GP Ισπανίας: Ο Γουέμπερ στην pole
Αποδοκιμασίες επιφύλαξαν οι θεατές για τους πρωταγωνιστές των κατατακτήριων δοκιμών διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη συναγωνισμού στο Q3!
Εύκολα χωρίς να απειληθούν από κάποιον οι Red Bull έκαναν για δεύτερη συνεχή φορά το 1-2 σε δοκιμές με τον Μαρκ Γουέμπερ να σπάει το φετινό σερί pole position του teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που για πρώτη φορά στη σεζόν δε θα εκκινήσει από την πρώτη θέση.
Πίσω τους δόθηκε μάχη για την 3η θέση ανάμεσα στον Αλόνσο και στο Χάμιλτον η οποία κρίθηκε στα 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου υπέρ του Βρετανού πρωταθλητή.
Οι θεατές απογοητεύτηκαν από την ποιότητα του θεάματος που είδαν και δικαιολογημένα εξέφρασαν τις διαμαρτυρίες τους με αποδοκιμασίες προς τους τρεις πρώτους. Αντίθετα έντονες ήταν οι επευφημίες προς τον τοπικό ήρωα Φερνάντο Αλόνσο που φαινόταν ευχαριστημένος με την επίδοσή του.
Μετά τη λήξη των δοκιμών ο 34χρονος Μαρκ Γουέμπερ ήταν αισιόδοξος για την αυριανή νίκη: "Θα χαλαρώσω σήμερα, θα κοιμηθώ καλά και θα επιστρέψω δριμύτερος αύριο. Στοχεύω στην νίκη. Εάν τα καταφέρω θα είμαι ικανοποιημένος. Ήταν ξεκάθαρο ότι δεν απειλούμασταν από άλλους στις δοκιμές οπότε η μάχη θα δίνονταν ανάμεσα σε μένα και το ΣεμπάστιανΈχω αρχίσει να κατανοώ καλύτερα τα ελαστικά. Είναι καινούργια για όλους μας και όλοι μαθαίνουμε. Τα προβλήματα σε Μαλαισία και Κίνα δε με βοήθησαν".
Από την πλευρά του ο Φέτελ δεν ήταν απογοητευμένος που έσπασε το φετινό του σερί pole position: «Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να μιλάτε για μεγάλη απογοήτευση. Στο τέλος της ημέρας κάναμε ένα σημαντικό βήμα μπροστά με την αναβάθμιση του μονοθεσίου. Στο Q1 δε βρήκα ρυθμό, στο Q2 τα πήγα καλύτερα με τη μαλακή γόμα αλλά στο Q3 δεν είμαι ευχαριστημένος με το γύρο μου. Είχα κάποια προβλήματα και ο Μαρκ έκανε άριστη δουλειά. Αύριο θα είναι μακρύς αγώνας, ευτυχώς εξοικονόμησα ένα σετ μαλακής γόμας όπως και οι υπόλοιποι στην 5αδα (εκτός του Αλόνσο). Δε χρησιμοποίησα το KERS σήμερα αλλά δε νομίζω ότι είναι δίκαιο να αποδώσει κανείς τη διαφορά μου με το Γουέμπερ σ’ αυτό. Του άξιζε η pole”.
O Λιούις Χάμιλτον θεωρεί τις Red Bull άπιαστες: “O μόνος τρόπος να τους περάσω είναι να κόψω δρόμο στο σικέιν. Έχουν διαφορά ενός δευτερολέπτου στις δοκιμές, πιθανόν ενός δευτερολέπτου και κάτι. Αλλά θα τους πιέσουμε όσο μπορούμε. Ήμασταν πιο κοντά τους στους προηγούμενους αγώνες. Η F1 είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τίποτα δεν γίνεται εύκολα. Είναι καλύτεροι δεν έχουμε λόγο να διαμαρτυρόμαστε. Ελπίζω κάποια στιγμή να παρουσιάσουμε μια σημαντική βελτίωση στο μονοθέσιο μας ώστε να μπορέσουμε να τους κοντράρουμε».
Εντύπωση προκαλεί η επιλογή του Σουμάχερ να μην κάνει χρόνο στο Q3. Θέλοντας να δικαιολογηθεί ο Γερμανός ανέφερε κάποιο πρόβλημα με το KERS. Η αλήθεια είναι ότι βγήκε αλλά δεν έκανε χρόνο με τη σκληρή γόμα. Έτσι αύριο θα εκκινήσει μ' αυτή σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εννιά πιλότους μπροστά του. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που θα μηδένιζε τις διαφορές λίγο μετά το 10ο γύρο θα μπορούσε να δώσει μια τελείως διαφορετική τροπή στον αγώνα υπέρ του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Σήμερα Κυριακή, στις 14:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε εκτεταμένα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών από την τηλεόραση του Alpha, πριν αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση στο στούντιο με την καθιερωμένη εκπομπή «F1 Countdown» που θα μας φέρει στην εκκίνηση του μεγάλου αγώνα στις 15:00.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m20.981s |
2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.181s + 0.200 |
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.961s + 0.980 |
4. Fernando Alonso Ferrari 1m21.964s + 0.983 |
5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m21.996s + 1.015 |
6. Vitaly Petrov Renault 1m22.471s + 1.490 |
7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.599s + 1.618 |
8. Felipe Massa Ferrari 1m22.888s + 1.907 |
9. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m22.952s + 1.971 |
10. Michael Schumacher Mercedes |
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m23.506s Διαφορά από πρώτο Q2 |
11. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m23.231s + 1.691 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m23.367s + 1.827 |
13. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m23.694s + 2.154 |
14. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m23.702s + 2.162 |
15. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m25.403s + 3.863 |
16. Paul di Resta Force India-Mercede 1m26.126s + 4.586 |
17. Adrian Sutil Force India-Mercede 1m26.571s + 5.031 |
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m25.874s Διαφορά από πρώτο Q1 |
18. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m26.521s + 3.561 |
19. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m26.910s + 3.950 |
20. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m27.315s + 4.355 |
21. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m27.809s + 4.849 |
22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m27.908s + 4.948 |
23. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m28.556s + 5.596 |
24. Nick Heidfeld Renault No time |
|
107%: 1m28.767s |
Η Renault του Χάιντφελτ αναφλέγει στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές και οι μηχανικοί δεν πρόλαβαν να διορθώσουν το πρόβλημα οπότε ο Γερμανός περιορίστηκε σε θεατής κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr