Φρεσκάρισμα για το σήμα της VW
Με νέα σχεδίαση στο σήμα της, η Volkswagen προσαρμόζεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και δίνει νέα πνοή στην αισθητική της γκάμας.
Η VW αποκάλυψε το νέο της λογότυπο το οποίο θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στην Αμερική, στο μοντέλο Atlas Cross Sport που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Το αμερικάνικο ντεμπούτο για το νέο σήμα, θα είναι απλά ένα κομμάτι της τεράστιας καμπάνιας που συνοδεύει την ενέργεια αυτή της VW που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή για την εταιρεία.
Με πιο minimal γραμμές στη διαμόρφωση του σήματος, το νέο λογότυπο σύμφωνα με τους σχεδιαστές του, αποτυπώνεται καλύτερα σε κάθε επιφάνεια για διαφημιστικούς λόγους, ενώ «παίζει» καλύτερα και σε όλες τις οθόνες όπου κι αν προβάλλεται. Εκτός των διαφημιστικών προβολών που πλέον θα υπάρχει το νέο σήμα, για το δίκτυο της VW σημαίνει πως θα πρέπει να αλλαχθούν περί που 70.000 σήματα κάθε μεγέθους παγκοσμίως. Η αλλαγή αυτή για τους 10.000 συνεργάτες σε 154 χώρες, δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τα μέσα της χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr