Τρούλι: Μπέρδεμα με τα λάστιχα!
23.03.2011
19:25
Ο πολύπειρος Ιταλός πιλότος Γιάρνο Τρούλι ξεκινά φέτος στα 36 του χρόνια την 14η αγωνιστική σεζόν στη F1. Ο Τρούλι θα αγωνίζεται όπως και πέρυσι με τα χρώματα της Lotus και στην στήλη που διατηρεί...
Ο πολύπειρος Ιταλός πιλότος Γιάρνο Τρούλι ξεκινά φέτος στα 36 του χρόνια την 14η αγωνιστική σεζόν στη F1.
Ο Τρούλι θα αγωνίζεται όπως και πέρυσι με τα χρώματα της Lotus και στην στήλη που διατηρεί στην εφημερίδα «Repubblica» εξέφρασε την ανησυχία του όσον αφορά στη φθορά των ελαστικών και στον αριθμό των πιτ στοπ που θα υποχρεωθούν να κάνουν οι πιλότοι: «Μιλώντας με τους υπόλοιπους οδηγούς όλοι μα όλοι αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων με τη φθορά των ελαστικών. Μετά από μόλις πέντε γύρους τα λάστιχα χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της απόδοσής τους. Τα πιο καλά ζυγισμένα μονοθέσια συμπληρώνουν επτά γύρους προτού παρατηρηθεί σημαντική πτώση στην απόδοσή τους. Μπορείς να φτάσεις μέχρι τον 14ο γύρο προτού αλλάξεις λάστιχα αλλά χωρίς να έχεις ανταγωνιστική απόδοση. Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί έχει γραφτεί λαθεμένα ότι ζητήσαμε ελαστικά που να πέφτει γρήγορα η απόδοσή τους. Δε ζητήσαμε ποτέ κάτι τέτοιο για έναν οδηγό η σταθερή συμπεριφορά του ελαστικού είναι καθοριστικός παράγοντας.
Μόνο όταν η συμπεριφορά του ελαστικού είναι σταθερή μπορείς να αξιολογήσεις σωστά τις άλλες μεταβολές του set –up. Αν τα ελαστικά είναι ασταθή δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις τι βελτιώνει την απόδοσή σου και τι την επηρεάζει αρνητικά. Η φθορά των ελαστικών θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στον αγώνα, θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία πιτ στοπ ο κάθε οδηγός πράγμα που σημαίνει τουλάχιστον 72 πιτ στοπ στον αγώνα.
Αυτή η κατάσταση δύσκολα ελέγχεται, το θέτω υπόψιν της Ομοσπονδίας αλλά και της Pirelli» κατέληξε προβληματισμένος ο Τρούλι που βρίσκεται ήδη στην Ιταλία και ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της χρονιάς την ερχόμενη Κυριακή (σ.σ: απευθείας μετάδοση Alpha στις 09:00).
Ο Τρούλι θα αγωνίζεται όπως και πέρυσι με τα χρώματα της Lotus και στην στήλη που διατηρεί στην εφημερίδα «Repubblica» εξέφρασε την ανησυχία του όσον αφορά στη φθορά των ελαστικών και στον αριθμό των πιτ στοπ που θα υποχρεωθούν να κάνουν οι πιλότοι: «Μιλώντας με τους υπόλοιπους οδηγούς όλοι μα όλοι αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων με τη φθορά των ελαστικών. Μετά από μόλις πέντε γύρους τα λάστιχα χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της απόδοσής τους. Τα πιο καλά ζυγισμένα μονοθέσια συμπληρώνουν επτά γύρους προτού παρατηρηθεί σημαντική πτώση στην απόδοσή τους. Μπορείς να φτάσεις μέχρι τον 14ο γύρο προτού αλλάξεις λάστιχα αλλά χωρίς να έχεις ανταγωνιστική απόδοση. Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί έχει γραφτεί λαθεμένα ότι ζητήσαμε ελαστικά που να πέφτει γρήγορα η απόδοσή τους. Δε ζητήσαμε ποτέ κάτι τέτοιο για έναν οδηγό η σταθερή συμπεριφορά του ελαστικού είναι καθοριστικός παράγοντας.
Μόνο όταν η συμπεριφορά του ελαστικού είναι σταθερή μπορείς να αξιολογήσεις σωστά τις άλλες μεταβολές του set –up. Αν τα ελαστικά είναι ασταθή δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις τι βελτιώνει την απόδοσή σου και τι την επηρεάζει αρνητικά. Η φθορά των ελαστικών θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στον αγώνα, θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία πιτ στοπ ο κάθε οδηγός πράγμα που σημαίνει τουλάχιστον 72 πιτ στοπ στον αγώνα.
Αυτή η κατάσταση δύσκολα ελέγχεται, το θέτω υπόψιν της Ομοσπονδίας αλλά και της Pirelli» κατέληξε προβληματισμένος ο Τρούλι που βρίσκεται ήδη στην Ιταλία και ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της χρονιάς την ερχόμενη Κυριακή (σ.σ: απευθείας μετάδοση Alpha στις 09:00).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr