Αλλάζει η Ferrari στην Τουρκία!
Αλλάζει η Ferrari στην Τουρκία!
Η Ιταλική ομάδα θα παρουσιάσει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο Istanbul Park με το οποίο ελπίζουν ότι θα μειώσουν σημαντικά την απόσταση από την κορυφή.
Η Ιταλική ομάδα θα παρουσιάσει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο Istanbul Park με το οποίο ελπίζουν ότι θα μειώσουν σημαντικά την απόσταση από την κορυφή.
Η F150 θα φέρει νέα εμπρός και πίσω αεροτομή αλλά και τροποποιημένους αεραγωγούς φρένων.
Θύελλα αντιδράσεων και δημοσιευμάτων στον Τύπο έχει ξεσηκώσει η «δοκιμή» που έκανε την προηγούμενη βδομάδα η Ιταλική ομάδα στο Φιοράνο με την πρόφαση κινηματογράφησης.
Ο Μάσα στις 25 Απριλίου έκλεισε τα 30 και ως δώρο οι Ιταλοί του έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσει 3 Ferrari, την 458 Italia, την 458 Challenge και φυσικά το φετινό μονοθέσιο της ομάδας. Αυτό συνέβη την προηγούμενη Παρασκευή 29/4.
Τα δημοσιεύματα του Ιταλικού Τύπου λένε ότι η Ferrari έσπασε την απαγόρευση των δοκιμών κάνοντας συγκεκαλυμμένες δοκιμές με την F150 όσον αφορά στα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα φέρει στην Τουρκία.
Οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν τη χρήση νέων εξαρτημάτων κατά τη διάρκεια της όποιας κινηματογράφησης.
Η F150 θα φέρει νέα εμπρός και πίσω αεροτομή αλλά και τροποποιημένους αεραγωγούς φρένων.
Θύελλα αντιδράσεων και δημοσιευμάτων στον Τύπο έχει ξεσηκώσει η «δοκιμή» που έκανε την προηγούμενη βδομάδα η Ιταλική ομάδα στο Φιοράνο με την πρόφαση κινηματογράφησης.
Ο Μάσα στις 25 Απριλίου έκλεισε τα 30 και ως δώρο οι Ιταλοί του έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσει 3 Ferrari, την 458 Italia, την 458 Challenge και φυσικά το φετινό μονοθέσιο της ομάδας. Αυτό συνέβη την προηγούμενη Παρασκευή 29/4.
Τα δημοσιεύματα του Ιταλικού Τύπου λένε ότι η Ferrari έσπασε την απαγόρευση των δοκιμών κάνοντας συγκεκαλυμμένες δοκιμές με την F150 όσον αφορά στα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα φέρει στην Τουρκία.
Οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν τη χρήση νέων εξαρτημάτων κατά τη διάρκεια της όποιας κινηματογράφησης.
Η F150 έδειχνε σε εξαιρετική κατάσταση στις δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα αλλά στους πρώτους τρεις αγώνες αποδείχτηκε πως τα δεδομένα της αεροδυναμικής σήραγγας δεν συμβάδιζαν με την πραγματικότητα όπως αυτή απεικονίζονταν από τις μετρήσεις στην πίστα.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης ανέφερε: « Στην Κωνσταντινούπολη θα έχουμε νέο αεροδυναμικό πακέτο. Αλλά το μονοθέσιο μας έχει να καλύψει αρκετό έδαφος. Είχαμε προβλήματα στην αεροδυναμική σήραγγα αλλά και στη μεθοδολογία που ακολουθούσαμε. Έχουμε βελτιώσει την κατάσταση αλλά υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη να διανύσουμε. Ακόμη κι αν δεν είχαμε τα προβλήματα στην αεροδυναμική σήραγγα δεν θα κερδίζαμε στους τρεις πρώτους αγώνες» κατέληξε ο συμπατριώτης μας.
Πρόσφατα η Ferrari άλλαξε την κλίμακα στην αεροδυναμική σήραγγα από 50% σε 60% και σίγουρα αυτό έπαιξε ρόλο στην ασυμβατότητα των δεδομένων: «Είναι πιθανόν καθώς σ’ έναν ιδανικό κόσμο θα άλλαζες ανάλογα και τις διαστάσεις του σκελετού ώστε να μειώσεις την επίδραση των τοιχωμάτων στη ροή του αέρα. Αλλά δεν φταίει μόνο αυτό. Η δομή και η διάρθρωση της ομάδας έχει γίνει πιο περίπλοκη και αρκετοί άνθρωποι που θα έπρεπε να ασχολούνται μόνο με τη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου είδαν στο προηγούμενο χρονικό διάστημα την προσοχή τους να διασπάται από αλλότρια που δεν έχουν τόση σημασία. Μετά την ψυχρολουσία των πρώτων αγώνων όμως πήραμε το μάθημά μας και έχουμε επικεντρωθεί 1000% σ’ αυτά που μετράνε» παραδέχτηκε ο κορυφαίος σχεδιαστής.
Mιλώντας για καινοτόμες ιδέες ο Τομπάζης παραδέχτηκε: « Συνειδητοποιήσαμε και δεν είναι ευχάριστο αλλά το παραδεχόμαστε ότι τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαμε πιο συντηρητικοί και λιγότερο επιθετικοί και καινοτόμοι στην εξέλιξη. Δεν προωθήσαμε πολλές καινοτόμες ιδέες» κατέληξε ο Έλληνας μηχανικός.
Τέλος αναφερόμενος στην ελαστικότητα των αεροτομών ο Τομπάζης έριξε λάδι στη φωτιά: «Η FIA μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει τους κανονισμούς αν διαπιστώσει ότι όντως υπάρχει θέμα. Δε λέω ότι η Red Bull ξεπέρασε τα όρια αλλά ότι εμείς μείναμε μακριά απ’ αυτά. Εφόσον παραμείνουν ως έχουν θα πάμε και εμείς στα άκρα».
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης ανέφερε: « Στην Κωνσταντινούπολη θα έχουμε νέο αεροδυναμικό πακέτο. Αλλά το μονοθέσιο μας έχει να καλύψει αρκετό έδαφος. Είχαμε προβλήματα στην αεροδυναμική σήραγγα αλλά και στη μεθοδολογία που ακολουθούσαμε. Έχουμε βελτιώσει την κατάσταση αλλά υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη να διανύσουμε. Ακόμη κι αν δεν είχαμε τα προβλήματα στην αεροδυναμική σήραγγα δεν θα κερδίζαμε στους τρεις πρώτους αγώνες» κατέληξε ο συμπατριώτης μας.
Πρόσφατα η Ferrari άλλαξε την κλίμακα στην αεροδυναμική σήραγγα από 50% σε 60% και σίγουρα αυτό έπαιξε ρόλο στην ασυμβατότητα των δεδομένων: «Είναι πιθανόν καθώς σ’ έναν ιδανικό κόσμο θα άλλαζες ανάλογα και τις διαστάσεις του σκελετού ώστε να μειώσεις την επίδραση των τοιχωμάτων στη ροή του αέρα. Αλλά δεν φταίει μόνο αυτό. Η δομή και η διάρθρωση της ομάδας έχει γίνει πιο περίπλοκη και αρκετοί άνθρωποι που θα έπρεπε να ασχολούνται μόνο με τη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου είδαν στο προηγούμενο χρονικό διάστημα την προσοχή τους να διασπάται από αλλότρια που δεν έχουν τόση σημασία. Μετά την ψυχρολουσία των πρώτων αγώνων όμως πήραμε το μάθημά μας και έχουμε επικεντρωθεί 1000% σ’ αυτά που μετράνε» παραδέχτηκε ο κορυφαίος σχεδιαστής.
Mιλώντας για καινοτόμες ιδέες ο Τομπάζης παραδέχτηκε: « Συνειδητοποιήσαμε και δεν είναι ευχάριστο αλλά το παραδεχόμαστε ότι τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαμε πιο συντηρητικοί και λιγότερο επιθετικοί και καινοτόμοι στην εξέλιξη. Δεν προωθήσαμε πολλές καινοτόμες ιδέες» κατέληξε ο Έλληνας μηχανικός.
Τέλος αναφερόμενος στην ελαστικότητα των αεροτομών ο Τομπάζης έριξε λάδι στη φωτιά: «Η FIA μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει τους κανονισμούς αν διαπιστώσει ότι όντως υπάρχει θέμα. Δε λέω ότι η Red Bull ξεπέρασε τα όρια αλλά ότι εμείς μείναμε μακριά απ’ αυτά. Εφόσον παραμείνουν ως έχουν θα πάμε και εμείς στα άκρα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα