Ρόσμπεργκ: Το DRS είναι η καλύτερη ιδέα!

Ο 25χρονος Γερμανός οδηγός της Mercedes εξέφρασε με τον καλύτερο τρόπο όσα όλοι λίγο πολύ σκεφτόμαστε για τις φετινές αλλαγές στους κανονισμούς και ειδικά για την κινητή πίσω αεροτομή το περίφημο σύστημα DRS (Drag Reduction System).

Ο 25χρονος Γερμανός οδηγός της Mercedes εξέφρασε με τον καλύτερο τρόπο όσα όλοι λίγο πολύ σκεφτόμαστε για τις φετινές αλλαγές στους κανονισμούς και ειδικά για την κινητή πίσω αεροτομή το περίφημο σύστημα DRS (Drag Reduction System).

Θυμίζουμε σ’ όλους όσοι πιθανόν δεν το θυμούνται ότι με το πάτημα ενός κουμπιού ο οδηγός μπορεί να ανασηκώσει το πάνω στοιχείο της πίσω αεροτομής (σ.σ: 50mm). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων στην ευθεία και την αύξηση της τελικής ταχύτητας κατά 10-12km/h.
Οι πιλότοι είναι ελεύθεροι να χρησιμοποιήσουν το κινητό flap κατά το δοκούν στις δοκιμές στον αγώνα όμως οριοθετείται το σημείο χρήσης του.

Άνθρωποι της FIA έχουν την ευθύνη παρατήρησης και δίνουν ηλεκτρονικά το δικαίωμα ενεργοποίησης
της κινητής πίσω αεροτομής μόνο σε προκαθορισμένο σημείο (σ.σ: στη μεγάλη ευθεία) και μόνο στο μονοθέσιο που έπεται αν αυτό βρίσκεται χρονικά στο δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο.

Στην πράξη στους τρεις πρώτους αγώνες είδαμε το σύστημα αυτό να αποδίδει εξαιρετικά. Ο Ρόσμπεργκ δήλωσε σχετικά: « Το TWG έκανε εξαιρετική δουλειά, οι αγώνες πλέον είναι συγκλονιστικοί. Δεν υπάρχει κανείς που να λέει πλέον ότι οι αγώνες είναι βαρετοί. Γίνονται προσπεράσματα από αριστερά, από δεξιά από παντού. Έχουν κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά και αυτό πρέπει να τονιστεί. Το άθλημά μας έγινε πολύ πιο συναρπαστικό από τη μια στιγμή στην άλλη και αυτό είναι θαυμάσιο για τους θεατές. Παίζουν ρόλο και λάστιχα και η κινητή πίσω αεροτομή. Το DRS είναι πιθανότατα η καλύτερη ιδέα που υπήρξε ποτέ για το άθλημά μας. Τα ελαστικά επίσης όλοι ασκούσαν κριτική στην Pirelli αλλά οι Ιταλοί έφτιαξαν λάστιχα που έδωσαν στον συναγωνισμό μια άγρια ομορφιά».

Σε αντίθεση με τον ενθουσιασμό του Ρόσμπεργκ ο αγ. διευθ. της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι είναι ακόμη συγκρατημένος όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα του DRS: «Στους τρεις πρώτους αγώνες είδαμε τρεις διαφορετικές καταστάσεις, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμη προτού βρεθεί η χρυσή τομή. Το σημείο ενεργοποίησης έχει διαφορετική επίδραση ανάλογα τη φάση του αγώνα, το φορτίο καυσίμου αλλά και την κατάσταση των ελαστικών».

Εσείς τι πιστεύετε για το DRS; Θεωρείτε ότι βελτίωσε το θέμα ή έχουν γίνει εύκολα τα προσπεράσματα οπότε δεν έχει τόσο μεγάλη αξία;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr