F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερος ο Φέτελ

F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερος ο Φέτελ

Με τα σύννεφα να πυκνώνουν πάνω από το Μάναμα και τους περισσότερους να αναρωτούνται πότε θα ανακοινωθεί επίσημα η ματαίωση της πρεμιέρας του Μπαχρέιν, ολοκληρώθηκε άλλη μια μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη.

F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερος ο Φέτελ

Με τα σύννεφα να πυκνώνουν πάνω από το Μάναμα και τους περισσότερους να αναρωτούνται πότε θα ανακοινωθεί επίσημα η ματαίωση της πρεμιέρας του Μπαχρέιν, ολοκληρώθηκε άλλη μια μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Ο ταχύτερος χρόνος του Φέτελ σημειώθηκε το πρωί ενώ το απόγευμα ο Γερμανός πρωταθλητής ολοκλήρωσε μια προσομοίωση αγώνα. Ως απόλυτη επίδοση πάντως βρίσκεται κοντά σ’ αυτή του Αλγκερσουάρι με την Toro Rosso ενώ αν θέλετε μια τάξη μεγέθους ο χρόνος που έφερε πέρυσι τον Μαρκ Γουέμπερ στην pole position στην πίστα του Μοντμελό ήταν στο 1:19.9. Η μέρα δεν κύλησε ανέμελα για την Red Bull λίγο πριν το μεσημέρι η RB7 μπήκε μπροστά μας στα πιτ με την δεξιά πλευρά να καπνίζει, πιθανόν αυτό να προκλήθηκε από υπερθέρμανση στις μπαταρίες του KERS.
Το περίφημο σύστημα ανάκτησης ενέργειας βρίσκεται τοποθετημένο σ’ όλα τα μονοθέσια πλην των Lotus, Virgin και HRT και οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να συλλέξουν αυτές τις μέρες αρκετά στοιχεία που θα βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων.
Κρίσιμο σημείο της χρήσης του η ομαλή παροχή ισχύος όταν πατά το κουμπί ο οδηγός ώστε να μην αποσταθεροποιείται το μονοθέσιο.

Μιλώντας με τον αγ. διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέρμπερι μάθαμε πολλά και ενδιαφέροντα για την στρατηγική της εταιρείας όσον αφορά στα pit stop: «Φέτος θα έχουμε τουλάχιστον δυο σε κάθε αγώνα καθότι τα ελαστικά δε θα διαρκούν πάνω από 25-30 γύρους». Δεν μπορέσαμε όμως να του αποσπάσουμε λέξη για το ποιο σασί φθείρει περισσότερο ή λιγότερο τα ελαστικά και ποιος οδηγός είναι πιο «ευγενικός» μαζί τους. Δια γυμνού οφθαλμού πάντως και με κάθε επιφύλαξη καθότι δεν γνωρίζουμε τι γόμα χρησιμοποιούσε ο καθένας (σ.σ: θα ανακοινωθεί η σήμανση πριν τον πρώτο αγώνα) τα ελαστικά της McLaren του Μπάτον είναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση απ’ αυτά του Φέτελ μετά από παρόμοιο αριθμό γύρων. Αυτό βέβαια μπορεί να μη σημαίνει τίποτα.

Η σημερινή μέρα δεν ήταν ανέφελη για τη Ferrari καθότι ο Αλόνσο περιορίστηκε αρκετή ώρα στα πιτ λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. Αύριο αναλαμβάνει ο Μάσα και αναμένεται λιγότερος κόσμος στο Μοντμελό. Σήμερα οι Ισπανοί οπαδοί του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή περίμεναν με τις ώρες για ένα αυτόγραφο έξω από το motorhome της Ferrari.

Στη Renault άλλαξαν οδηγούς για να δώσουν λίγο περισσότερο χρόνο στον Πετρόφ που χτες δεν συμπλήρωσε αρκετούς γύρους καθότι η R31 αντιμετώπιζε πρόβλημα με το KERS. Παρακολουθώντας τα πατήματα του Ρώσου στην πίστα ζαλίζεσαι είναι σαφές ότι δεν έχει διαμορφωθεί πλήρως ακόμη το οδηγικό του στυλ. Πόσο καιρό θα πάρει ακόμη για να ωριμάσει και να «καθαρίσει» στο μυαλό του η γραμμή είναι άγνωστο. Πάντως όσο κι αν φανεί βαριά η κουβέντα ο Πετρόφ δε θα έβρισκε ποτέ θέση στη F1 λόγω οδηγικών προσόντων.
Χαρακτηριστική και η διαφορά των 2.4sec από το Χάιντφελτ παρότι ο Γερμανός έχει ελάχιστες μέρες στην ομάδα.

Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.

Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός       Ομάδα                 Χρόνος      Διαφορά   Γύροι

 1.  Vettel       Red Bull-Renault      1m23.315s             104

 2.  Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    1m23.519s   + 0.204   97

 3.  Alonso       Ferrari               1m23.978s   + 0.663   90

 4.  Barrichello  Williams-Cosworth     1m24.008s   + 0.693   118

 5.  Heidfeld     Renault               1m24.242s   + 0.927   41

 6.  Kobayashi    Sauber-Ferrari        1m24.243s   + 0.928   125

 7.  Rosberg      Mercedes              1m24.730s   + 1.415   131

 8.  Button       McLaren-Mercedes      1m24.923s   + 1.608   54

 9.  Di Resta     Force India-Mercedes  1m25.194s   + 1.879   80

10.  Kovalainen   Lotus-Renault         1m26.421s   + 3.106   58

11.  Petrov       Renault               1m26.884s   + 3.569   61

12.  Liuzzi       HRT-Coswrorth         1m27.044s   + 3.729   70

13.  Glock        Virgin-Cosworth       1m27.242s   + 3.927   66

14.  Teixeira     Lotus-Renault         1m31.584s   + 8.269   26

Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης