GP Μαλαισίας, άνετη νίκη Φέτελ!
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ διατήρησε το προβάδισμα στην εκκίνηση και παρά τα προβλήματα της RB7(σ.σ: δεν δούλευε το KERS) κατόρθωσε να ελέγξει πίσω του τις πιέσεις των McLaren και να πάρει την 2η συνεχόμενη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες.
Πίσω του δόθηκε ομηρική μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να συγκρούονται, τον Πετρόφ να απογειώνει τη Renault και να βγάζει το τιμόνι από τη θέση του και τον Χάιντφελτ να δίνει τιτάνιο αγώνα για να κρατηθεί στην 3η θέση μπροστά από τον Γουέμπερ στους τελευταίους γύρους.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε ακόμη μια φορά ότι είναι πραγματικά άξιος πρωταθλητής με τη σημερινή αλάνθαστη οδήγησή του που τον έφερε ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα ο Γερμανός εκκίνησε καλά και διατήρησε το προβάδισμα την ώρα που πίσω του γίνονταν χαμός. Ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να πλασαριστεί για να απειλήσει το Φέτελ βρέθηκε σε λάθος γραμμή και είδε το Χάιντφελτ που εκκινούσε 6ος να στρίβει μπροστά του
Ο Γουέμπερ χωρίς KERS έχασε θέσεις επηρεάζοντας αρνητικά και την πορεία των Ferrari μέχρι την πρώτη στροφή.
Η επιλογή των ανθρώπων της McLaren να βάλουν το Χάμιλτον νωρίς για την πρώτη αλλαγή ώστε να περάσει τη Renault αποδείχτηκε καταστροφική, καθότι στο τέλος ο Βρετανός έμεινε από λάστιχα και αναγκάστηκε να κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο ίδιος μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα τόνισε: «Σταματήσαμε πολύ νωρίς και έτσι κάθε φορά έμπαινα πιο νωρίς από τους υπόλοιπους. Τα λάστιχά μου είχαν εξαντληθεί στους τελευταίους γύρους. Έτσι είναι οι αγώνες. Εκκίνησα δεύτερος έκανα ότι μπορούσα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό».
Ενόσω ήταν δεύτερος ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Αλόνσο είχε μια επαφή με τη Ferrari που οδήγησε σε σπάσιμο της εμπρός αεροτομής του Ισπανού. Εξετάζοντας μετά το τέλος του αγώνα το συμβάν οι αγωνοδίκες επέβαλλαν ποινή 20 δευτερολέπτων και στους δυο οδηγούς για τη σύγκρουσή τους.
Στο Χάμιλτον γιατί είχε αλλάξει δυο φορές γραμμή για να υπερασπιστεί τη θέση του στον προηγούμενο γύρο ενώ ο κανονισμός προβλέπει μια και στον Αλόνσο γιατί προκάλεσε σύγκρουση.
Με την επιβολή της ποινής ο Χάμιλτον έπεσε μια θέση πιο πίσω στην 8η ενώ ωφελημένος είναι ο Κομπαγιάσι που ανέβηκε 7ος. Αντίθετα ο Αλόνσο δεν έχασε θέση. Τόσο ο Ισπανός όσο και ο Βρετανός αποδέχτηκαν την ποινή.
Ο Χάμιλτον σε δηλώσεις του στάθηκε στο ότι ο Αλόνσο δεν είχε πρακτικά καμία επίπτωση από την ποινή ενώ ο Ισπανός θέλησε να υποβιβάσει το γεγονός: «Δε χάνω θέση οπότε δεν υπάρχει μεγάλο δράμα. Ήταν αγωνιστικό συμβάν. Προσπάθησα να προσπεράσω ακουμπήσαμε και δυστυχώς έσπασε η εμπρός αεροτομή μου. Αναγκάστηκα να μπω για να την αλλάξω αλλιώς ίσως είχα ανέβει στο βάθρο. Θα ξαναπροσπαθήσω στον επόμενο αγώνα» κατέληξε ο πεισματάρης Ισπανός.
Αντίθετα ο Μπάτον που είχε έναν πιο ψύχραιμο και μετρημένο αγώνα κατάφερε να βρεθεί στην 2η θέση στον τερματισμό μπροστά από το Χάιντφελτ που έδωσε τιτάνια μάχη στους τελευταίους γύρους με το Μαρκ Γουέμπερ. Μάταια ο Αυστραλός προσπάθησε να «αγχώσει» τον πολύπειρο Γερμανό για να κάνει λάθος.
Ο Γουέμπερ που ήταν σε στρατηγική 4 πιτ στοπ ανέκτησε μια προς μια τις θέσεις που είχε χάσει στην εκκίνηση εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της RB7 παρότι δε δούλευε το KERS του, όπως και στο μονοθέσιο του Φέτελ.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και τη 2η συνεχόμενη νίκη του, περιχαρής ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας νίκη. Δύο στα δύο, τέλειο ξεκίνημα. Αύριο πάμε στην Κίνα όπου αγωνιζόμαστε την ερχόμενη Κυριακή να δούμε εκεί πως θα πάμε».
Η τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
(σ.σ: Έχουν αλλάξει τα αποτελέσματα μετά τις ποινές).
Τελική κατάταξη, Μαλαισία 2ος γύρος |
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1’37:39.832 |
2. Button McLaren-Mercedes + 3.261 |
3. Heidfeld Renault + 25.075 |
4. Webber Red Bull-Renault + 26.384 |
5. Massa Ferrari + 36.958 |
6. Alonso Ferrari + 37.248 |
7. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:07.239 |
8. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:09.957 |
9. Schumacher Mercedes + 1:24.896 |
10. Di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563 |
11. Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000 |
12. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
15. Kovalainen Lotus-Renault + 1 γύρο |
16. Glock Virgin-Cosworth + 2 γύροι |
17. Petrov Renault + 4 γύροι |
|
Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:40.571 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος |
Liuzzi HRT-Cosworth 47 |
D'Ambrosio Virgin-Cosworth 43 |
Trulli Lotus-Renault 32 |
Perez Sauber-Ferrari 24 |
Barrichello Williams-Cosworth 23 |
Karthikeyan HRT-Cosworth 15 |
Maldonado Williams-Cosworth 9 |
|
|
Βαθμολογία, 2ος γύρος: |
|
Πιλότοι Κατασκευαστές: |
1. Vettel 50 1. Red Bull-Renault 72 |
2. Button 26 2. McLaren-Mercedes 48 |
3. Hamilton 22 3. Ferrari 36 |
4. Webber 22 4. Renault 30 |
5. Alonso 20 5. Sauber-Ferrari 6 |
6. Massa 16 6. Toro Rosso-Ferrari 4 |
7. Heidfeld 15 7. Force India-Mercedes 4 |
8. Petrov 15 8. Mercedes 2 |
9. Kobayashi 6 |
10. Buemi 4 |
11. Sutil 2 |
12. Schumacher 2 |
13. Di Resta 2 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr