Ελαστικά στα μέτρα του Σουμάχερ;

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μίκαελ Σουμάχερ διαμαρτύρονταν πέρυσι για την αίσθηση την ακρίβεια και την κατευθυντικότητα των εμπρός ελαστικών της Bridgestone.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μίκαελ Σουμάχερ διαμαρτύρονταν πέρυσι για την αίσθηση την ακρίβεια και την κατευθυντικότητα των εμπρός ελαστικών της Bridgestone. Τόσο αυτός όσο και άλλοι οδηγοί όπως οι Μπάτον, Μάσα απέδιδαν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους την υστέρηση που παρουσίαζε η απόδοσή τους ιδίως στον ένα γρήγορο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών.

Μετά το πρώτο τεστ με Pirelli πέρυσι το Νοέμβριο στο Άμπου Ντάμπι
και τις εντυπώσεις των οδηγών οι Ιταλοί μηχανικοί τροποποίησαν ανάλογα το σκελετό και το σχήμα των εμπρός ελαστικών.
Εξηγώντας λεπτομέρειες ο αγ. διευθ. της ομάδας Πωλ Χέμπερι σημείωσε:
« Μας ζητήθηκε να φτιάξουμε ένα πιο ενισχυμένο εμπρός ελαστικό πράγμα που κάναμε. Αυτό έχει ως πρόσκαιρη συνέπεια την αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους καθότι άλλαξε η ισορροπία κρατήματος ανάμεσα στους δυο άξονες. Αυτό όμως θα το διορθώσουμε στα επόμενα τεστ. Προσπαθήσαμε να καταστήσουμε το εμπρός πιο ακριβές στην πληροφορία που μεταφέρει στον οδηγό στην αλλαγή πορείας. Επίσης τώρα αισθάνεται πιο πολλά ο οδηγός».

Η Pirelli αυτή τη βδομάδα βρίσκονταν στο Άμπου Ντάμπι όπου έκανε δοκιμές εξέλιξης με τον Πέντρο ντε λα Ρόσα. Όπως επιβεβαιώνει ο Χέμπερι η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών σχεδιάζει να συνεχίσει τις ιδιωτικές δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς ενώ δεν αποκλείει εφόσον της ζητηθεί από τις ομάδες να κάνει δοκιμές και Παρασκευές πριν από αγώνα.

Η Pirelli έχει προγραμματίσει να κάνει δοκιμές τον Απρίλιο στην Κωνσταντινούπολη και το Μάιο στη Βαρκελώνη. Ο σχεδιασμός αυτών των δοκιμών γίνεται με ορίζοντα για το 2012.

Αξίζει να θυμήσουμε ότι η Pirelli θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής της F1


με ελαστικά τα επόμενα τρία χρόνια. Όπως ορίζουν οι κανονισμοί φέτος θα χρησιμοποιηθούν τέσσερις γόμες: Σκληρή, μέση, μαλακή και πολύ μαλακή.
  
Σε κάθε αγώνα στη διάθεση όλων των οδηγών θα υπάρχουν δυο τύποι προεπιλεγμένοι.
Οι οδηγοί υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν και τις δυο γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr