χαμηλό προφίλ τόσο στις γυάλινες επιφάνειες όσο και στην συνολική σιλουέτα του αυτοκινήτου. Φυσικά αντίστοιχα φουτουριστική θα είναι και η εικόνα στο εσωτερικό. Η Audi σε όλα τα πρόσφατα μοντέλα της έχει μια έντονα ψηφιακή προσέγγιση με πολλές και μεγάλες οθόνες στο ταμπλό και ένα τόσο προοδευτικό μοντέλο όπως το e-tron GT δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί το κορυφαίο δείγμα αυτής της λογικής.
Ωστόσο το πιο σημαντικό ίσως κομμάτι του e-tron GT αφορά την τεχνολογία του. Το ηλεκτρικό sports sedan της Audi θα βασίζεται στην πλατφόρμα J1 όπως και η Porsche Taycan. Η τροφοδοσία γίνεται από μπαταρία 90 kWh η οποία αποτελεί ουσιαστικά δομικό στοιχείο του πατώματος συμβάλλοντας τόσο στην παθητική ασφάλεια όσο και στην διαμόρφωση ενός πολύ χαμηλού κέντρου βάρους. Το ηλεκτρικό κύκλωμα φόρτισης των 800V είναι το ταχύτερο που υπάρχει σήμερα σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σε κατάλληλη υποδομή ταχυφόρτισης 350 kW μπορεί να προσφέρει πλήρη φόρτιση σε μόλις 20 λεπτά. Σε ότι αφορά την απόδοση αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τελικό το πρωτότυπο e-tron GT ήταν φυσικά τετρακίνητο με ηλεκτροκινητήρες και στους δύο άξονες και συνολική απόδοση 590 ίππων. Πάντως το μοντέλο παραγωγής όπως και στην περίπτωση της Porsche Taycan αναμένεται να έχει διάφορες εκδόσεις απόδοσης πιθανότατα με τα σήματα S και RS.
Η εξωτερική εμφάνιση αναμένεται να είναι άκρως επιβλητική και δυναμική χαρίζοντας στο e-tron GT έναν μοναδικό χαρακτήρα. Θα υπάρχει έντονα η αισθητική ενός τετράθυρου κουπέ και ένα αρκετά χαμηλό προφίλ τόσο στις γυάλινες επιφάνειες όσο και στην συνολική σιλουέτα του αυτοκινήτου. Φυσικά αντίστοιχα φουτουριστική θα είναι και η εικόνα στο εσωτερικό. Η Audi σε όλα τα πρόσφατα μοντέλα της έχει μια έντονα ψηφιακή προσέγγιση με πολλές και μεγάλες οθόνες στο ταμπλό και ένα τόσο προοδευτικό μοντέλο όπως το e-tron GT δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί το κορυφαίο δείγμα αυτής της λογικής.
Ωστόσο το πιο σημαντικό ίσως κομμάτι του e-tron GT αφορά την τεχνολογία του. Το ηλεκτρικό sports sedan της Audi θα βασίζεται στην πλατφόρμα J1 όπως και η Porsche Taycan. Η τροφοδοσία γίνεται από μπαταρία 90 kWh η οποία αποτελεί ουσιαστικά δομικό στοιχείο του πατώματος συμβάλλοντας τόσο στην παθητική ασφάλεια όσο και στην διαμόρφωση ενός πολύ χαμηλού κέντρου βάρους. Το ηλεκτρικό κύκλωμα φόρτισης των 800V είναι το ταχύτερο που υπάρχει σήμερα σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και σε κατάλληλη υποδομή ταχυφόρτισης 350 kW μπορεί να προσφέρει πλήρη φόρτιση σε μόλις 20 λεπτά. Σε ότι αφορά την απόδοση αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τελικό το πρωτότυπο e-tron GT ήταν φυσικά τετρακίνητο με ηλεκτροκινητήρες και στους δύο άξονες και συνολική απόδοση 590 ίππων. Πάντως το μοντέλο παραγωγής όπως και στην περίπτωση της Porsche Taycan αναμένεται να έχει διάφορες εκδόσεις απόδοσης πιθανότατα με τα σήματα S και RS.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr