Τι... ψήνει ο Γουέμπερ;
Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull Racing βρίσκεται στην πατρίδα του την Αυστραλία εδώ και μέρες ενόψει της πρεμιέρας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της F1 αυτό το Σαββατοκύριακο στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης (αγώνας 09:00 Κυριακή πρωί, απευθείας Alpha).
Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull Racing βρίσκεται στην πατρίδα του την Αυστραλία εδώ και μέρες ενόψει της πρεμιέρας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της F1 αυτό το Σαββατοκύριακο στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης (αγώνας 09:00 Κυριακή πρωί, απευθείας Alpha).
O 34χρονος πιλότος βρήκε την ευκαιρία να απολαύσει μερικές στιγμές χαλάρωσης στην παραλία της Μελβούρνης ψήνοντας εκλεκτά εδέσματα για επιλεγμένους εκπροσώπους του Τύπου με τους οποίους μετά είχε την ευκαιρία να μιλήσει. Ανάμεσα σε άλλα ο Αυστραλός αναφέρθηκε στο θέμα της κινητής πίσω αεροτομής: «Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να την χρησιμοποιούμε στις κατατακτήριες δοκιμές. Εφαρμόστηκε για να μας βοηθήσει στα προσπεράσματα σε συνδυασμό με το KERS. Στις δοκιμές εφόσον όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την κινητή αεροτομή και μάλιστα σε όλα τα σημεία σε τι βοηθάει; Το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει ένα αχρείαστο φορτίο στον οδηγό.
Στον αγώνα τώρα όλοι έχουν KERS και αποτελεί πονοκέφαλο η χρήση του ώστε να βελτιστοποιηθεί. Ταυτόχρονα πρέπει να ενεργοποιούμε και την κινητή πίσω αεροτομή στο τέλος της ευθείας».
Ένα άλλο θέμα που έθεσε ο Γουέμπερ αφορά στη χρήση της πίσω αεροτομής από κάποιο οδηγό που μόλις έχει φάει γύρο και ακολουθεί: «Αν μπορεί να με ξαναπεράσει τότε είναι μάχη για θέση και όχι διαφορά ενός γύρου».
Ο Γουέμπερ εξέφρασε την ανησυχία του για το αν θα επεκταθεί η χρήση της πίσω αεροτομής στις γρήγορες καμπές κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr