F1, Χερέθ, δοκιμές εξέλιξης 4η μέρα: Ο Μπαρικέλο ταχύτερος
Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της το απόγευμα οριοθέτησε την προσπάθεια οδηγών και ομάδων όσον αφορά στο στεγνό set – up τους έδωσε όμως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν λίγους γύρους με ενδιάμεσα ελαστικά.
Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της το απόγευμα οριοθέτησε την προσπάθεια οδηγών και ομάδων όσον αφορά στο στεγνό set – up τους έδωσε όμως μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κάνουν λίγους γύρους με ενδιάμεσα ελαστικά.
Η επίδοση του Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη Williams είναι ενδεικτική των διαφορών που μπορεί να σημειωθούν στους χρόνους αν οι ομάδες επικεντρωθούν στην ταχύτητα. Θυμίζουμε ότι το περσινό ρεκόρ στην συγκεκριμένη πίστα ήταν στο 1:18.8 του Μπάτον με τη McLaren ενώ το απόλυτο ρεκόρ ανήκει στον Μ.Σουμάχερ από το 2004 με τη Ferrari και είναι 1:15.6
Ο Βραζιλιάνος σημείωσε την εν λόγω επίδοση το πρωί συμπληρώνοντας 8 γύρους στη συγκεκριμένη έξοδο.
Μιλώντας για την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών γύρο με το γύρο που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών δοκιμών στη Χερέθ ο αγ. διευθυντής της Pirelli Πωλ Χέρμπερι αποσαφήνισε: "Προσπαθούμε να βρούμε τη χρυσή τομή ανάμεσα στη διάρκεια ζωής των ελαστικών και στο να υποχρεώσουμε τις ομάδες να κάνουν περισσότερες αλλαγές ελαστικών. Αν θέλαμε θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ελαστικό που να αντέχει για όλο τον αγώνα. Όμως δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Θέλουμε τα ελαστικά να διαρκούν 100 με 110km ενώ ο αγώνας είναι πάνω από 300km. Έτσι οι ομάδες θα υποχρεώνονται σε δυο αλλαγές."
Επειδή πολλοί αναρωτιούνται για την δυναμική των ομάδων θα πρέπει να τονίσουμε πως κανείς δεν έχει σα στόχο την επίτευξη ενός γρήγορου χρόνου αυτή τη στιγμή.
Όλοι προβληματίζονται πως θα στήσουν το μονοθέσιο καλύτερα υπό υψηλό φορτίο καυσίμου. Γι’ αυτό και βλέπουμε οδηγούς να συμπληρώνουν μέχρι και 25 συνεχόμενους γύρους όπως ο Μπαρικέλο σήμερα.Η αλήθεια είναι όμως ότι Ferrari, Red Bull εντυπωσιάζουν με τη σταθερότητα του ρυθμού τους.
Ο Μπρούνο Σένα που αντικατέστησε το Νικ Χάιντφελτ σήμερα στο κόκπιτ της Renault είναι δεδομένο και ξεκάθαρο από την πλευρά της ομάδας ότι δεν διεκδικεί λόγω απειρίας τη θέση του τραυματία Κουμπίτσα. Το πιθανότερο είναι τη θέση αυτή να πάρει ο Χάιντφελτ. Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν στη Χερέθ και θα συνεχιστούν την ερχόμενη Παρασκευή στη Βαρκελώνη.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m19.832s 103 |
2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m20.601s + 0.769s 86 |
3. Fernando Alonso Ferrari 1m21.074s + 1.242s 115 |
4. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.213s + 1.381s 90 |
5. Bruno Senna Renault 1m21.400s + 1.568s 68 |
6. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.632s + 1.800s 43 |
7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.103s + 2.271s 45 |
8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.222s + 2.39 s 90 |
9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.278s + 2.446s 70 |
10. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m22.985s + 3.153s 45 |
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m23.111s + 3.279s 99 |
Οι ντι Ρέστα (Force India) και Κομπαγιάσι (Sauber) στην πίσω ευθεία της πίστας.
Ο Νικ Χάιντφελτ συμβουλεύει τον Μπρούνο Σένα
Η Pirelli δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει πως θα γίνεται χρωματικά ο διαχωρισμός των δυο γομών σε κάθε αγώνα.
Δυσκολίες προσανατολισμού για το Μπρούνο Σένα
Αθόρθβα συνεχίζουν τη δουλειά τους στη Red Bull. Εδώ ο Φέτελ με την RB7 στο κερμπ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr