F1, Χερέθ, 3η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερος ο Χάιντφελτ
Πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η σημερινή εντυπωσιακή επίδοση του Νικ Χάιντφελτ θα του δώσει τη θέση του Κουμπίτσα στη Renault.
Ο Γερμανός πιλότος ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην πίστα της Χερέθ πίσω από το τιμόνι της Renault R31. Πρόκειται για την πρώτη επαφή του Χάιντφελτ με το συγκεκριμένο μονοθέσιο πράγμα που καθιστά κάτι παραπάνω από πιθανή τη συνεργασία του με την ομάδα όσο ο Κουμπίτσα θα βρίσκεται εκτός δράσης.
Ο Πολωνός άλλοτε teammate του Χάιντφελτ υπεβλήθη σε μια ακόμη εγχείρηση σήμερα που πήγε καλά, θα χρειαστεί μια ακόμη όμως για να αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία του χεριού του.
Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο Χάιντφελτ δήλωσε: «Πραγματικά απόλαυσα τη μέρα σήμερα. Διασκέδασα οδηγώντας το μονοθέσιο μολονότι απαιτείται κάποια εξοικείωση με τα χειριστήρια και με την ομάδα όλα είναι καινούργια για μένα. Ήταν μια παραγωγική μέρα χωρίς προβλήματα και ευτυχώς όλες οι αλλαγές που επιχειρήσαμε στο set –up ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση οπότε μπόρεσα να πιέσω περισσότερο. Όσον αφορά στο ρυθμό είναι πολύ δύσκολο να επιχειρήσουμε συγκρίσεις με τις υπόλοιπες ομάδες καθότι δε γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου. Οι πρώτες μου εντυπώσεις από το μονοθέσιο είναι θετικές αλλά όπως πάντα υπάρχουν σημεία που μπορεί να βελτιωθεί» κατέληξε ο πολύπειρος Γερμανός.
Επίδειξη ισχύος από τη Ferrari του Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός ωθούμενος από τους χιλιάδες συμπατριώτες του που είχαν κατακλύσει την πίστα και τον επευφημούσαν συμπλήρωσε σήμερα 131 γύρους ή αν προτιμάτε 576 αγ. χιλιόμετρα, σχεδόν δυο φορές την απόσταση ενός GP! Όλα αυτά χωρίς να προκύψει κανένα θέμα αξιοπιστίας με την F150 ενώ ο ρυθμός του σε μεγάλο αριθμό γύρων ήταν 1 sec ταχύτερος απ’ αυτόν του Σουμάχερ με τη Mercedes σε αντίστοιχη προσπάθεια. Συνολικά όμως η MGPW02 δείχνει σαφή σημάδια βελτίωσης στα χέρια του πολύπειρου πρωταθλητή.
Στη McLaren έχασαν σήμερα πολύτιμο χρόνο περιμένοντας να έρθουν ανταλλακτικά για το νέο μονοθέσιο. Το απόγευμα ο Χάμιλτον περιορίστηκε σε εξόδους με λίγους γύρους. Έχει ανακύψει θέμα με τη θέση των εξατμίσεων της MP4/26. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά που βρίσκονται γίνονται εικασίες ότι η έξοδός τους είναι στο πάτωμα του μονοθεσίου ενώ ακούστηκε ακόμη και ότι χρησιμοποιείται παρόμοια διάταξη μ’ αυτή της Renault που εξέρχονται στο εμπρός μέρος κάτω από τα πόδια του οδηγού.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ που ανέλαβε σήμερα δράση αντικαθιστώντας τον Μαρκ Γουέμπερ δεν εντυπωσίασε με τους χρόνους τους καθώς το πρόγραμμα της Red Bull περιελάμβανε αξιολόγηση των γομών της Pirelli. Ο Γερμανός περιορίστηκε σε εξόδους των 6-8 γύρων κάθε φορά. Όσον αφορά στη σταθερότητα στο ρυθμό η RB7 είναι το μόνο μονοθέσιο που κινείται σε επίπεδο εφάμιλλο αυτού της Ferrari.
Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κύλησε η μέρα και για τις υπόλοιπες ομάδες αν εξαιρέσει κανείς τα STOP του Κομπαγιάσι στην πίστα και την αντικατάσταση του KERS που υποχρεώθηκε να κάνει η Williams.
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Nick Heidfeld Renault 1m20.361s 86 |
2. Fernando Alonso Ferrari 1m20.493s + 0.132s 131 |
3. Michael Schumacher Mercedes 1m21.054s + 0.693s 114 |
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.099s + 0.738s 36 |
5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m21.242s + 0.881s 84 |
6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.574s + 1.213s 98 |
7. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.681s + 1.320s 92 |
8. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.711s + 1.350s 61 |
9. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m22.227s + 1.866s 99 |
10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.945s + 2.584s 64 |
11. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m25.471s + 5.110s 72 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr