Ο αγ. διευθυντής της Mercedes αποκαλύπτει…
Ο πολύπειρος μηχανικός Ρος Μπρον μίλησε για όσα αντιμετωπίζει η ομάδα μετά από δυο βδομάδες δοκιμών εξέλιξης. Τη συνέντευξη δημοσιοποίησε το γραφείο Τύπου της Mercedes GP.
Ο πολύπειρος μηχανικός Ρος Μπρον μίλησε για όσα αντιμετωπίζει η ομάδα μετά από δυο βδομάδες δοκιμών εξέλιξης. Τη συνέντευξη δημοσιοποίησε το γραφείο Τύπου της Mercedes GP.
Τι συμπεράσματα βγάλατε από τη 2η περίοδο δοκιμών στη Χερέθ;
Ήταν μια πολύ χρήσιμη περίοδος. Στις προτεραιότητές μας είναι η βελτίωση της αξιοπιστίας του νέου μονοθεσίου που είναι εφοδιασμένο με σύστημα KERS και η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των ελαστικών της Pirelli. Τις μισές μέρες των δοκιμών είχαμε καλή αξιοπιστία πράγμα που μας βοήθησε να μαζέψουμε πολλά στοιχεία ενόψει των δοκιμών μας στη Βαρκελώνη αυτή τη βδομάδα.
Τι προβλήματα αξιοπιστίας πρέπει να λυθούν για να μεγιστοποιηθούν τα χιλιόμετρα δοκιμών στα δυο τελευταία τεστ;
Σίγουρα η αξιοπιστία είναι η κύρια πρόκληση που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή. Παρότι έχουμε συμπληρώσει 2310km κάτι που μας κατατάσσει στην 3η θέση της σχετικής λίστας των ομάδων το επίπεδο αξιοπιστίας μας δεν είναι εκεί που θα έπρεπε.
Είναι φυσιολογικό να συμβαίνει τώρα και ετοιμάζουμε τις λύσεις.
Οι οδηγοί ήταν ευχαριστημένοι μετά το πρώτο τεστ στη Βαλένθια, συνεχίζουν να είναι;
Τόσο ο Μίκαελ όσο και ο Νίκο ένιωσαν αμέσως άνετα στο μονοθέσιο και αυτό ισχύει ακόμη. Ο Μίκαελ δεν αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας στη Χερέθ συμπλήρωσε 226 γύρους και συλλέξαμε απ’ την προσπάθεια του πολλά δεδομένα.
Ο Νίκο ήταν λίγο άτυχος αλλά έκανε καλή δουλειά, θα έχει καλύτερες μέρες στη Βαρκελώνη και στο Μπαχρέιν.
Ο Μίκαελ έκανε τον ταχύτερο χρόνο την Παρασκευή και ήταν δεύτερος το Σάββατο. Επιδιώξατε τόσο καλούς χρόνους;
Δεν έχει νόημα να επιζητάς δόξα κάνοντας γύρους με ελάχιστο καύσιμο ενώ υπάρχει πολύ δουλειά να γίνει. Όπως είπε και ο Μίκαελ στη Χερέθ δεν είχε πολύ λίγα καύσιμα όταν πέτυχε τόσο καλούς χρόνους, παραμένουμε συγκεντρωμένοι στο πρόγραμμά μας. Η κάθε ομάδα ξέρει την αλήθεια για την απόδοσή της στις δοκιμές εξέλιξης. Γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδό μας στις δυο περιόδους δοκιμών.
Πως προχωράτε με τη λειτουργία των δυο νέων διατάξεων της κινούμενης πίσω αεροτομής και του KERS;
To ΚΕRS είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε φέτος. Το σύστημα είναι τελείως νέο για την ομάδα αλλά η Mercedes το ξέρει καλά ήταν η πρώτη εταιρεία που κέρδισε αγώνα χρησιμοποιώντας KERS το 2009. Η ομάδα και οι οδηγοί εργάζονται πυρετωδώς για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση με το KERS αλλά είναι ιδιαίτερα περίπλοκη τεχνολογία. Πρέπει να κατανοήσουμε πως θα το χρησιμοποιούμε αλλά και πως θα μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη από τη χρήση του.
Όσον αφορά στη διάταξη της πίσω κινητής αεροτομής ήμασταν η μόνη ομάδα που είχαμε την πρώτη έκδοση και την δοκιμάσαμε πέρυσι στο τεστ του Άμπου Ντάμπι. Θα παρουσιάσουμε νέα πίσω αεροτομή με βελτιώσεις. Οι δυο πιλότοι έχουν εξοικειωθεί με τη λειτουργία και νιώθουν άνετα. Επιπλέον μαζί με άλλες ομάδες δοκιμάσαμε το σύστημα με τους κωδικούς της FIA που θα ελέγχει πότε χρησιμοποιείται η αεροτομή και δεν είχαμε προβλήματα.
Θα είναι έτοιμες για το Μπαχρέιν οι βελτιώσεις που έχετε αναφέρει στο παρελθόν;
Πήραμε την απόφαση πέρυσι στο τέλος της χρονιάς να ξεκινήσουμε δοκιμές μ’ ένα πολύ απλό μονοθέσιο και στη συνέχεια να παρουσιάσουμε τη βελτιωμένη εκδοχή του στο Μπαχρέιν. Ο λόγος που το κάναμε αυτό ήταν ότι με τα ελαστικά της Pirelli και το KERS θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε το μονοθέσιο στο πρώτο τεστ.
Ξέρουμε ότι υπάρχει δυνατότητα για καλύτερη απόδοση. Εμείς θα παρουσιάσουμε βελτίωση στο Μπαχρέιν αλλά δεν ξέρουμε που θα βρίσκονται οι υπόλοιποι. Η εικόνα δεν πρόκειται να ξεκαθαρίσει προτού ξεκινήσει ο αγώνας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr