F1, Βαρκελώνη 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερος ο Φέτελ
Με τα σύννεφα να πυκνώνουν πάνω από το Μάναμα και τους περισσότερους να αναρωτούνται πότε θα ανακοινωθεί επίσημα η ματαίωση της πρεμιέρας του Μπαχρέιν, ολοκληρώθηκε άλλη μια μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Με τα σύννεφα να πυκνώνουν πάνω από το Μάναμα και τους περισσότερους να αναρωτούνται πότε θα ανακοινωθεί επίσημα η ματαίωση της πρεμιέρας του Μπαχρέιν, ολοκληρώθηκε άλλη μια μέρα δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Ο ταχύτερος χρόνος του Φέτελ σημειώθηκε το πρωί ενώ το απόγευμα ο Γερμανός πρωταθλητής ολοκλήρωσε μια προσομοίωση αγώνα. Ως απόλυτη επίδοση πάντως βρίσκεται κοντά σ’ αυτή του Αλγκερσουάρι με την Toro Rosso ενώ αν θέλετε μια τάξη μεγέθους ο χρόνος που έφερε πέρυσι τον Μαρκ Γουέμπερ στην pole position στην πίστα του Μοντμελό ήταν στο 1:19.9. Η μέρα δεν κύλησε ανέμελα για την Red Bull λίγο πριν το μεσημέρι η RB7 μπήκε μπροστά μας στα πιτ με την δεξιά πλευρά να καπνίζει, πιθανόν αυτό να προκλήθηκε από υπερθέρμανση στις μπαταρίες του KERS.
Το περίφημο σύστημα ανάκτησης ενέργειας βρίσκεται τοποθετημένο σ’ όλα τα μονοθέσια πλην των Lotus, Virgin και HRT και οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να συλλέξουν αυτές τις μέρες αρκετά στοιχεία που θα βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων.
Κρίσιμο σημείο της χρήσης του η ομαλή παροχή ισχύος όταν πατά το κουμπί ο οδηγός ώστε να μην αποσταθεροποιείται το μονοθέσιο.
Μιλώντας με τον αγ. διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέρμπερι μάθαμε πολλά και ενδιαφέροντα για την στρατηγική της εταιρείας όσον αφορά στα pit stop: «Φέτος θα έχουμε τουλάχιστον δυο σε κάθε αγώνα καθότι τα ελαστικά δε θα διαρκούν πάνω από 25-30 γύρους». Δεν μπορέσαμε όμως να του αποσπάσουμε λέξη για το ποιο σασί φθείρει περισσότερο ή λιγότερο τα ελαστικά και ποιος οδηγός είναι πιο «ευγενικός» μαζί τους. Δια γυμνού οφθαλμού πάντως και με κάθε επιφύλαξη καθότι δεν γνωρίζουμε τι γόμα χρησιμοποιούσε ο καθένας (σ.σ: θα ανακοινωθεί η σήμανση πριν τον πρώτο αγώνα) τα ελαστικά της McLaren του Μπάτον είναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση απ’ αυτά του Φέτελ μετά από παρόμοιο αριθμό γύρων. Αυτό βέβαια μπορεί να μη σημαίνει τίποτα.
Η σημερινή μέρα δεν ήταν ανέφελη για τη Ferrari καθότι ο Αλόνσο περιορίστηκε αρκετή ώρα στα πιτ λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. Αύριο αναλαμβάνει ο Μάσα και αναμένεται λιγότερος κόσμος στο Μοντμελό. Σήμερα οι Ισπανοί οπαδοί του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή περίμεναν με τις ώρες για ένα αυτόγραφο έξω από το motorhome της Ferrari.
Στη Renault άλλαξαν οδηγούς για να δώσουν λίγο περισσότερο χρόνο στον Πετρόφ που χτες δεν συμπλήρωσε αρκετούς γύρους καθότι η R31 αντιμετώπιζε πρόβλημα με το KERS. Παρακολουθώντας τα πατήματα του Ρώσου στην πίστα ζαλίζεσαι είναι σαφές ότι δεν έχει διαμορφωθεί πλήρως ακόμη το οδηγικό του στυλ. Πόσο καιρό θα πάρει ακόμη για να ωριμάσει και να «καθαρίσει» στο μυαλό του η γραμμή είναι άγνωστο. Πάντως όσο κι αν φανεί βαριά η κουβέντα ο Πετρόφ δε θα έβρισκε ποτέ θέση στη F1 λόγω οδηγικών προσόντων.
Χαρακτηριστική και η διαφορά των 2.4sec από το Χάιντφελτ παρότι ο Γερμανός έχει ελάχιστες μέρες στην ομάδα.
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Vettel Red Bull-Renault 1m23.315s 104 |
2. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m23.519s + 0.204 97 |
3. Alonso Ferrari 1m23.978s + 0.663 90 |
4. Barrichello Williams-Cosworth 1m24.008s + 0.693 118 |
5. Heidfeld Renault 1m24.242s + 0.927 41 |
6. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m24.243s + 0.928 125 |
7. Rosberg Mercedes 1m24.730s + 1.415 131 |
8. Button McLaren-Mercedes 1m24.923s + 1.608 54 |
9. Di Resta Force India-Mercedes 1m25.194s + 1.879 80 |
10. Kovalainen Lotus-Renault 1m26.421s + 3.106 58 |
11. Petrov Renault 1m26.884s + 3.569 61 |
12. Liuzzi HRT-Coswrorth 1m27.044s + 3.729 70 |
13. Glock Virgin-Cosworth 1m27.242s + 3.927 66 |
14. Teixeira Lotus-Renault 1m31.584s + 8.269 26 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr