GP Μαλαισίας, ταχύτερος ο Γουέμπερ στις ελεύθερες δοκιμές!
Παρά τις προβλέψεις του καιρού για τροπικές καταιγίδες η πίστα της Σεπάνγκ παρέμεινε στεγνή καθόλη τη διάρκεια των δυο περιόδων ελεύθερων δοκιμών. Ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 κυριάρχησε και στις δυο περιόδους δοκιμών ειδικά στην πρώτη εντυπωσιάζει η διαφορά του από τον δεύτερο.
Ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 κυριάρχησε και στις δυο περιόδους δοκιμών ειδικά στην πρώτη εντυπωσιάζει η διαφορά του από τον δεύτερο.
Είναι προφανές από την κατάταξη ότι ο αγώνας της Κυριακής (σ.σ: Alpha 10:30 το πρωί) θα είναι μια παράσταση για τέσσερις οδηγούς. Red Bull και McLaren δείχνουν στη Σεπάνγκ μια δυναμική που απέχει αρκετά απ’ αυτή την υπολοίπων ομάδων.
Αρκετή συζήτηση έγινε σήμερα για την πτώση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli γύρο με το γύρο καθότι η θερμοκρασία οδοστρώματος στην πίστα ξεπερνούσε τους 45 βαθμούς Κελσίου. Όπως ίσως γνωρίζετε η πτώση της απόδοσης είναι άμεσα και γραμμικά συνδεδεμένη με τη φθορά των ελαστικών. Στην Αυστραλία φάνηκε περίτρανα ότι η προσεκτική οδήγηση στους πρώτους γύρους των ελαστικών έχει σημαντική επίδραση στη συνολική διάρκειας ζωής τους. Η Pirelli ειδικά γι’ αυτό τον αγώνα τοποθέτησε μια χρυσαφί λωρίδα στα πλαϊνά των ελαστικών μαλακής γόμας ώστε να διακρίνονται πιο εύκολα από τα ελαστικά σκληρής γόμας.
Αρχικά οι μηχανικοί της ομάδας επικεντρώθηκαν στην λειτουργία των φρένων η έρευνα όμως σύντομα τους οδήγησε στους άνω συνδέσμους της εμπρός ανάρτησης. Στη βρετανική ομάδα αποφάσισαν να μην τρέξουν στη δεύτερη περίοδο προτού αποσαφηνίσουν τι συνέβη αλλά τελικά συμμετείχαν μετά το πρώτο μισάωρο.
Με ανακοίνωσή της η ομάδα μετά το τέλος των δοκιμών αποσαφήνισε ότι το πρόβλημα βρίσκονταν στην ποιότητα συγκεκριμένης παρτίδας υλικών για τους συνδέσμους των αναρτήσεων η οποία φυσικά αποσύρθηκε.
Ο Βέλγος Ζερόμ ντι Αμπρόσιο με την Virgin είχε επίσης μια έξοδο με πρόβλημα στην εμπρός ανάρτηση. Οι μηχανικοί της ομάδας δεν πρόλαβαν να αποκαταστήσουν τη βλάβη πριν την ολοκλήρωση της 2ης ελεύθερης περιόδου και έτσι ο Αμπρόσιο δε συμμετείχε σ’ αυτήν.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι κορυφαίοι συνδυασμοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli με την οποία σημείωσαν τα ταχύτερα περάσματα της ημέρας. Η διαφορά των πέντε χιλιοστών του δευτερολέπτου ανάμεσα στο Γουέμπερ που ήταν ο ταχύτερος και στο Μπάτον που κινήθηκε σε εφάμιλλο ρυθμό με τη McLaren καταδεικνύει την ένταση του ανταγωνισμού. Πίσω από Red Bull και McLaren χάος καθότι ο Σουμάχερ που ήταν 5ος υστερεί ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο από τον Φέτελ.
Το μόνο αξιοσημείωτο της 2ης περιόδου ήταν μια «αστεία» έξοδος του Παστόρ Μαλτονάντο την ώρα που ο οδηγός από τη Βενεζουέλα επέστρεφε στην πίστα από τα πιτ.
Αντιδρώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο Λιούις Χάμιλτον στους ισχυρισμούς των ανθρώπων της Red Bull ότι η McLaren είναι πολύ κοντά σε δυναμική τόνισε: «Μπορούν να πάνε τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα αλλά κρύβονται. Θα φανεί αύριο».
Βαρύ το κλίμα στη Ferrari καθώς τα κόκκινα μονοθέσια απέχουν δευτερόλεπτα από την κορυφή και ανάλογες οι δηλώσεις του Αλόνσο: «Δεν ήμασταν ιδιαίτερα γρήγοροι σήμερα και δεν περιμένουμε να γίνει κάποιο θαύμα αύριο. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε κοντά στους πρωτοπόρους και ίσως αν βρέξει να βρεθούμε στο βάθρο» κατέληξε προβληματισμένος ο Ισπανός.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Webber Red Bull-Renault 1m37.651s 22 |
2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.316s + 1.665 16 |
3. Schumacher Mercedes 1m39.791s + 2.140 29 |
4. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.377s + 2.726 23 |
5. Maldonado Williams-Cosworth 1m40.443s + 2.792 31 |
6. Massa Ferrari 1m40.453s + 2.802 22 |
7. Heidfeld Renault 1m40.525s + 2.874 6 |
8. Barrichello Williams-Cosworth 1m40.581s + 2.930 21 |
9. Alonso Ferrari 1m40.601s + 2.950 23 |
10. Rosberg Mercedes 1m40.646s + 2.995 29 |
11. Sutil Force India-Mercedes 1m40.734s + 3.083 21 |
12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.748s + 3.097 23 |
13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m40.770s + 3.119 24 |
14. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m40.872s + 3.221 27 |
15. Button McLaren-Mercedes 1m40.927s + 3.276 16 |
16. Trulli Lotus-Renault 1m41.620s + 3.969 21 |
17. Vettel Red Bull-Renault 1m41.627s + 3.976 18 |
18. Perez Sauber-Ferrari 1m41.642s + 3.991 24 |
19. Glock Virgin-Cosworth 1m42.154s + 4.503 18 |
20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m42.540s + 4.889 20 |
21. Valsecchi Lotus-Renault 1m44.054s + 6.403 18 |
22. Liuzzi HRT-Cosworth 1m45.228s + 7.577 20 |
23. Karthikeyan HRT-Cosworth 1m46.267s + 8.616 10 |
24. Petrov Renault 1m47.932s + 10.281 4 |
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.876s 24 |
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.881s + 0.005 30 |
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.010s + 0.134 23 |
4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.090s + 0.214 30 |
5. Michael Schumacher Mercedes 1m38.088s + 1.212 26 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m38.089s + 1.213 31 |
7. Nico Rosberg Mercedes 1m38.565s + 1.689 25 |
8. Nick Heidfeld Renault 1m38.570s + 1.694 16 |
9. Fernando Alonso Ferrari 1m38.583s + 1.707 27 |
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m38.846s + 1.970 31 |
11. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.968s + 2.092 25 |
12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m39.187s + 2.311 30 |
13. Vitaly Petrov Renault 1m39.267s + 2.391 17 |
14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.398s + 2.522 29 |
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.603s + 2.727 34 |
16. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.625s + 2.749 31 |
17. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m39.809s + 2.933 28 |
18. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m40.115s + 3.239 31 |
19. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m40.866s + 3.990 24 |
20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m41.890s + 5.014 19 |
21. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m43.197s + 6.321 15 |
22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m43.991s + 7.115 14 |
23. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m44.886s + 8.010 4 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr