McLaren: Η τέχνη του απλού!
22.03.2011
11:40
Στη βρετανική ομάδα αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το περίπλοκο σύστημα εξατμίσεων που δοκίμαζαν ανεπιτυχώς στη Βαρκελώνη και να επιστρέψουν στην κλασική απλή διάταξη.
Στη βρετανική ομάδα αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το περίπλοκο σύστημα εξατμίσεων που δοκίμαζαν ανεπιτυχώς στη Βαρκελώνη και να επιστρέψουν στην κλασική απλή διάταξη.
Αυτό συνεπάγεται και την υιοθέτηση διαφορετικού πατώματος, συνολικά πρόκειται για μια ριζική αλλαγή που οι ασημί εκτιμούν πως θα βελτιώσει την MΡ4/26 κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο.
Μιλώντας σε επιλεγμένη μερίδα του Τύπου μέσω τηλεδιάσκεψης ο αγ. διευθυντής της ομάδας Μάρτιν Ουίτμαρς τόνισε: « Δεν ήμουν ικανοποιημένος από το μονοθέσιο ούτε όσον αφορά στην αξιοπιστία, ούτε όσον αφορά στην απόδοση. Προβήκαμε σε κάποιες δραματικές αλλαγές τις οποίες θα δείτε στη Μελβούρνη (σ.σ: Κυριακή 09:00 το πρωί απευθείας Alpha). Αυτό ενέχει κάποιο ρίσκο αλλά νομίζω ότι κάναμε τη σωστή επιλογή. Ελπίζω το ρίσκο να μας βγει και το μονοθέσιο μας να αποδειχτεί πιο ανταγωνιστικό. Θα έχουμε ένα εντελώς διαφορετικό πάτωμα και νέο σύστημα εξάτμισης. Επιπλέον θα διαφοροποιηθούν πολλές μικρές λεπτομέρειες αλλά ο κύριος άξονας είναι αυτός. Πρόκειται για μια σχεδίαση πιο απλή απ’ αυτή που είχαμε ως σήμερα. Το σύστημα των εξατμίσεων που δοκιμάζαμε ήταν κάτι ακραίο, βέβαια αυτό συμβαίνει σε αρκετά μονοθέσια. Αλλά δεν άξιζε τον κόπο κατά τη γνώμη μου» κατέληξε ο Βρετανός.
Αυτό συνεπάγεται και την υιοθέτηση διαφορετικού πατώματος, συνολικά πρόκειται για μια ριζική αλλαγή που οι ασημί εκτιμούν πως θα βελτιώσει την MΡ4/26 κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο.
Μιλώντας σε επιλεγμένη μερίδα του Τύπου μέσω τηλεδιάσκεψης ο αγ. διευθυντής της ομάδας Μάρτιν Ουίτμαρς τόνισε: « Δεν ήμουν ικανοποιημένος από το μονοθέσιο ούτε όσον αφορά στην αξιοπιστία, ούτε όσον αφορά στην απόδοση. Προβήκαμε σε κάποιες δραματικές αλλαγές τις οποίες θα δείτε στη Μελβούρνη (σ.σ: Κυριακή 09:00 το πρωί απευθείας Alpha). Αυτό ενέχει κάποιο ρίσκο αλλά νομίζω ότι κάναμε τη σωστή επιλογή. Ελπίζω το ρίσκο να μας βγει και το μονοθέσιο μας να αποδειχτεί πιο ανταγωνιστικό. Θα έχουμε ένα εντελώς διαφορετικό πάτωμα και νέο σύστημα εξάτμισης. Επιπλέον θα διαφοροποιηθούν πολλές μικρές λεπτομέρειες αλλά ο κύριος άξονας είναι αυτός. Πρόκειται για μια σχεδίαση πιο απλή απ’ αυτή που είχαμε ως σήμερα. Το σύστημα των εξατμίσεων που δοκιμάζαμε ήταν κάτι ακραίο, βέβαια αυτό συμβαίνει σε αρκετά μονοθέσια. Αλλά δεν άξιζε τον κόπο κατά τη γνώμη μου» κατέληξε ο Βρετανός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr