Renault F1: Black to the Future

Με αυτό το λογοπαίγνιο η Renault σηματοδοτεί τη νέα εποχή της ομάδας παρουσιάζοντας σήμερα την R31 στα ιστορικά χρώματα της Lotus.

Με αυτό το λογοπαίγνιο η Renault σηματοδοτεί τη νέα εποχή της ομάδας παρουσιάζοντας σήμερα την R31 στα ιστορικά χρώματα της Lotus.
Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε σήμερα στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια το νέο της μονοθέσιο με κωδικό R31.
Τα αποκαλυπτήρια έκαναν οι δυο πιλότοι της ομάδας Ρόμπερτ Κουμπίτσα και Βιτάλι Πετρόφ.
Το μονοθέσιο είναι βαμμένο στα ιστορικά αγωνιστικά χρώματα της Lotus, το μαύρο και το χρυσαφί ενώ το σλόγκαν του λανσαρίσματος «Black to the Future» παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν της Lotus με βλέμμα προς το μέλλον.
Πλέον το σύνολο των μετοχών της ομάδας παρότι διατηρείται το όνομα της Renault έχει περάσει στο Genii Capital.

Ο αγ. διευθυντής Έρικ Μπουλιέ τόνισε: «Δουλέψαμε σκληρά όλο το χειμώνα με στόχο να παρουσιάσουμε μια σημαντική βελτίωση το 2011. Η R31 έχει σε σχέση με την R30 92% νέα εξαρτήματα».

Ο τεχν. διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον μιλώντας για τη σχεδίαση του μονοθεσίου αποκάλυψε: «Το μονοθέσιο σχεδιάστηκε με φιλόδοξη προσέγγιση και με μια πρόχειρη ματιά μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει ότι διαφέρει αισθητά όχι μόνο σε σχέση με το περσινό αλλά και με τα υπόλοιπα που έχουν παρουσιαστεί ως τώρα».

Το πιο ενδιαφέρον σημείο της φετινής Renault είναι η έξοδος των εξατμίσεων στο εμπρός τμήμα του μονοθεσίου. Σκοπός των σχεδιαστών είναι να εκμεταλλευτούν την κινητική ενέργεια των καυσαερίων διοχετεύοντάς τα κάτω από το μονοθέσιο ώστε να αυξήσουν τη διαφορά ροής ταχυτήτων αέρα και κατ’ επέκταση την αεροδυναμική απόδοση.





















 

                  Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν επιφυλακτικός
: «Ρεαλιστικά μιλώντας είναι πρώιμο να εικάζουμε το τι μπορούμε να πετύχουμε φέτος. Σίγουρα είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι φέτος καθότι η ομάδα είχε σταθερότητα. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές είχαν περισσότερο χρόνο και ηρεμία οπότε νομίζω ότι έχουν κάνει καλύτερη δουλειά. Αλλά δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός, αν έχουν κάνει καλύτερη δουλειά θα είναι δύσκολο να πετύχουμε κάτι περισσότερο. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να οδηγήσω καλά και να πάρω το μέγιστο από το μονοθέσιο».

Ο έτερος πιλότος της ομάδας, Βιτάλι Πετρόφ παρουσιάστηκε με άλλο αέρα μετά την διετή συμφωνία του με την ομάδα: «Πέρυσι υπήρχε κάποια ένταση τώρα όμως νιώθω ότι μπορώ να αναπνεύσω ελεύθερα. Θα είναι πιο εύκολο για μένα δεν έχω τόσα να μάθω πρέπει όμως να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα του KERS και της κινητής πίσω αεροτομής».

Ο αγ. διευθ. της ομάδας Έρικ Μπουλιέ θέλησε να υποβαθμίσει το θέμα των κακών σχέσεων μεταξύ των δυο οδηγών: «Έχουν δυο διαφορετικές κουλτούρες με κοινά σημεία. Είναι και οι δυο μυστικοπαθείς όχι ιδιαίτερα ομιλητικοί και ο Κουμπίτσα έχει χαράξει πορεία, είναι θέμα περισσότερο του Πετρόφ αν θα τον προσεγγίσει. Νομίζω ότι έχει καταλάβει όμως πλέον ότι πρέπει να τα καταφέρει μόνος του κανείς δεν θα του χαρίσει τη γνώση που ψάχνει για να αποδώσει».
 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr