F1, Αυστραλία: Ο Φέτελ στην pole!

F1, Αυστραλία: Ο Φέτελ στην pole!

Σα να μην πέρασε μια μέρα από την κατάκτηση του τίτλου πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε περίπατο στο Άλμπερτ Παρκ σημειώνοντας την πρώτη pole position της χρονιάς.

F1, Αυστραλία: Ο Φέτελ στην pole!

Σα να μην πέρασε μια μέρα από την κατάκτηση του τίτλου πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε περίπατο στο Άλμπερτ Παρκ σημειώνοντας την πρώτη pole position της χρονιάς.

Από την πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών, που διεξήχθη στις 05:00 τα ξημερώματα ώρα Ελλάδος ο Φέτελ είχε δείξει τις προθέσεις του αλλά και την ταχύτητα της RB7. Κάτι που επιβεβαίωσε περίτρανα στη μάχη της pole position σημειώνοντας χρόνο 8 δέκατα καλύτερο από το δεύτερο.
Η επίδοση του Γερμανού αποτελεί και ρεκόρ πίστας (1:23.529): «Το να ξεκινάς τη χρονιά μ’ αυτό τον τρόπο είναι ένα καλό βήμα. Δουλέψαμε σκληρά για να φέρουμε την RB7 σ’ αυτό το επίπεδο. Βέβαια αυτό που μετράει είναι να τερματίσουμε αύριο, πέρυσι δεν τα κατάφερα. Όμως έχω την πεποίθηση ότι φέτος θα είναι διαφορετικά» κατέληξε ο παγκόσμιος πρωταθλητής που όπως όλοι έχει το μυαλό του στην αυριανή διαχείριση των ελαστικών.
 
Κλείσιμο
O Μαρκ Γουέμπερ με την άλλη Red Bull προσπάθησε να κινηθεί στο ρυθμό του teammate του αλλά αυτό ήταν αδύνατον: «Δεν μπορούσα σήμερα να πετύχω ανταγωνιστικό χρόνο. Είμαι απογοητευμένος από την απόδοσή μου. Ο Σεμπάστιαν έκανε πολύ καλό γύρο, εγώ δυστυχώς δεν βρίσκομαι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Η διαφορά είναι μεγάλη και πρέπει να δω που υστερώ» κατέληξε προβληματισμένος ο 34χρονος Αυστραλός.

Τόσο ο Φέτελ όσο και ο Γουέμπερ δεν χρησιμοποίησαν το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) στις κατατακτήριες δοκιμές.

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS που ίσως διεύρυνε την διαφορά των οχτώ δεκάτων που έχει από το Φέτελ.
Στη McLaren μάλιστα έκαναν λόγω για υστέρηση και στα φρένα καθότι επηρεάστηκε η ισορροπία τους εφόσον το σύστημα πέδησης είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί σε συνεργασία με το KERS.

Ο Χάμιλτον δεν πίστευε ότι θα εκκινήσει αύριο από την πρώτη σειρά: «Είναι συγκλονιστικό ότι βρίσκομαι τόσο ψηλά. Καταφέραμε να αλλάξουμε σχεδιαστική κατεύθυνση και να επανέλθουμε στο σωστό δρόμο. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να το πετύχεις αυτό και δεν το έχουμε ξανακάνει».

Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο που έφερε την Ferrari στην 5η θέση είναι απογοητευμένος από τη διαφορά που έχει από την κορυφή: «Δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί σήμερα. Στις δοκιμές είχαμε συντηρητική προσέγγιση αν ρισκάραμε πιθανόν θα ανεβαίναμε στην τέταρτη θέση αλλά καλύτερα να μη ρισκάρεις στο ξεκίνημα της χρονιάς. Είμαι ικανοποιημένος με τη θέση αλλά προβληματισμένος από τη διαφορά που έχουμε από την κορυφή. Αυτό πρέπει να το αναλύσουμε απόψε» κατέληξε ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ο teammate του Φελίπε Μάσα για μια ακόμη φορά απογοήτευσε κάνοντας λάθη, μάλιστα κινδύνεψε να μείνει και εκτός Q2.

Εξαιρετική επίδοση από τον Βιτάλι Πετρόφ με τη Renault και τους Κομπαγιάσι (Sauber), Μποεμί (Toro Rosso).
Ο Μ.Σουμάχερ προβλημάτισε ακόμη μια φορά μένοντας εκτός της τελικής δεκάδας:
«Μετά τις χειμερινές δοκιμές ήρθαμε εδώ πρσδοκώντας σε μια καλύτερη απόδοση αλλά αυτή δεν ήρθε οπότε είναι λογικό να είμαστε απογοητευμένοι. Πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη. Τα μαλακά ελαστικά απέδιδαν για δυο προσπάθειες σε μένα, όταν έβαλα καινούργιο σετ δε δούλευε σωστά το KERS οπότε συνολικά δεν υπήρχε ομοιογένεια».

Στους άτυχους της ημέρας ο Νικ Χάιντφελτ που έμεινε εκτός Q2 λόγω κυκλοφοριακού και ο Μπαρικέλο που έκανε οδηγικό λάθος όπως προς τιμήν του παραδέχτηκε και βρέθηκε παγιδευμένος στην αμμοπαγίδα. 

 Η τελική κατάταξη των δοκιμών ήταν:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                 Χρόνος            

 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m23.529s  + 0.778s

 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m24.307s  + 0.866s

 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m24.395s  + 1.250s

 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m24.779s  + 1.445s

 5.  Fernando Alonso       Ferrari               1m24.974s  + 1.718s

 6.  Vitaly Petrov         Renault               1m25.247s  + 1.892s

 7.  Nico Rosberg          Mercedes              1m25.421s  + 2.070s

 8.  Felipe Massa          Ferrari               1m25.599s  + 2.097s

 9.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m25.626s  + 3.537s

10.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari    1m27.066s  + 2.442s

Ο χρόνος της 10ης θέσης στο Q2 ήταν 1m25.882s                         

11.  Michael Schumacher    Mercedes              1m25.971s

12.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari    1m26.103s

13.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari        1m26.108s

14.  Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m26.739s

15.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth     1m26.768s

16.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes  1m31.407s

17.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth

Ο χρόνος της 17ης θέσης στο Q3 ήταν 1m27.222s                          

18.  Nick Heidfeld         Renault               1m27.239s

19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault         1m29.254s

20.  Jarno Trulli          Lotus-Renault         1m29.342s

21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth       1m29.858s

22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth       1m30.822s

23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth          1m32.978s

24.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth          1m34.2932

 

Το 107% του χρόνου του πρώτου στο Q1 ήταν 1m31.266s
Εκτός αγώνα μείναμε οι δυο Hispania.

Αύριο στις 07:30 το πρωί η τηλεόραση του Alpha θα μεταδώσει τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών πριν την προεπισκόπηση του πρωταθλήματος και την εκκίνηση του μεγάλου αγώνα (09:00).  


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης