Αποκάλυψη: Το νέο μονοθέσιο της Ferrari

Στην έδρα της Scuderia το θρυλικό Μαρανέλο, έγιναν σήμερα τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της Ιταλικής ομάδας που θα οδηγούν φέτος οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα.

Στην έδρα της Scuderia το θρυλικό Μαρανέλο, έγιναν σήμερα τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της Ιταλικής ομάδας που θα οδηγούν φέτος οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα.
H Ferrari έγινε η πρώτη ομάδα που παρουσιάζει φέτος το νέο της μονοθέσιο.

Θέλοντας να τιμήσουν και να θυμίσουν την συνένωση της Ιταλίας πριν από 150 χρόνια οι άνθρωποι της Ferrari έδωσαν στο νέο μονοθέσιο την κωδική ονομασία F150. Ο πρόεδρος της Ιταλικής ομάδας Λούκα ντι Μοντεζέμολο ανέφερε σχετικά:
«Η Ferrari αποτελεί έκφραση της Ιταλικής τελειότητας, του ταλέντου και της δημιουργικότητας. Όλοι οι άνθρωποι που κοπιάζουν τόσο πολύ και παθιάζονται με τη δουλειά τους στο Μαρανέλο έχουν την τιμή και την ευθύνη να εκπροσωπούν την Ιταλία. Στηριζόμενοι σ’ αυτό το πνεύμα αφιερώσαμε το νέο μονοθέσιο σ’ ένα γεγονός τόσο σημαντικό για την Ιταλία».

Η νέα F150 φέρει κινητήρα Ferrari V8, 2.4lt απόδοσης 750PS και φοράει ελαστικά Pirelli. Οριοθετώντας τους στόχους της ομάδας ο αγ. διευθυντής Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Για το 2011 στόχος μας είναι να κερδίσουμε και τους δυο τίτλους. Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει το μονοθέσιο μας να είναι από την αρχή της χρονιάς αξιόπιστο και ανταγωνιστικό. Αν δεν έχεις άψογο μονοθέσιο απ’ την αρχή σ’ ένα  τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις».

Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο τόνισε: « Χωρίς αμφιβολία πέρυσι οδήγησα ένα μονοθέσιο με διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά απ’ αυτά των μονοθεσίων που οδηγούσα πριν. Το φετινό μονοθέσιο είναι συνέχεια του περσινού αλλά έχουν γίνει οι απαραίτητες βελτιώσεις ώστε να ταιριάζει και με το δικό μου οδηγικό στυλ.
Νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το φετινό μονοθέσιο. Επίσης έχω εξοικειωθεί με όλους στην ομάδα κάτι που δεν ίσχυε πέρυσι τέτοια εποχή στο Μπαχρέιν».

Απαντώντας σε μια προσωπική ερώτηση για το μούσι του ο Αλόνσο δε δίστασε να αυτοσαρκαστεί: «Δε νομίζω να το έχω στο Μπαχρέιν θα επιστρέψω στην κανονική μου εμφάνιση γιατί το μούσι δεν αρέσει στη μαμά μου…».

Ο έτερος πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα ξεκαθάρισε ότι έχει ίση αντιμετώπιση: «Είμαι μέλος μιας ομάδας που στοχεύει στις νίκες. Δεν βρίσκομαι εδώ απλά για να αγωνίζομαι αλλά για να κερδίζω αγώνες. Αν απ’ την ομάδα μου πουν ότι δεν έχω τη δυνατότητα να διεκδικήσω νίκες θα φύγω. Εμπιστεύομαι την ομάδα 100%, ξέρω ότι θα μου δώσουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο με το οποίο θα προσπαθήσω να κερδίσω σε όσους περισσότερους αγώνες μπορώ».

Την ευθύνη σχεδίασης της Ferrari F150 έχει ο συμπατριώτης μας Νίκος Τομπάζης:
«Το φετινό μονοθέσιο έχει σημαντικές διαφορές. Τοποθετήσαμε εκ νέου το KERS  που είναι διαφορετικό απ’ ότι πριν δυο χρόνια. Η κινητή πίσω αεροτομή είναι μια νέα καινοτομία για τη F1. Σχεδιάσαμε μια πτέρυγα η οποία να μην επηρεάζει την αεροδυναμική απόδοση όταν είναι κάθετη και ταυτόχρονα όταν μειώνεται η κλίση της να παράγει όσο το δυνατόν λιγότερες αντιστάσεις ώστε να μεγιστοποιείται η τελική ταχύτητα. Μια ακόμη πρόκληση για μας είναι τα νέα ελαστικά. Όταν αλλάζεις ελαστικά πρέπει να ρυθμίσεις και να τροποποιήσεις πολλά στο μονοθέσιο όπως η κατανομή του βάρους, η ανάρτηση, αλλά και η αεροδυναμική. Καθότι τα ελαστικά της Pirelli είναι καινούργια για μας έχουμε ακόμη πολύ δουλειά».

Οι δοκιμές εξέλιξης για τη νέα Ferrari θα ξεκινήσουν την Τρίτη 1/2 στη Βαλένθια. 
















 


Από αριστερά διακρίνονται: Λούκα Μαρμορίνι (υπεύθυνος κινητήρα), Φελίπε Μάσα, Στέφανο Ντομενικάλι (αγ. διευθ.), Νίκος Τομπάζης (επικεφαλής σχεδιασμού), Φερνάντο Αλόνσο και Άλτο Κόστα (τεχν. διευθ.).
 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr