GP Μαλαισίας, ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!

Παρά τις προβλέψεις του καιρού για τροπικές καταιγίδες η πίστα της Σεπάνγκ παρέμεινε στεγνή καθόλη τη διάρκεια των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών. Ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 κυριάρχησε και στις δυο περιόδους δοκιμών ειδικά στην πρώτη εντυπωσιάζει η διαφορά του από τον δεύτερο.

Παρά τις προβλέψεις του καιρού για τροπικές καταιγίδες η πίστα της Σεπάνγκ παρέμεινε στεγνή καθόλη τη διάρκεια των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών.
Ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 κυριάρχησε και στις δυο περιόδους δοκιμών ειδικά στην πρώτη εντυπωσιάζει η διαφορά του από τον δεύτερο.

Είναι προφανές από την κατάταξη ότι ο αγώνας της Κυριακής (σ.σ: Alpha 10:30 το πρωί)
θα είναι μια παράσταση για τέσσερις οδηγούς. Red Bull και McLaren δείχνουν στη Σεπάνγκ μια δυναμική που απέχει αρκετά απ’ αυτή την υπολοίπων ομάδων.

Αρκετή συζήτηση έγινε σήμερα για την πτώση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli
γύρο με το γύρο καθότι η θερμοκρασία οδοστρώματος στην πίστα ξεπερνούσε τους 45 βαθμούς Κελσίου. Όπως ίσως γνωρίζετε η πτώση της απόδοσης είναι άμεσα και γραμμικά συνδεδεμένη με τη φθορά των ελαστικών. Στην Αυστραλία φάνηκε περίτρανα ότι η προσεκτική οδήγηση στους πρώτους γύρους των ελαστικών έχει σημαντική επίδραση στη συνολική διάρκειας ζωής τους. Η Pirelli ειδικά γι’ αυτό τον αγώνα τοποθέτησε μια χρυσαφί λωρίδα στα πλαϊνά των ελαστικών μαλακής γόμας ώστε να διακρίνονται πιο εύκολα από τα ελαστικά σκληρής γόμας.

Η πρώτη περίοδος δοκιμών είχε αρκετά συμβάντα με αυτά των Renault να ξεχωρίζουν.
Τόσο ο Χάιντφελτ όσο και ο Πετρόφ αντιμετώπισαν πρόβλημα με το εμπρός σύστημα ανάρτησης που κατέρρευσε και στα δυο μονοθέσια.
Αρχικά οι μηχανικοί της ομάδας επικεντρώθηκαν στην λειτουργία των φρένων η έρευνα όμως σύντομα τους οδήγησε στους άνω συνδέσμους της εμπρός ανάρτησης. Στη βρετανική ομάδα αποφάσισαν να μην τρέξουν στη δεύτερη περίοδο προτού αποσαφηνίσουν τι συνέβη αλλά τελικά συμμετείχαν μετά το πρώτο μισάωρο.
Με ανακοίνωσή της η ομάδα μετά το τέλος των δοκιμών αποσαφήνισε ότι το πρόβλημα βρίσκονταν στην ποιότητα συγκεκριμένης παρτίδας υλικών για τους συνδέσμους των αναρτήσεων η οποία φυσικά αποσύρθηκε.

Ο Βέλγος Ζερόμ ντι Αμπρόσιο με την Virgin είχε επίσης μια έξοδο με πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση. Οι μηχανικοί της ομάδας δεν πρόλαβαν να αποκαταστήσουν τη βλάβη πριν την ολοκλήρωση της 2ης ελεύθερης περιόδου και έτσι ο Αμπρόσιο δε συμμετείχε σ’ αυτήν.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι κορυφαίοι συνδυασμοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli με την οποία σημείωσαν τα ταχύτερα περάσματα της ημέρας. Η διαφορά των πέντε χιλιοστών του δευτερολέπτου ανάμεσα στο Γουέμπερ που ήταν ο ταχύτερος και στο Μπάτον που κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με τη McLaren καταδεικνύει την ένταση του ανταγωνισμού. Πίσω από Red Bull και McLaren χάος καθότι ο Σουμάχερ που ήταν 5ος υστερεί ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο από τον Φέτελ.
Το μόνο αξιοσημείωτο της 2ης περιόδου ήταν μια «αστεία» έξοδος του Παστόρ Μαλτονάντο την ώρα που ο οδηγός από τη Βενεζουέλα επέστρεφε στην πίστα από τα πιτ.

Αντιδρώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο Λιούις Χάμιλτον
στους ισχυρισμούς των ανθρώπων της Red Bull ότι η McLaren είναι πολύ κοντά σε δυναμική τόνισε: «Μπορούν να πάνε τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα αλλά κρύβονται. Θα φανεί αύριο».

Βαρύ το κλίμα στη Ferrari καθώς τα κόκκινα μονοθέσια απέχουν δευτερόλεπτα από την κορυφή και ανάλογες οι δηλώσεις του Αλόνσο: «Δεν ήμασταν ιδιαίτερα γρήγοροι σήμερα και δεν περιμένουμε να γίνει κάποιο θαύμα αύριο. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε κοντά στους πρωτοπόρους και ίσως αν βρέξει να βρεθούμε στο βάθρο» κατέληξε προβληματισμένος ο Ισπανός.



Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός         Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά  Γύροι

 1.  Webber         Red Bull-Renault       1m37.651s            22

 2.  Hamilton       McLaren-Mercedes       1m39.316s  + 1.665   16

 3.  Schumacher     Mercedes               1m39.791s  + 2.140   29

 4.  Hulkenberg     Force India-Mercedes   1m40.377s  + 2.726   23

 5.  Maldonado      Williams-Cosworth      1m40.443s  + 2.792   31

 6.  Massa          Ferrari                1m40.453s  + 2.802   22

 7.  Heidfeld       Renault                1m40.525s  + 2.874    6

 8.  Barrichello    Williams-Cosworth      1m40.581s  + 2.930   21

 9.  Alonso         Ferrari                1m40.601s  + 2.950   23

10.  Rosberg        Mercedes               1m40.646s  + 2.995   29

11.  Sutil          Force India-Mercedes   1m40.734s  + 3.083   21

12.  Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m40.748s  + 3.097   23

13.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari     1m40.770s  + 3.119   24

14.  Kobayashi      Sauber-Ferrari         1m40.872s  + 3.221   27

15.  Button         McLaren-Mercedes       1m40.927s  + 3.276   16

16.  Trulli         Lotus-Renault          1m41.620s  + 3.969   21

17.  Vettel         Red Bull-Renault       1m41.627s  + 3.976   18

18.  Perez          Sauber-Ferrari         1m41.642s  + 3.991   24

19.  Glock          Virgin-Cosworth        1m42.154s  + 4.503   18

20.  d'Ambrosio     Virgin-Cosworth        1m42.540s  + 4.889   20

21.  Valsecchi      Lotus-Renault          1m44.054s  + 6.403   18

22.  Liuzzi         HRT-Cosworth           1m45.228s  + 7.577   20

23.  Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m46.267s  + 8.616   10

24.  Petrov         Renault                1m47.932s  + 10.281   4

Δεύτερη περίοδος

Θέση Οδηγός            Ομάδα                  Χρόνος   Διαφορά Γύροι

 1.  Mark Webber          Red Bull-Renault         1m36.876s            24

 2.  Jenson Button        McLaren-Mercedes         1m36.881s  + 0.005   30

 3.  Lewis Hamilton       McLaren-Mercedes         1m37.010s  + 0.134   23

 4.  Sebastian Vettel     Red Bull-Renault         1m37.090s  + 0.214   30

 5.  Michael Schumacher   Mercedes                 1m38.088s  + 1.212   26

 6.  Felipe Massa         Ferrari                  1m38.089s  + 1.213   31

 7.  Nico Rosberg         Mercedes                 1m38.565s  + 1.689   25

 8.  Nick Heidfeld        Renault                  1m38.570s  + 1.694   16

 9.  Fernando Alonso      Ferrari                  1m38.583s  + 1.707   27

10.  Jaime Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari       1m38.846s  + 1.970   31

11.  Pastor Maldonado     Williams-Cosworth        1m38.968s  + 2.092   25

12.  Rubens Barrichello   Williams-Cosworth        1m39.187s  + 2.311   30

13.  Vitaly Petrov        Renault                  1m39.267s  + 2.391   17

14.  Kamui Kobayashi      Sauber-Ferrari           1m39.398s  + 2.522   29

15.  Sergio Perez         Sauber-Ferrari           1m39.603s  + 2.727   34

16.  Paul di Resta        Force India-Mercedes     1m39.625s  + 2.749   31

17.  Adrian Sutil         Force India-Mercedes     1m39.809s  + 2.933   28

18.  Sebastien Buemi      Toro Rosso-Ferrari       1m40.115s  + 3.239   31

19.  Timo Glock           Virgin-Cosworth          1m40.866s  + 3.990   24

20.  Jarno Trulli         Lotus-Renault            1m41.890s  + 5.014   19

21.  Narain Karthikeyan   HRT-Cosworth             1m43.197s  + 6.321   15

22.  Tonio Liuzzi         HRT-Cosworth             1m43.991s  + 7.115   14

23.  Heikki Kovalainen    Lotus-Renault            1m44.886s  + 8.010    4

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr